Novice

Prvi januar 2020 prinaša novost na področju začasnega in občasnega dela dijakov in študentov in sicer glede višine minimalne bruto urne postavke za opravljeno uro začasnih in občasnih del. Ta od 1. januarja 2020 znaša bruto 5,40 evra.

 

Zakon o spremembahZakona za uravnoteženje javnih financ s 1. januarjem 2020 namreč določa nov način določitve zneska minimalne bruto urne postavke za opravljeno delo začasnih in občasnih del. S spremembo zakona tako bruto urna postavka osebe iz drugega odstavka 6.b člena Zakona o zaposlovanju in zavarovanju za primer brezposelnosti za opravljeno uro začasnih in občasnih del ne sme biti nižja od zneska minimalne plače, preračunanega na uro dela povprečne mesečne delovne obveznosti za polni delovni čas, tako da se upošteva, da povprečna mesečna delovna obveznost za polni delovni čas znaša 174 ur.

 

Na podlagi višine minimalne plače za leto 2020 je v Odredbi o uskladitvi najnižje bruto urne postavke za opravljeno uro začasnih in občasnih del določeno, da bruto urna postavka osebe iz drugega odstavka 6.b člena Zakona o zaposlovanju in zavarovanju za primer brezposelnosti za opravljeno uro začasnih in občasnih del od 1. januarja 2020 torej ne sme biti nižja od 5,40 eura.

 

Vir: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

 

Prevoznike vabimo na redno usposabljanje voznikov za prevoz potnikov in blaga v cestnem prometu po predpisanem programu za leto 2020, t.i. »koda EU 95« za potrebe podaljšanja veljavnosti kode Skupnosti »95«,

 

ki bo potekalo na Obrtni zbornici Domžale v soboto, 1. februarja 2020, s pričetkom ob 8. uri zjutraj.

Pohitite s prijavo, saj je število mest omejeno!

 

KOTIZACIJA za 7-urno usposabljanje:

Za člane OOZ Domžale s poravnano članarino: 29,90 € + DDV, za zaposlene pri članih 35,00 € + DDV. Če prijavite 5 ali več zaposlenih, vam priznamo 5% popust na izobraževanje. Če prijavite 10 ali več zaposlenih, vam priznamo 10% popust na izobraževanje. Za vse ostale 59,00 € + DDV.

Nakazilo kotizacije na račun Obrtne zbornice Domžale na podlagi izstavljenega računa po opravljeni storitvi. V primeru odpovedi potrjene rezervacije tri ali manj dni pred dogodkom, je naročnik dolžan plačati 100% cene izobraževanja.

 

Vsak program se izvaja 7 šolskih ur (45 minut in 15 minut odmora). V vsakem programu lahko izvajalci v okviru 7 šolskih ur 1 uro namenijo vsebinam pomembnim za voznike, ki niso navedene v programu so pa aktualne v času, ko se program izvaja.

 

Možna je elektronska prijava, pri čemer je potrebno prijaviti vsakega kandidata posebej.

Do elektronske prijave lahko dostopite TUKAJ. Prijave zbiramo do vključno srede, 29. januarja 2020.

 

V kolikor se ne morete prijaviti elektronsko lahko tudi natisnete in izpolnite ter podpišete prijavnico in nam jo posredujete najkasneje do srede, 29. januarja 2020, ali skenirano preko elektronske pošte na info@domzale-ooz.si, ali osebno na Obrtno zbornico Domžale, ali preko pošte na naslov Obrtna zbornica Domžale, Šaranovičeva 21c, 1230 Domžale.

NATISNI PRIJAVNICO

Program:
Varna vožnja in varnostni sistemi (polovica časa)

  • poznavanje tehničnih lastnosti in delovanja varnostnih mehanizmov, da se lahko nadzoruje vozilo, zmanjša obraba in preprečijo motnje v delovanju
  • ozaveščanje voznikov o nevarnostih na cesti in nesrečah pri delu – nevarnosti v prometu
  • vrste nesreč v prometu, statistika nesreč na cesti
  • udeležba tovornjakov/avtobusov, človeške, materialne in finančne posledice
  • zmožnost ocenjevanja razmer v sili: ravnanje v sili (ocena stanja, preprečevanje zapletov po nesreči)
  • klicanje pomoči, pomoč ranjenim in prva pomoč
  • ravnanje ob požaru, evakuacija potnikov iz tovornjaka/avtobusa, zagotavljanje varnosti potnikov
  • ravnanje v primeru agresije in naravnih nesreč
  • poznavanje varnostnih naprav, ki skrbijo za varnost v vozilu
  • dvig nivoja varnosti kot vseživljenjsko učenje
  • ocenjevanje delovanja sil in tovora na vožnjo
  • preprečevanje nesreč skozi predvidevanje in spremljanje prometa
  • varnostni sistemi za povečevanje varnosti v prometu in v vozilu
  • pravilno ravnanje v posebnih prometnih situacijah in posledice napačnega ravnanja

                                                                                                                                                                           
 

Pravila cestnega prometa (polovica časa)

  • pravila v cestnem prometu (Zakon o pravilih v cestnem prometu) s poudarkom na:
  • pravila vožnje (prednost, hitrost, prometni znaki…)
  • uporaba mobilnega telefona in drugih naprav
  • princip zadrge
  • šibkejši udeleženci v prometu
  • prehitevanje (s poudarkom na varnem prehitevanju tovornih vozil na avtocesti) SKENIRAJ ZGORNJO KODO
  • pravilna vožnja v križiščih, krožnih križiščih, uporaba smernikov… IN SE PRIJAVI
  • mase in dimenzije vozil
  • zakon o voznikih in zakon o vozilih (s poudarkom na novostih na tem področju)

 

Za dodatne informacije glede izobraževanja smo vam na voljo preko telefona 069 980 242 ali 01/721 93 70, preko e-maila na info@domzale-ooz.si ter na spletni strani www.domzale-ooz.si. Elektronska prijava je možna preko povezave https://forms.gle/AVuqDQADjmgHx8eM6

V letu 2020 bo SPIRIT Slovenija, javna agencija organizirala skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva na enajstih mednarodnih sejmih v tujini, od tega na treh mednarodnih sejmih s področja lesnopredelovalne industrije. V okviru skupinskih predstavitev na mednarodnih sejmih SPIRIT Slovenija krije stroške neopremljenega razstavnega prostora, zakupa tehničnih priključkov in vpisa v katalog. Poleg tega se s sejmišči dogovarja za najboljšo možno lokacijo razstavnega prostora, poskrbi za najem tehničnih priključkov in vpis razstavljavcev v katalog in podjetjem svetuje, kako se na sejemsko predstavitev kar najbolje pripraviti. Podjetja krijejo stroške postavitve stojnice, službenih poti zaposlenih in prisotnosti osebja na stojnici.

 

Preko Slovenskega podjetniškega sklada je mikro, malim in srednjim podjetjem na voljo tudi Vavčer za skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva na sejmih v tujini.

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Zimsko srečanje obrtnikov in podjetnikov z družinami 2020

 

VABLJENI NA VELIK JANUARSKI ŠPORTNO-DRUŽABNI DOGODEK v soboto, 25. 1. 2020 na Kopah.

 

Fotogalerijo in video utrinke lanskoletnega dogodka najdete na tej povezavi.

 

ORGANIZATOR PRIREDITVE:

 

  • Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije (v nadaljevanju OZS) v sodelovanju z območnimi obrtno-podjetniškimi zbornicami (OOZ)

V veleslalomu se boste lahko pomerili tako odrasli kot otroci. Proge so raznolike in primerne za vse ljubitelje smučanja, od začetnikov do vrhunskih smučarjev, poskrbljeno pa bo tudi za vse tiste ljubitelje športa in rekreacije, ki ne marajo ali želijo tekmovati.

Na velikem obrtniško-podjetniškem zimskem srečanju ne bo manjkalo druženja in zabave za vse generacije. Poleg smučanja oziroma tekmovanja v veleslalomu bo organizirano še tekmovanje v kuhanju pasulja, animacija za otroke in druge družabne igre.

Zimsko srečanje obrtnikov in podjetnikov z družinami se bo zaključilo s plesom ob dobri hrani in glasbi s podelitvijo medalj, pokalov in nagrad. Za kasnejšo zabavo, ki bo trajala “pozno v noč” pa bo poskrbljeno v tamkajšnjem nočnem lokalu.

 

UDELEŽBA NA DOGODKU:

  • Prireditve se lahko udeležijo obrtniki in podjetniki, ki so člani OZS, ter njihovi družinski člani, zaposleni delavci pri obrtnikih, upokojeni obrtniki, štipendisti, vajenci in učenci pri obrtnikih, zaposleni v OOZ in OZS s svojimi družinskimi člani.
  • Prireditve se lahko udeležijo obrtniki in podjetniki, ki niso člani OZS ter njihovi družinski člani n zaposleni.
  • Tekmovanja se lahko udeležijo mladoletne in polnoletne osebe.
  • Organizator ne odgovarja za nobene poškodbe tekmovalcev in drugih udeležencev. Vsi tekmovalci tekmujejo na lastno odgovornost.
  • Za osebne predmete in opremo organizator ne odgovarja.

 

PRIJAVA:

  • Prijava je OBVEZNA za vse udeležence prireditve
  • Prijave zbiramo v OZS in OOZ
  • Rok za prijavo: sreda, 22. 01. 2020
  • Udeleženci, ki niso člani zbornice se prijavijo v OZS (kontakt OZS: jana.golic@ozs.si)

 

TEKMOVANJE in DRUGE AKTIVNOSTI:

 

Veleslalom:

  • Tekmuje se na dveh vzporednih smučarskih progah v disciplini Alpsko smučanje – veleslalomska disciplina
  • Dodatno: Tekmovanje med družinami (ekipa šteje najmanj 3 člane, od katerih mora biti vsaj en otrok star do vključno 14 let)

 

Ostale zabavno-družabne igre:

  • Kuhanje pasulja
  • in drugo (“naj za enkrat ostane skrivnost”)

 

KOTIZACIJA ZA UDELEŽBO:

 

Cenik (enak lanskoletnemu):

  • Nečlan (družinski člani in zaposleni): 45 EUR
  • Nečlan (družinski člani in zaposleni), ki ne tekmuje v smučanju: 40 EUR​
  • Član OZS (družinski člani ter zaposleni): 25 EUR
  • Član OZS (družinski člani ter zaposleni), ki ne tekmujejo v smučanju: 20 EUR
  • Otroci stari od vključno 4 do vključno 14 let: 7 EUR
  • Otroci stari do vključno 3 leta: 0 EUR (brezplačno)

 

Kotizacija za udeležbo vključuje:

  • Dva topla obroka (pasulj, večerja)
  • Celodnevni voden program (družabne igre ipd.)
  • V kotizacijo “tekmovalcev” v smučanju je zajeta tudi štartnina in celodnevna smučarska karta

 

OKVIRNI PROGRAM PRIREDITVE:

08.00 – 09.00 Prihod tekmovalcev na smučišče Kope nad Slovenj Gradcem

08.00 – 09.00 Prevzem paketa (Info točka OZS) – zadolženi vodje ekip OOZ

09.15 – 09.30 Slavnostna otvoritev in nagovor predsednika OZS

10.00 – 14.00 Tekmovanje v veleslalomu

10.00 – 12:30 Tekmovanje v kuhanju pasulja

12.30 – 15.00 Tekmovanje v drugih družabnih igrah

15.00 – …        Podelitev priznanj, pokalov in nagrad ter večerja z glasbo in plesom

 

 

Vljudno vabljeni vsi željni športa in zabave!

 

K sodelovanju vabljeni tudi vsi, ki želite biti POKROVITELJ našega dogodka – kontakt Maja: maja.djordjevic@ozs.si

Za vse ostalo kontaktirajte Jano: 01 / 58 30 553 ali 051 / 301 735; jana.golic@ozs.si

 

Z novim letom na portalu SPOT (eVEM) uvaja nova e-storitev, ki bo omogočala dostop in prenos elektronskih bolniških listov (eBOL) za vaše zaposlene. V pripetem dokumentu so zbrane podrobnejše informacije kako in na kakšen način boste lahko delodajalci dostopali do eBOL.

Na_kaksen_nacin_do_eBOL

 

Če e-postopkov in urejanje vlog na portalu SPOT (e-VEM) ne ureja zakoniti zastopnik, jih v njegovem imenu lahko ureja pooblaščena oseba.

Za vse poslovne subjekte (delodajalce), ki boste do elektronskih bolniških listov (eBOL) dostopali preko portala SPOT (eVEM), obveščamo, da so objavljeni novi obrazci vlog za urejanje pooblastil.

Za lažje urejanje pooblastil lahko uporabite enega od navedenih obrazcev:

 

  • Pooblastilo samo za eBOL

Obrazec eBOL – podelitev pooblastila uporabite, če želite urediti pooblastilo samo za nov postopek »Prenos e-bolniških listov – eBOL.« Na enem obrazcu lahko pooblastite več oseb.

 

  • Pooblastilo za eBOL in druge e-postopke portala SPOT

Obrazec “Podelitev pooblastila za procesna dejanja v postopkih VEM” uporabite, če želite urediti pooblastilo za postopek »Prenos e-bolniških listov – eBOL« in druge e-postopke na portalu SPOT (eVEM).
Zgoraj omenjena obrazca sta na voljo tukaj.

 
Upoštevajte!
 

  • vloga za ureditev pooblastila mora biti podpisana s strani zakonitega zastopnika podjetja/poslovnega subjekta,
  • vlogo pošljete po pošti ali dostavite osebno na katerokoli točko SPOT,
  • seznam točk SPOT je na voljo tukaj: Seznam točk SPOT in notarjev
  • pooblastila za eBOL bodo v sistemu SPOT (eVEM) aktivirana po 1. 1. 2020.

 
Več informacij o urejanju pooblastil na portalu SPOT še na strani: Pooblaščanje oseb za opravljanje postopkov prek portala e-VEM

Ne spreglejte!

Zdravniki od 1. 2. 2020 dalje bolniških listov ne bodo več tiskali. Delodajalci bodo z novo zakonodajo zavezani, da do bolniških listov za bolniške odsotnosti po 1. 2. 2020, dostopajo le še preko portala SPOT (eVEM). Predlagamo vam,  da se pravočasno pripravite na nov način dostopa in uporabe elektronskih bolniških listov.

 

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija