KAKO ZMAGATI V POSLU?

Časovnica kot ključ do uspeha

 

Skorajda ni podjetnika, ki ne b iskal »čarobne« formule za uspeh. Mag. Aleš Lisac, guru marketinga in prodaje na Slovenskem, nam je na nedavnem 7. Vrhu malega gospodarstva odstrl nekaj tančic s skrivnosti za poslovni uspeh. Kot najpomembnejšo je izpostavil časovni cilj oziroma rok. Samo 3 odstotke ciljev realiziramo, če nimajo časovnice.

Lisac je v slikovitem predavanju poudaril odnos s stranko. Ljudje nenazadnje kupujemo od ljudi, kot smo mi sami – takim tudi prodajamo. Torej osebam, ki jim zaupamo in ki jih poznamo. Zato sta pomembni kvaliteta in intenzivnost stika, torej skupen čas. S stranko se ni dobro srečevati samo takrat, ko bi kaj radi, ampak jo obiskujemo tudi zunaj teh intervalov, je zbranim podjetnikom položil na srce Aleš Lisac. Ob širitvi poslovanja na nove stranke ne zanemarimo starih.

Kljub sodobnim komunikacijskim potem ne bosta dovolj elektronsko ali tekstovno sporočilo; važen je osebni obisk.

Drugi postulat podjetnika naj bo jasnost zadanih ciljev. Natančno moramo vedeti, kaj želimo, biti moramo usmerjeni v prihodnost in opredeliti cilje.

Potreba je ravno tako vredna podjetnikove pozornosti. Še posebej potreba po denarju. Govorec meni, da denar ne bo prišel, če ga človek nujno potrebuje. Obnaša se namreč kot najstnik; obišče tiste, ki jasno vedo, kaj želijo in ki razmišljajo vnaprej.

Skladnost: Stranke takoj opazijo, če naša ravnanja niso skladna z našimi besedami ali sporočili.

Organiziranost je še ena od prednosti uspešnih; denar ima rad organiziranost – in organizatorja.

Kdor v poslu nima resnosti, krade sam sebi. Zato si podjetnik ne sme zatiskati oči, sam sebi mora nastaviti ogledalo in biti realen. Strategija upanja je povod v propad.

Nikakor ne bo škodovalo, če boste »VIP oseba«. Kdor hoče uspeti, naj se potrudi, da bo najbolj znan v svoji panogi. Treba seje izpostavljati in se »podati na oder«, saj se denar lepi na pomembne osebe, je še zabičal Aleš Lisac zbranim slušateljem.

Pomembna pa se mu zdi tudi hitrost, treba je vedeti, da ne rečemo zaman, da je čas denar.

Karolina Vrtačnik

podjetniška svetovalka

SPOT Svetovanje Osrednjeslovenska

Podjetniško svetovanje in regionalno povezovanje

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija