Spoštovani,

znašli smo se v obdobju, polnem izzivov na vseh področjih. Glavnina spopadanja s problematiko COVID-19 je v pristojnosti države. Področje gospodarstva je eno tistih, ki je najbolj prizadeto in potrebuje učinkovite in hitre ukrepe.

Zato so na SPIRIT Slovenija vzpostavili informacijsko točko za podjetja – novo spletno mesto, na katerem lahko pridobite vse informacije o ukrepih za podporo gospodarstvu za blažitev posledic vpliva COVID-19 na enem mestu. V okviru spletnega mesta je pred kratkim zaživel tudi Poslovni forum, ki je namenjen neposredni in hitri komunikaciji med podjetji, izmenjavi informacij, uporabnih gradiv in dobrih praks.

Vzpostavili smo kanale Korona, Logistika in Uporabno, preko katerih lahko komunicirate tako z nami kot z drugimi člani poslovnega foruma. Poslovni forum je zamišljen kot oblika medsebojne pomoči med podjetji, zato vas vabimo, da delite tako vprašanja kot rešitve. Sodelujete lahko pri že obstoječih razpravah ali pa odpirate nove.

Za dostop je potrebna registracija preko spletne aplikacije na tej povezavi.

Verjamemo, da bodo informacije koristile še komu, zato vljudno vabljeni, da jih delite.

Ostanite zdravi.   

Ekipa SPIRIT Slovenija

 

 

Javni razpis je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj: www.eu-skladi.si, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo: www.mgrt.gov.si ter SPIRIT Slovenija, javne agencije: www.spiritslovenia.si.

 

Vabljeni na webinar na temo »Kaj lahko državljani in poslovneži pričakujemo od države – sedaj in po koronaotoplitvi?«

 

 

Pogovor s prof. dr. Markom Jakličem in prof. dr. Žigo Turkom, članoma posvetovalne skupine za oblikovanje ukrepov pomoči prebivalstvu ob koronakrizi.
Pogovor bo vodila prof. dr. Tjaša Redek, profesorica ekonomije na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani.
Termin: torek, 31. marec 2020, ob 15. uri
Prijava: http://raziskave.ef.uni-lj.si/a/820

Vsebina pogovora:

Pregled in komentar vsebine sprejetih ukrepov po posameznih ciljnih skupinah
Evropska perspektiva sprejetih ukrepov, primerjave in razlike z drugimi državami
Pričakovani kratkoročni in dolgoročni učinki
Kako bo država zagotovila finančne vire?
Tveganja in vzdržnost predlaganih ukrepov

Izvajalci bodo poskusili na webinarju že v naprej odgovarjati na vprašanja, zato prosijo za izpolnitev ankete: http://raziskave.ef.uni-lj.si/a/822
Po prijavi boste prejeli navodila za dostop.
Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj,
Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija.

SPOT svetovanje Osrednjeslovenska regija vas vabi vas na 3. del usposabljanja z Leo Pisani, ki bo predstavila poslovni slog oblačenja. Srečamo se online v ponedeljek, 30.3.2020 ob 17. uri.V torek 31.3.2020 ob 17. uri pa je na vrsti že 4. del usposabljanja s Sonjo Javornik na temo Kako gojiti dobre poslovne odnose.

Tokrat naš izgled ni tako pomemben, saj vas videli ne bomo, bo pa to sposabljanje na voljo le v živo, zato se ga le udeležite! (kasnejši posnetek videa ne bo mogoč). Prosimo vas, da vašo udeležbo potrdite z imenom in priimkom v komentar videa v živo.
Usposabljanje bo na voljo le v živo – v facebook skupini SPOT usposabljanje Podjetnice v stilu!

 

Javni razpis je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj: www.eu-skladi.si, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo: www.mgrt.gov.si ter SPIRIT Slovenija, javne agencije: www.spiritslovenia.si.

 

Aktualne informacije in navodila za delodajalce za omilitev posledic koronavirusa lahko spremljate na spletni strani https://www.ozs.si/koronavirus-info

 

Aktualne informacije posamezno po sekcijah: https://www.ozs.si/koronavirus-info/informacije-po-sekcijah

 

Pogosta vprašanja in odgovori: https://www.svetovanje.si/svetovanje/koronavirus

 

Natisnite si Odredba-o-čakanju-na-delo-doma-zaradi-izrednih-ukrepov—Koronavirus

 


16.3.2020

POZIV delodajalcem: delo na domu (Inšpektorat Republike Slovenije za delo)

Vljudno naprošamo delodajalce, da o nameravanem organiziranju dela na domu obvestijo inšpektorat za delo po elektronski pošti.

Obvestilo o nameravanem delu na domu pošljite po elektronski pošti, in sicer na naslov prijave.irsd@gov.si

 

Obvestilo naj vsebuje:

  • poimenski seznam delavcev,
  • skupno število delavcev, katerim je odrejeno delo na domu,
  • kakšno delo opravljajo delavci,
  • kje opravljajo delo in
  • koliko časa je predvideno opravljanje dela na domu. 

Hvala za razumevanje.


16.3.2020

AVTOSERVISERJI: Odlok vlade ne zahteva zaprtja avtoservisne delavnice. Upostevajte navodil NIJZ o varnem delu!

 


16.3.2020

Kako praktično ravnati s kupljeno hrano, ko jo prinesemo iz trgovine?

 

Pri hrani oziroma živilih, ki jih kupimo v trgovini, je potrebno vzdrževati visoko stopnjo higiene.

Ko pridemo iz trgovine, so zato potrebni naslednji koraki:

  • ko vstopimo skozi vhodna vrata stanovanja, vrečko, ki jo prinesemo iz trgovine, odložimo v predsobi,
  • nato si v kopalnici skrbno umijemo roke ter si jih razkužimo,
  • vrnemo se v predsobo po vrečko, jo nesemo v dnevni prostor ter iz nje zložimo hrano oziroma živila,
  • vrečko odnesemo nazaj v predsobo,
  • ponovno si umijemo ter razkužimo roke.

Splošna priporočila glede obiska trgovin za zmanjšanje možnosti stikov in posledično preprečevanje okužbe s koronavirusom:

  • v trgovino gremo, ko je res nujno, nakup naj opravi en član družine,
  • v trgovini dotikamo samo tistih živil, ki jih nameravamo kupiti,
  • predlagamo uporabo drugih kanalov nakupa, kot je spletna prodaja, ter preučitev možnosti, da nakup namesto nas opravi nekdo drug in dostavi nakupljeno.

Ponovno poudarjamo, da zalog v prehrani ne primanjkuje, so pa lahko najbolj ranljive skupine – to so starejši prebivalci – kljub temu v težavah, zato jim skušajmo pomagati in namesto njih opravimo nakup na varen način. Bodimo solidarni!


 

16.3.2020

POŠTA SLOVENIJE obvešča vse uporabnike, da ponedeljka, 16. 3. 2020, naprej bo način zagotavljanja določenih poštnih storitev prilagojen in nujno ne bo zahteval obiska pošte ali osebnega kontakta z dostavljavcem. Dostavljavci bodo v hišne predalčnike naslovnikov vlagali tudi priporočena pisma. Vse prebivalce zato pozivajo, da ZUP in ZPP pisem, če to ni nujno potrebno, ne hodijo iskat na pošto, saj jih bodo po poteku roka za prevzem na pošti prejeli v svoj hišni predalčnik. Več informacij o ukrepih Pošte je na voljo na tej povezavi.


 

16.3.2020

V TEM DOKUMENTU boste našli Ključne informacije in odgovori glede uveljavljanja pravic in obveznosti iz delovnega razmerja:

  • najpogostejša vprašanja in odgovore
  • splošno ureditev odrejanja dela na domu in drugega dela
  • možnost enostranskega odrejanja drugega dela in dela na domu v primeru izjemnih okoliščin
  • izrabo letnega dopusta in kolektivnega dopusta
  • čakanje na delo doma
  • odsotnost z dela zaradi varstva otroka zaradi zaprtja vrtcev in šol 
  • neplačano odsotnost z dela  ter
  • dodatne informacije Zavoda za zdravstveno zavarovanje, ki se nanašajo na nadomestilo zaradi odsotnosti z dela.

 

Pravice-in-obveznosti-iz-delovnega-razmerja-v-casu-posebnih-okoliscin-V1.0-13.3.2020

 

Natisnite si Odredba-o-čakanju-na-delo-doma-zaradi-izrednih-ukrepov—Koronavirus


16.3.2020

O D L O K  o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji 

Z namenom, da se omeji gibanje prebivalstva in zaradi zajezitve in obvladovanja epidemije COVID-19 se s tem odlokom začasno prepoveduje ponujanje in prodajanje blaga in storitev neposredno potrošnikom na območju Republike Slovenije, kot na primer nastanitvene storitve, gostinske storitve, velnes storitve, športno rekreacijske storitve, kinematografske storitve, kulturne storitve, frizerske storitve, kozmetične storitve, pedikerske storitve, storitve iger na srečo.

 

Odlok ne velja za: prodajalne z živili vključno s prodajo kmetijskih pridelkov na kmetiji, lekarne, prodajalne z medicinskimi pripomočki in ortopedskimi pripomočki, program vrt in kmetijstvo v prodajalnah, kmetijske prodajalne, bencinske servise, banke, pošto, dostavne službe, trafike in kioske za prodajo časopisov in revij ter druge nujne storitve za zagotavljanje javne varnosti in zdravja.

 

Izvzeto je tudi je ponujanje in prodajanje blaga in storitev potrošnikom na daljavo, kot ju ureja zakon, ki ureja varstvo potrošnikov ter vse oblike ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom, ki so kot izjema navedene v drugih odlokih, ki jih Vlada Republike Slovenije sprejme zaradi zajezitve in obvladovanja epidemije COVID-19.

 

Včerajšnji odlok je seveda prinesel veliko vprašanj. Na MGRT je OZS včeraj poslali urgenco kaj naj pazijo pri odloku – da bo jasno kdo lahko dela in kdo ne.

Namen odloka je, da se kupci/stranke ne združujejo in to se prepreči s prepovedjo prodaje v prodajalnah (salonih/storitve). Iz tega je razbrati, da trgovec/prodajalec lahko recimo vozi blago na gradbišče (gradbišča niso zaprta). Lahko obrtniku naloži blago na dvorišču. Veliko nejasnosti je tudi za servise (recimo avtoservis, vulkanizer). Iz odloka ne izhaja omejitev, da morajo zapreti – seveda ob upoštevanju smernic in navodil NIJZ. Če ima servis tudi salon/prodajalno, ta pa mora biti zaprta. Obrtniki (pleskarji, inštalaterji) lahko delajo – iz odloka ni vidna prepoved. Formalne odgovore pa čakamo in jim bomo objavili takoj ko dobimo odgovore iz MGRT in drugih resorjev.

 

Več o uredbi najdete tukaj.


13.03.2020:

Delodajalcem priporočamo branje bloga: Odsotnosti in oblike dela delavcev v času koronavirusa, v katerem boste spoznali zakonite možnosti, ki jih imate na razpolago, tako glede omogočanja dela zaposlenih od doma, začasnega čakanja na delo doma kot nenazadnje tudi glede možnosti podaje odpovedi iz poslovnih razlogov ipd.. Na voljo je na tej povezavi.

 


10.3.2020:

Aktualne informacije in navodila za delodajalce za omilitev posledic koronavirusa lahko spremljate na spletni strani https://www.ozs.si/koronavirus-info

 

Strnjena informacija o ukrepih za pomoč gospodarstvu zaradi koronavirusa:

 1.       Interventni zakon – glede delnega povračila nadomestil plače delavcem na čakanju na delo (predlagatelj MDDSZ) 

V okviru zakona je predvidenih 51,5 milijonov evrov oziroma subvencija države v višini 40% za plačilo nadomestila za čakanje na delo doma. Zakon bo sprejet po nujnem postopku in bo veljal predvidoma do konca septembra (računamo da bo zakon sprejet že naslednji teden).

OPOZORILO: Na OZS smo že včeraj na svetu za konkurenčnost podali zahtevo, da interventni zakon ni ustrezen oz. zadosten (tudi ostali delodajalci so enakega mnenja). Zahtevamo:

– da se administrativno poenostavi (dokazovanje izpada dohodkov zaradi posledic virusa)

– odstotek sofinanciranja nadomestila za čas čakanja delavca doma naj se zviša (iz 40% na vsaj 50%, ob tem da se hkrati država odpove prispevkom in davku/dohodnini – torej, da v primeru čakanja na delo doma plačilo prispevkov in dohodnine za zaposlenega odpade)

– da je možno aktivirati ukrep tudi, če odstotek zaposlenih, ki se jim ne da zagotavljati dela, ni 50%, kar je predlagano, ampak 25% ali manj (na predstavitvi ukrepa je bilo govora o 50%, minister Počivalšek je zvečer v medijih že govoril o 30%).

– Sproti vas bomo obveščali kakšna ja končna verzija INTERVENTNEGA ZAKONA in kdaj vstopi v veljavo. 

 

 2.       Kreditne linije (izvajalci: SID Banka, Slovenski podjetniški sklad, Regionalni razvojni sklad Ribnica)

  • SID banka: za reševanje likvidnostnih težav 200 milijonov evrov ter v okviru obstoječih 600 milijonov evrov za posredno financiranje podjetij preko bank.
  • SPS: ukrepi za mikro, mala in srednje velika podjetja v skupni okvirni višini 115 milijonov evrov – likvidnostna sredstva (za poplačila obveznosti) – od 20.3.2020 dalje.
  • Regionalni razvojni sklad Ribnica: podjetjem bo omogočil, da bodo dražje kredite zamenjala za cenejše in dolgoročnejše.

 

3.       Pomoč na področju internacionalizacije (izvajalec: SPIRIT)

  • Delno povračilo stroškov, ki so malim in srednjim podjetjem nastala zaradi planirane udeležbe na sejmih v tujini ali drugem mednarodnem dogodku, ki ga je organizator odpovedal zaradi korona virusa (prav tako pravijo da bodo pokriti stroški za udeležbo na virtualnem sejmu – organizatorji zaradi odpovedi ponujajo virtuane sejme).
  • Omenjeno je bilo, da bo za te namene povračilo sredstev potekalo preko vavčerjev – takoj ko bo ukrep vzpostavljen posredujemo dokumentacijo, podjetja pa naj zbirajo račune, ki so jim, nastali.

 

4.       Podjetja v težavah (MGRT, MF)

  • MGRT: za kredite na voljo 6 milijonov evrov. V dogovoru z Ministrstvom za finance pa bi po potrebi lahko aktivirali tudi okoli 20 milijonov evrov poroštvenega potenciala.

 

5.       Delo od doma in primeri karantene (MDDSZEM)

  • Delovne procese je možno organizirati kot delo na domu ali delavce začasno napotiti na čakanje na delo v primeru obstoja poslovnih razlogov
  • Pojasnila in priporočila ministrstva za delo delodajalcem so na spletni strani ministrstva.

OPOZORILO:

Na OZS zahtevamo, da breme bolniških nadomestil za delavce, ki bodo ali so zaradi koronavirusa odsotni z dela, že od prvega dneva odsotnosti nosi država (ZZZS) in ne delodajalec. Predlagamo da enako velja tudi za tiste, ki so zaradi virusa v karanteni (ali jim je odrejena samoizulacija).

 

6.       Predlog odloga plačila davčnih obveznosti (FURS)

  • Možen je odlog plačila davka za največ 24 mesecev ali obročnega odplačila davka na največ 24 obrokov (dokazati, da podjetjem grozi hujša gospodarska škoda ali pa morajo podjetja predložiti ustrezno zavarovanje).
  • Povezava na FURS (odpisi, odlogi, obročno odplačevanje) https://www.fu.gov.si/placevanje_in_izvrsba/podrocja/odpisi_odlogi_in_obrocno_placevanje/
  • Znižanja plačevanja akontacije davka (DDPO). Predstavniki MF in FURS so tudi naredili priporočila glede znižanja plačevanja akontacije davka (DDPO). Več v PRILOGI.

 

7.       Promocija turizma (STO)

 

Dodajamo še informacijo MGRT, prejeto 10.3.2020 (13.37h):

kot dogovorjeno na včerajšnejm sestanku na MGRT, smo vzpostavili  e-mail naslov: korona.mgrt@gov.si – za vprašanja, ki jih imajo podjetja glede pripravljenih ukrepov s strani države. Namen tega kanala je zbiranje vprašanj na enem mestu, saj pričakujemo v prvih dneh največji naval vprašanj. Zaradi navedenega prosimo tudi za potrpljenje v teh prvih dneh, ko se sistem vzpostavlja.

Na že obstoječi spletni strani  Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ) in Gov.si (https://www.gov.si/teme/koronavirus/) bomo pripravili razdelek koronavirus – nasveti za gospodarstvo, kjer bomo objavljali vprašanja in odgovore in prosimo, da posamezniki pred pošiljanjem vprašanj preverijo, ali odgovori že obstajajo.

Pošiljatelje vprašanj nadalje naprošamo, da v naslovu sporočila jasno navedejo področje, na katerega se vprašanje nanaša. Glede na opredeljene ukrepe so področja sledeča:
– subvencioniranje čakanja na delo,
– kreditne linije,
– internacionalizacija,
– podjetja v težavah,
– delo od doma in karantena,
– davčne obveznosti,
– turizem.

Navedba podatka v naslovu bo omogočila pospešeno obravnavo vseh prejetih sporočil.

 

Zeleno, ustvarjalno in pametno v izvoz

 

Green, creative and smart export

 

Vabimo vas, da se 8. aprila 2020 udeležite največje nacionalne konference o internacionalizaciji slovenskega gospodarstva.

 

Predstavili bomo nacionalni program podpore izvozu, aktualne svetovne trende, prebojne rešitve in poslovne priložnosti, ki jih nudijo Združeni narodi.

 

You are kindly invited to attend the biggest national conference on the internationalization of the Slovenian economy.

 

The conference will offer insights into Slovenian government policy on export -supporting measures, presentation of global market assessments, breakthrough solutions and export opportunities through UN public tenders.

 

Sreda, 8. april 2020            Kongresni center Brdo            9.00 – 16.00

Wednesday, 8 April 2020        Brdo Congress Centre         9 a.m. – 4 p.m.

Program in prijava

Programme and registration

 

Sekcija optikov in Sekcija zlatarjev in draguljarjev organizirata izobraževanje na temo: zahteve Uredbe o ravnanju z embalažo in odpadno embalažo

 

Izobraževanje bo potekalo v ponedeljek 16. 03. 2020 ob 13.00 uri v prostorih OZS Ljubljana, Celovška 69, 1000 Ljubljana, velika sejna dvorana

 

Za člane OZS in njihove zaposlene je izobraževanje brezplačno!

 

Najhitreje se prijavite, da izpolnite (klikni)- Spletno prijavo na dogodek

 

Vsebina:

Vabimo vas na izobraževanje namenjeno podjetjem, ki opravljajo dejavnost optikov in zlatarstva, kjer vam bomo odgovorili na številna vprašanja, ki se še vedno pojavljajo o tej temi; od tega ali morda tudi vi sodite med embalerje oz. pridobitelje embaliranega blaga (primer: uvozimo/pridobimo leče iz tujine, materiale za delo, nakit in to prodamo v Sloveniji), kdaj govorimo o embalaži z dolgo življenjsko dobo (etuiji za očala, za nakit …), kako se vpišemo v aplikacijo Agencije RS za okolje, kako lahko vodimo evidence  ipd. Več informacij najdete tukaj

 

Vaša vprašanja lahko posredujete preko e-pošte že pred samim izobraževanjem.

 

Program strokovnega izobraževanja:

Pričetek ob 13. uri

Ø  Obveznosti  embalerjev in uvoznikov izdelkov, ki so vezane na embalažo

Ø  Obveznosti pri uporabi embalaže z dolgo življenjsko dobo (etuiji za očala, nakit…)

Ø  Praktični primeri iz dejavnosti

Ø  ­Obveznost registracije na Agenciji RS za okolje

Ø  Vodenje evidenc (tehtanje, kdaj nastane obveznost, načini vodenja evidenc) in priprava poročila o embalaži

Ø  Vprašanja udeležencev, ki jih lahko posredujete po e-pošti še pred izobraževanjem

Predavala bo mag. Katarina Železnik Logar, IVD Maribor.

 

Predviden zaključek ob 15.30 uri.

 

Kotizacija:

  • za člane OZS in njihove zaposlene je brezplačno
  • za ostale udeležence (ne člane OZS) 55,00 € (DDV vključen)

 
Prijavite se lahko tudi tako, da izpolnite prijavnico in jo izpolnjeno pošljite e-naslov: iris.brkovic@ozs.si ali po faxu: 01 50 54 373 najpozneje do četrtka 12.03.2020.

 

Plačilo kotizacije (za ne člane OZS): prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom seminarja na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije transakcijski račun 02013-0253606416 račun NLB d.d., sklic 200033.
Potrdilo o plačilu pošljete skupaj z izpolnjeno prijavnico na e-naslov
iris.brkovic@ozs.si ali po faxu 01 50 54 373.
V primeru prenizkega števila prijav si pridržujemo pravico do odpovedi.

 

Dodatne informacije: Iris Ksenija Brkovič, sekretarka sekcij: iris.brkovic@ozs.si, 01 5830 566

 

Vljudno vabljeni!

 

Usposabljanja ABC podjetništva je namenjeno vsem podjetnicam in podjetnikom začetnikom ter potencialnim podjetnikom in podjetnicam, saj je namen opolnomočiti vse podjetnike začetnike s strokovnimi vsebinami na začetku podjetniške poti s posebnim poudarkom na podjetnicah začetnicah. Usposabljanj se lahko udeležite vsi podjetniki začetniki ne glede na regijo.

 

Vsem podjetnicam začetnicam, ki ste podjetje ustanovile v letu 2019, ali pa ga nameravate ustanoviti v prvi polovici leta 2020, pod pogojem, da v letu 2019 niste kandidirale ali pridobile sredstev v okviru Natečaja za podelitev finančnih spodbud za najboljši poslovni model in njegovo predstavitev podjetnic začetnic 2019, bo Javna agencija SPIRIT Slovenija ponudila mentorsko podporo ter udeležbo na javnem natečaju, ki bo objavljen 28. 2. 2020.

 

V okviru javnega natečaja, ki ga je razpisala Javna agencija SPIRIT Slovenija, bo podjetnicam začetnicam, ki bodo uspešno zaključile vseh 5 modulov, ponujena možnost kandidiranja za finančne spodbude. Finančne spodbude bodo dodeljene podjetnicam začetnicam na podlagi predstavitve in izbora najboljših poslovnih modelov.

 

Upravičeni prejemniki so poslovni subjekti (v obliki gospodarske družbe, samostojnega podjetnika, zavoda ali zadruge) v več kot 50% lasti žensk, ki je bil registriran v letu 2019 in letu 2020 do najkasneje en dan pred prijavo na razpis.

 

Lastnica oz. solastnica subjekta mora pred prijavo subjekta na razpis uspešno zaključiti program usposabljanja za podjetnice začetnice – ABC podjetništva (vsaj štiri module), ki ga organizirajo SPOT točke ter se bodo s svojo predstavitvijo poslovnega modela uvrstili med prvih 35 najbolje ocenjenih.

 

Več o razpisu si lahko preberete tukaj.

 

 

 

STARTUP VIKEND – STARTUPAJ SE! – ODPOVEDANO

 

Obveščamo vas, da načrtovan Startup vikend ODPADE zaradi trenutne situacije. O novem terminu vas bomo obvestili naknadno. Tudi mi se pridružujemo preventivnim ukrepom preprečevanja Korona virusa. Vaša Obrtna zbornica Domžale

 

Kdaj: Od petka, 13. marca 2020, od 16.30 ure, do nedelje, 15.marca 2020, do 14.30 ure.

 

Kje: Obrtna zbornica Domžale, Šaranovičeva 21 c, Vir

 

Komu so delavnice namenjene: študentom, dijakom, podjetnikom, potencialnim podjetnikom, skratka vsem, ki si želijo druženja in zabavnega pridobivanja neprecenljivih izkušenj.

Udeležba je brezplačna.

 

 

Te zanima, kako razvijati lastno poslovno idejo? Te zanima sodelovanje v timu pri razvoju ideje? Želiš na zabaven način pridobiti ogromno znanja, novih poznanstev?

 

Vse to in še mnogo več ob pomoči priznanih mentorjev – serijskih podjetnikov in predavateljev ter enakomislečih kreativcev!
Pridi, ne bo ti žal. Startupaj se!

 

 

 

Preglej podroben PROGRAM Startup vikenda

 

 

 

Obvezne so predhodne prijave na info@startupdomzale.si.

 

Prijave sprejemamo do četrtka, 12. marca 2020 do 12. ure, oziroma do zapolnitve prostih mest.

 

Več informacij na info@startupdomzale.si ali preko telefona +386 69 980 242.

 

Z vami bosta:

 

dr. Blaž Zupan, je zaposlen kot docent na katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Sodeluje pri številnih predmetih s področja podjetništva, še posebej jespecializiran za razvoj novih idej, produktov in storitev. Poleg pedagoškega in  raziskovalnega dela je hkrati ustanovitelj in solastnik več podjetij v Sloveniji in tujini, iz nekaterih je tudi uspešno izstopil s prodajo deleža. Deluje tudi na področju svetovanja tako velikim podjetjem kot podjetnikom začetnikom s področja inovativnosti, analiz domačega in mednarodnega trga, poslovnih priložnosti, trženja, financiranja in iskanja novih idej pri razvoju izdelkov in storitev s pomočjo ti. »Design thinking-a« in Lean (vitki) metod. Vodil je preko 100 delavnic in svetovanj podjetnikom in podjetjem.

 

Dr. Rok Stritar je ustanovitelj podjetja Kibuba, d.o.o., ki pomaga pri pustolovščinah svojih strank. Poučuje veščine praktičnega reševanja problemov preko izdelave prototipov in testiranja rešitev s končnimi uporabniki z različnimi metodami – lean, design thinking in canvas. Je mentor v vrsti aktivnosti, kot so Slovenski podjetniški sklad, ABC pospeševalnik, Mladi podjetnik in drugih. Že več let tudi aktivno sodeluje pri usposabljanjih učiteljev za delo po metodologiji »Z ustvarjalnostjo in inovativnostjo do podjetnosti«, tako v okviru aktivnosti
SPIRIT-a, kot na podlagi vabil individualnih šol.

 

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj

Vse podjetnike začetnike vljudno vabimo, da se udeležite usposabljanj ABC podjetništva, ki se bodo izvajala v okviru regijskih točk SPOT Svetovanje in bodo v letošnjem letu potekala v petih regijah – Gorenjska, Osrednjeslovenska, Savinjska, Podravje in Goriška. Usposabljanj se lahko udeležite vsi podjetniki začetniki ne glede na regijo.

 

KOMU SO NAMENJENA?

 

Usposabljanje je namenjeno vsem podjetnicam in podjetnikom začetnikom ter potencialnim podjetnikom in podjetnicam, saj je namen opolnomočiti vse podjetnike začetnike s strokovnimi vsebinami na začetku podjetniške poti s posebnim poudarkom na podjetnicah začetnicah.

 

POSEBEJ ZA PODJETNICE

 

Vsem podjetnicam začetnicam, ki ste podjetje ustanovile v letu 2019, ali pa ga nameravate ustanoviti v prvi polovici leta 2020, pod pogojem, da v letu 2019 niste kandidirale ali pridobile sredstev v okviru Natečaja za podelitev finančnih spodbud za najboljši poslovni model in njegovo predstavitev podjetnic začetnic 2019, bo Javna agencija SPIRIT Slovenija ponudila mentorsko podporo ter udeležbo na javnem natečaju, ki bo objavljen 28. 2. 2020.

 

V okviru javnega natečaja, ki ga bo razpisala Javna agencija SPIRIT Slovenija, bo podjetnicam začetnicam, ki bodo uspešno zaključile vseh 5 modulov, ponujena možnost kandidiranja za finančne spodbude. Finančne spodbude bodo dodeljene podjetnicam začetnicam na podlagi predstavitve in izbora najboljših poslovnih modelov.

 

KAKO POTEKA?

 

Vsak modul bo trajal 10 šolskih ur in zajema tako predavanja in delo v skupinah kot tudi delo na terenu in delo doma. Od tega mora delo na terenu in delo v predavalnici zajemati vsaj dve tretjini vseh predvidenih ur, t. j. 7 šolskih ur.

 

ZA VAS SMO PRIPRAVILI:

 

LOKACIJE USPOSABLJANJA PO REGIJAH:

 

 

KAJ PRIDOBIM?

 

  • Začetek podjetniške poti (1. modul): vse o podjetništvu in podjetnikih v teoriji in praksi; osebne lastnosti podjetnikauspeh in neuspehtipične pastipodporne institucije, postopek ustanovitve podjetja, različnimi pravnimi oblikami podjetij, vzpostaviti pravo delovno ekipo, podjetniška etika
  • Preverjanje poslovne ideje (2. modul): viharjenje možganov(brainstorming), dizajnerski pristop (design thinking), kako inovativno nadgrajevati idejevitek (leanrazvoj poslovnega modelaplatno poslovnega modela (business model canvas)
  • Osnove trženja (3. modul): kako se določa cene, kako določimo lastno in prodajno ceno, predstavitev poteka prodaje ter trženjskih strategij potisni in povleci (push andpull), znamčenja (branding), gverilskega marketinga, trženja od ust do ust, odmevnega trženja, viralnega trženja in direktnega marketinga, predstavitev poslovne ideje (elevator pitch)
  • Digitalizacija poslovanja (4. modul): uporaba brezplačnih/plačljivih spletnih orodij za trženje produktov, osnove Google Analytics, spletno trženje produktov
  • Pravno formalni vidiki delovanje podjetja (5. modul): finančno poslovanje: izdaja računov, knjiženje, obveznosti do države (davki, DDV, prispevki), letna poročila, krovna zakonodaja, ki jo mora poznati vsak podjetnik, osnove računovodstva, priprava vloge za natečaj

 

VEČ O USPOSABLJANJIH

 

Predznanja, ki jih boste osvojili podrobneje na modulih, so zbrana v E-priročniku ABC Podjetništva.

 

Več informacij o usposabljanju dobite tukaj.

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija