Novice

Vabljeni na 1. svetovni kongres podjetnikov, ki bo potekal med 24. in 27. oktobrom v Zagrebu.

 

Več informacij vam je na voljo na povezavi https://skp.congress.hr/

Prijave so možne do 30. junija 2018preko povezave: https://skp.congress.hr/registriraj-se/

 

Preberite še:

vabilo na 1. svetovni kongres podjetnikov (ang)

Program 1. svetovnega kongresa podjetnikov (ang)

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

22. junija 2018, s pričetkom ob 10 uri, bomo organizirali Seminar z naslovom Kako prodajati živilske izdelke na italijanskem trgu. Dogodek bo potekal v hotelu Austria Trend (dvorana Cassipea) v Ljubljani in je namenjen predvsem podjetjem iz živilsko predelovalne industrije, vabljena tudi podjetja iz drugih sektorjev (izdelki za osebno nego in čiščenje, itd.) ki  želijo vstopiti italijanski trg oziroma želijo povečati prodajo na tem 62 milijonskem in iščejo agenta.

 

Rok za prijavo je 11. junij 2018.

 

Vabilo: https://www.izvoznookno.si/Aktualno/Vabilo_na_seminar_Kako_prodajati_zivilske_izdelke_na_italijanskem_trgu_in_zbiranje_interesa_za_udelezbo_na_predstavitvi_slovenskih_podjetij_in_izdelkov_v_italijanskih_trgovskih_verigah_Ljubljana_22_junij_2018_22539.aspx

 

Elektronska prijavnica: https://www.izvoznookno.si/Prijavnica?id=90

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Vljudno vabljeni na mednarodno konferenco, ki bo potekala v okviru projekta »Boosting innovation in factory of the future value chain in the Alps« (BIFOCAlps).

 

 

Četrtek, 31. maj 2018, Rikli Balance Hotel (ex Hotel Golf), Bled

 

Enajst projektnih partnerjev iz alpskih držav (med drugim tudi dva iz Slovenije: Posoški razvojni center in Tehnološki park Ljubljana d.o.o.) se je odločilo, da postavi skupni izziv proizvodnim podjetjem, ki zasledujejo cilje prehoda na globalni trg, želijo pospešiti razvoj ter se priključiti verigi tako imenovanih Tovarn prihodnosti in Industrije 4.0. Rezultati slednjih se med drugim kažejo tudi v visokem odstotku inovacij in patentov ter razpoložljivih naprednih tehnologijah v celotni verigi vrednosti.

Ker pa za dosego zastavljenih ciljev ne gre brez povezovanja podjetij, podpornih institucij za podjetništvo, univerz in političnih odločevalcev, ki delujejo v Alpskem prostoru, projektni partnerji z namenom, da bi izboljšali povezave med inovacijskimi sistemi in deležniki, organiziramo mednarodno konferenco.

 

PROGRAM:

  • 08.30 – 09.30 Registracija
  • 09.30 – 13.00 Otvoritev konference MIC in različne delavnice
  • 13.00 – 14.00 Kosilo
  • 14.00 – 17.30 Konferenca BIFOCALps:

 

  • 14.00-14.10: Projekt BIFOCAlps; Predstavitev glavnih dejavnosti in rezultatov projekta – Massimiliano Bertetti, Polo Tecnologico, Pordenone

 

  • 14.10 – 14.25: Predstavitev glavnih dejavnosti in rezultatov v delovnem sklopu 4 – prof. dr. Borut Likar (zunanji izvajalec za delovni sklop 4)

 

  • 14.25 – 14:45 Pregled EU politik o tovarnah prihodnosti – Rudi Panjtar, SRIP Tovarne prihodnosti, Inštitut Jožef Štefan

 

 

14.45–16.00

 

OKROGLA MIZA 1 »Politične strategije za področje tovarn prihodnosti in orodja za motivacijo vstopa MSP-jev v digitalne procese znotraj tovarn prihodnosti«

Razpravljalci:

Jernej Salecl (MGRT), Tanja Mohorič (Hidria Holding d.o.o.), dr. Igor Kovač (Inštitut Jožef Štefan), Franco Scolari (Polo tecnologico di Pordenone), Jaka Žorž (Genis d.o.o.).

 

16.15–17.30  

OKROGLA MIZA 2 »Pridobivanje potrebnih kompetenc in znanj (bodočih) zaposlenih za upravljanje in vodenje procesov znotraj tovarn prihodnosti«

Razpravljalci:

dr. Andrej Kos (Fakulteta za elektrotehniko UL), dr. Aleš Hančič (Tecos – Razvojni center orodjarstva Slovenije), dr. Richard Messnarz (ISCN LTD, Graz, Avstrija), dr. Alenka Braček Lalić (Poslovna šola Bled), Tina Ušaj (Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport).

 

19.00–22.00

 

 

DRUŽABNI DOGODEK IN VEČERJA V GRAND HOTELU TOPLICE

 

 

Več o dogodku najdete v priponki.

 

Veselimo se sodelovanja z vami in vas vabimo, da udeležbo na dogodku potrdite ne e-mail polona.cimpric@prc.si. Sporočite tudi, ali se boste v četrtek udeležili kosila in večerje.

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Projektna enota Inšpektorata RS za delo (IRSD) vas vabi na delavnico z naslovom:
Zagotavljanje dostojnega dela zaposlenih, zlasti varnega in zdravega delovnega okolja, z namenom preprečevanja delovnih sporov.

  • torek, 5. 6. 2018 od 11:00 do 14:00, OOZ Ljubljana-Šiška, Pipanova pot 30, 1000 Ljubljana
    Delavnica – Zagotavljanje dostojnega dela zaposlenih, zlasti varnega in zdravega delovnega okolja, z namenom preprečevanja delovnih sporov:

    – nezgode pri delu,
    – dejanske obveznosti delodajalcev na področju izvajanja ukrepov varnosti in zdravja pri delu.
  • torek, 19. 6. 2018 od 10:00 do 13:00, OZS Ljubljana, Celovška cesta 71, 1000 Ljubljana
    Delavnica – Zagotavljanje dostojnega dela zaposlenih, zlasti varnega in zdravega delovnega okolja, z namenom preprečevanja delovnih sporov:

    – problematika preventivnih zdravstvenih pregledov,
    – izjava o varnosti z oceno tveganja, njena vsebina in izdelava.

Stroški vaše udeležbe so že pokriti, ker se delavnica izvaja v okviru projekta, ki je sofinanciran iz Evropskega socialnega sklada.

Če imate težave z razumevanjem vaših obveznosti na področju varnosti in zdravja pri delu in ne veste kako bi se učinkovito pogovarjali z zunanjimi strokovnimi delavci potem je to odlična priložnost za vas, da dobite brezplačne informacije za omenjeno področje.


Delavnica se izvaja v okviru projekta »Odpravimo konflikte na delovnem mestu« – Ozaveščanje o možnosti posredovanja v sporu med delavcem in delodajalcem ter svetovanje delodajalcem. Projekt je prvenstveno namenjen delodajalcem. Posebej si želimo z njim doseči tudi manjše delodajalce, za katere so navedene tematike zaradi omejenih finančnih in kadrovskih virov poseben izziv. Prepričani smo, da boste na predavanju prejeli veliko koristnih informacij, ki vam bodo pomagale k razumevanju zahtev glede varnosti in zdravja pri delu.

Preberite si priloženo Vabilo – Lj. Šiška in Vabilo OZS 19.6.18 v katerih so zajete vse informacije glede prijave, programa in vsebine ter datum delavnice.

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Posoški razvojni center in Tehnološki park Ljubljana skupaj s partnerji projekta BIFOCAlps vabita vsa zainteresirana podjetja in organizacije podpornega okolja za podjetništvo, ki zasledujejo cilje prehoda na trg na prednostnem področju Strategije pametne specializacije Slovenije S4 – (S)INDUSTRIJA 4.0 – tovarne prihodnosti (FoF), da se nam pridružijo na

 

 

OGLEDU DOBRIH PRAKS v Lombardiji (Italija) od 6. – 7. junija 2018 (v prostorih ITIA – National Research Council of Italy, Milano in Kilometro Rosso, Bergamo)

 

 

Na ogledu dobrih praks se boste najprej seznanili s politikami in ukrepi, ki jih regija Lombardija in Slovenija ponujata podjetjem pri vstopu v Industrijo 4.0 (FoF) in digitalizacijo proizvodnje. Predstavniki podjetij boste lahko predstavili svoj pogled in se tako vključili v razprave o politikah, ki jih država in regija ponujata podjetjem pri razvoju digitalnih procesov proizvodnje.

 

Predstavniki podjetij boste imeli možnost mreženja in navezovanja stikov s primerljivimi podjetji iz Lombardije (predvsem iz Bergama). Ogledali si bomo tudi podjetje v Lombardiji, ki je že vključeno v Industrijo 4.0 (FoF).

 

Odhod udeležencev bo 6. 6. 2018 predvidoma ob 6.00 iz Ljubljane prek Nove Gorice v Milano. Prihod v Ljubljano je predviden 7. 6. 2018 ob 22.00.

 

Za predstavnike podjetij je udeležba brezplačna. Projekt BIFOCAlps namreč krije tudi stroške:

  • prevoza (avtobus)
  • nočitve z zajtrkom (v Milanu) in prehrane.

 

Podrobnejše informacije o nastavitvi in programu vam bomo poslali do srede, 30. 5. 2018.

Nekaj dodatnih informacij lahko preberete v pripetem vabilu.

 

Prijave na tel. številki 05/ 38-41-882 (Polona Cimprič) ali prek e-pošte polona.cimpric@prc.si do četrtka, 24 .5. 2018. Število mest je omejeno.

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

 

Datum: 07. junija 2018 s pričetkom ob 17.uri

Kraj: Območna obrtno-podjetniška zbornica Domžale, na Šaranovičevi 21c v Domžalah

Opis dogodka: Na delavnici  boste lahko potencialni podjetniki predstavili svojo idejo in se potegovali za nagrado – mesto v coworking prostoru Generator in mentoriranje 1 na 1 pri razvoju vaše podjetniške ideje

Predavatelj:  Matija Goljar z ostalimi  iz Ustvarjalnika

Udeležba je brezplačna!

Prijava: Vse potencialne podjetnike vabimo, da se prijavijo preko elektronske pošte info@startupdomzale.si

 

Datum: 31. maja 2018 s pričetkom ob 16.uri

Kraj: Območna obrtno-podjetniška zbornica Domžale, na Šaranovičevi 21c v Domžalah

Opis dogodka: Na delavnici  se boste potencialni podjetniki naučili, kako kratko in jedrnato predstaviti svojo idejo

Predavatelj:  Matija Goljar  iz Ustvarjalnika

Udeležba je brezplačna!

Prijava: Vse potencialne podjetnike vabimo, da se prijavijo preko elektronske pošte info@startupdomzale.si

Datum: 25. maj 2018, od 10. do 15. ure

Kraj: Grad Novi Sad, Trg slobode 1, 21000 Novi Sad, Republika Srbija

Opis dogodka: SPOT svetovanje Osrednjeslovenska regija v sodelovanju s podjetniki in občinskim vodstvom Novega Sada prireja B2B srečanje, na katerem bodo lahko slovenski podjetniki seznanili s poslovnimi priložnostmi v Vojvodini.

Na srečanju boste izvedeli, kakšne so značilnosti in možnosti poslovanja v Vojvodini, kako se skupaj prijaviti na razpise, kot je kompleks “Beograd na vodi”, kakšne so možnosti izmenjav dobrih praks in dolgoročnih panožnih srečanj. Govorili bomo o možnostih prijave na evropske razpise, pri katerih je lahko eden izmed partnerjev iz držav, ki niso članice EU.

Na sestanku bo sodelovalo vodstvo mesta Novi Sad in nekaj tamkajšnjih vidnejših podjetnikov.

Srečanje bo potekalo v angleškem in srbskem jeziku, in sicer v petek, 25. maja 2018, s pričetkom ob 10. uri. Trajalo bo približno 5 ur. Naslov: Grad Novi Sad, Trg slobode 1, 21000 Novi Sad, Republika Srbija

Udeležba je brezplačna!

Prijava: Vsa zainteresirana slovenska podjetja vabimo, da svojo udeležbo potrdijo preko e-maila karolina.vrtacnik@ozs.si najkasneje do ponedeljka 21.5. 2018.

Dodatne informacije: na karolina.vrtacnik@ozs.si

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Javna agencija SPIRIT Slovenija vas od 13. do 15. junija vljudno vabi k organiziranemu obisku sejma CeBIT2018, ki velja za enega izmed vodilnih svetovnih sejmov na področju digitalizacije in IT storitev. V okviru obiska bomo za sodelujoča slovenska podjetja organizirali vodeni ogled sejma glede na izbrano tematsko področje ter obisk slovenskega paviljona ki je umeščen na petih različnih lokacijah.

Med vodenim ogledom lahko izpostavimo naslednje tematike, ki jih prosim označite na prijavnici:

  • Artificial Intelligence
  • Augmented & Virtual Reality
  • Blockchain
  • Data Center, Server & Storage Solutions
  • Digital Administration
  • Future Mobility
  • Humanoid Robots
  • Internet of Things
  • New Tech & Disruptive Technologies
  • Research & Innovation
  • Security
  • Startups
  • Unmanned Systems & Drones

Na podlagi vaših odgovorov bomo oblikovali program ogleda sejma CeBIT.

V času obiska boste lahko spoznavali najnovejše trende in primere dobrih praks digitalizacije tudi tako da se boste udeležili izbranega konferenčnega dogodka (d!talk). Celoten program dogodkov lahko preverite na:  https://www.cebit.de/en/conference/conference-program/

PROGRAM OBISKA
Sreda, 13. junij 2018
5:30 Zbor na letališču Jožeta Pučnika Ljubljana.
7:05 – 8:25
9:50 – 10:40
Let Ljubljana – Frankfurt
Let Frankfurt – Hannover
Organiziran prevoz do sejma, obisk izbranih slovenskih paviljonov / individualni ogled sejma / udeležba na izbranem konferenčnem dogodku
Četrtek, 14. junij 2018
Voden ogled sejma glede na izbrano tematiko/ individualni ogled sejma / udeležba na izbranem konferenčnem dogodku
Petek, 15. junij 2018
Individualni ogled sejma / udeležba na izbranem konferenčnem dogodku do približno 15.15, odhod na postajo pri sejmu
15:49 – 18:22
20:30 – 21:40
Vožnja s hitrim vlakom ICE Hannover /Messe Laatzen-Frankfurt
Let Frankfurt – Ljubljana

PRIJAVE

Zainteresirana slovenska podjetja vljudno vabimo, da sodelovanje v obravnavani delegaciji potrdite preko elektronske prijavnice najkasneje do 18. maja 2018 do 12 ure. Po tem terminu vam ne bomo uspeli več zagotoviti organizacije prevoza in nočitve.


STROŠKI UDELEŽBE

Stroške organizacije vodenega ogleda (ki jih organizira sejmišče in je plačljivo) krije SPIRIT Slovenija.

Stroške potovalnega aranžmaja krijejo udeleženci sami in znašajo 820 EUR (DDV vključen). Vključujejo letalski prevoz po programu, letališke pristojbine, organizirani lokalni prevoz od letališča do sejma prvi dan, vozovnice za mestni promet od hotela do sejmišča, vozovnico za hitri vlak ICE z rezervacijo sedeža Hannover–Frankfurt/letališče, prenočevanje z zajtrkom v izbrani namestitvi). Zainteresirana podjetja lahko potovalni aranžma uredijo preko turistične agencije Sejmi d.o.o, Matej Trpin, E matej@sejmi.si, M 040 295 491, T 01 300 2705T.  Skupinski potovalni aranžma je potrebno potrditi najkasneje do  petka 18. maja 2018.

Cena večdnevne vstopnice za ogled sejma (brez konferenčnega dela) v predprodaji znaša 50 EUR, medtem ko je cena vstopnice, ki zajema tudi konferenčni 100 EUR. Obe vstopnici lahko naročite ob rezervaciji potovalnega aranžmaja.


Za dodatne informacije smo vam z veseljem na razpolago:
SPIRIT Slovenija, Tina Lukan, T 01 5309 826, E tina.lukan@spiritslovenia.si.

Vljudno vabljeni k sodelovanju!

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija