KK Komenda – zgled podjetniškega delovanja

KK Komenda – zgled podjetniškega delovanja

 

Lojze Lah in Stane Štebe sta »motorja« Konjeniškega kluba Komenda, ki je zapolnil vrzel po propadu nekoč znamenitega sejma v Kranju. Na noge so postavili sejem v Komendi, ki postaja prepoznaven tudi zunaj slovenskih meja, vsako leto pa je bolj obiskan.

 

KK Komenda je družba entuziastov, neprofesionalcev v sejemski dejavnosti, ki pa dokazuje, kaj vse je mogoče doseči, če ljudje razmišljajo podjetno:

 

Spomladi in jeseni se že več desetletij zapored v Komendo zgrne več sto razstavljavcev (kakšno leto jih morajo odkloniti več kot petdeset), o dokončni impozantni številki obiskovalce pa lahko zgolj ugibajo: V Komendi je zaračunavajo niti vstopnine niti parkirnine, za obiskovalce pa je na voljo brezplačni sejemski bus.

 

Sejem, ki združuje ponudbo in povpraševanje na področju kmetijstva, gradnje, pa tudi široke potrošnje, si vsako leto ogledajo tudi pristojni ministri oziroma predsednik vlade.

 

Letos so se odločili za potezo, ki je med razstavljavci sprva naletela na neodobravanje, a se je izkazala za pravo: Vse ponudnike domače hrane so združili na enem mestu, v tako imenovani »vasi«, kjer se je trlo obiskovalcev.

 

Sejem pa med drugim omogoča vrsto delovnih mest, ki jih sicer ne bi bilo, prav tako pa ravno zaradi Konjeniškega kluba Komenda sicer majhna občina dobi relativno veliko družbeno odgovornega vlaganja v okolje v obliki plačila za določene infrastrukturne projekte.

 

Komendski sejem je od začetka delovanja povečal razstavne površine že za 50-krat, v prihodnje pa se želijo še bolj specializirati.

 

 

 

Karolina Kalan, podjetniška svetovalka

 

 

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija