Novice

Kako komunicirati, ko podjetje oziroma podjetnik zaide v težave, je eno najzahtevnejših področij stikov z javnostmi. Večina podjetnikov zagreši klasično napako in nima kriznega scenarija, misleč, da se njim neljubi dogodek ne more primeriti oziroma so prepričani, da bodo situaciji kos, ko se primeri.

A izkušnje kažejo, da je mnogo vodilnih odneslo ravno dejstvo, da niso bili sposobni pravilno odreagirati na neljubi dogodek.

Kriza postane kriza šele takrat, ko jo vlada, mediji ali druge vplivne skupine opredelijo kot takšno. Lahko povzroči veliko kratkoročno in dolgoročno škodo – tudi nepopravljivo. V tem dogajanju so izjemno pomembna ciljna skupina mediji, ki so najpomembnejši dejavniki kriznega okolja organizacije. Poročanje medijev je lahko bolj škodljivo kot vsebina krize sama po sebi. V krizi so najbolj usodne reakcije potrošnikov in mnenjskih voditeljev, bolj kot vsebina krize sama. Ob nastopu krize sta vselej problem tudi nenadnost in časovni pritisk.

Če se organizacija še tako trudi, slej ko prej pride do krize. V času množičnih komunikacij, ko mediji nekritično iščejo vedno nove senzacije, je že najmanjše odstopanje lahko povod za veliko medijsko afero.

Zato je za vsako organizacijo nujno preprečevanje nastanka krize oziroma preprečevanje in omilitev njenih posledic.

Priprava na krizo

Najboljši način upravljanje krize je, da preprečimo njen nastanek, zato je predhodno krizno načrtovanje izrednega pomena. Naučiti se moramo, kako se ji izogniti, pa tudi, kako ravnati, če do nje pride, da ublažimo posledice.

Najlaže se ji izognemo tako, da odkrivamo in predvidevamo vse krizne kanale in da ne zanemarimo opozorilnih znakov, do katerih nas privedejo notranji in zunanji vir informacij.

V nepričakovanih stresnih situacijah zelo verjetno pride do neželenih napak, zlasti ko gre za krizno komuniciranje. Zato je nujno imeti vnaprej pripravljen krizni načrt, ki pa mora biti prožen in prilagodljiv.

7. nujnih korakov, ko zaslutimo možnost krize:

1. Vzpostaviti in negovati stike s ključnimi akterji v panogi oziroma z mnenjskimi voditelji, ki pokrivajo naše področje delovanja

 

 2. Spisati načrt za krizno komuniciranje v primeru izbruha krize in narediti simulacije dogajanja

 

 3. Izvesti delavnico za zaposlene, da dobijo jasna navodila, kako ravnati in česa ne smejo storiti

 

 4. Določiti enega ali največ dva človeka v podjetju, ki bosta komunicirala s katero koli javnostjo

 

 5. Komunicirati jasno in resnicoljubno, ko do neljubega dogodka pride

 

 6. Najti načine, da so posledice »afere« kar najmanj usodne za naše poslovne partnerje (potrošnike) in s tem posledično tudi za nas same

 

 7. Pravočasno najeti strokovno usposobljenega svetovalca, ki bo skupaj z nami spisal krizni načrt in preigral verjetne scenarije

Karolina Vrtačnik

podjetniška svetovalka

 

SPOT Svetovanje Osrednjeslovenska

Podjetniško svetovanje in regionalno povezovanje

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

SPOT oziroma slovenska poslovna točka je nadgradnja dosedanjih oziroma nekdanjih točk VEM. Agencija Spirit želi z njimi omogočiti potencialnim in obstoječim malim in srednje velikim podjetnikom, da bodo na enem mestu dobili najboljše podjetniške nasvete in storitve s ključnih področij.

To pomeni, da lahko potencialni in obstoječi podjetniki iz 27 občin osrednje Slovenije pričakujejo še več brezplačnih oziroma 100 % sofinanciranih svetovanj in drugih dogodkov. Deseterica visoko usposobljenih svetovalcev bo namreč kar pet let skupaj z zunanjimi partnerji izvajala brezplačne delavnice in daljša usposabljanja, osnovno- in srednješolce uvajala v podjetništvo, svetovala pri ustanavljanju ali prestrukturiranju malih in srednjih podjetij, povezovala lokalno okolje, organizirala mednarodne in lokalne poslovne dogodke …

Sedež SPOT Osrednjeslovenska regija je na GZS na Dimičevi 13 v Ljubljani, vendar bodo svetovalci kar največ časa preživeli na terenu oziroma izvajali mobilne storitve, da jih bodo še bolj približali končnim uporabnikom.

O konkretnih dogodkih se lahko seznanite tudi preko vsakotedenskih novic, imenovanih Moj spletni priročnik, na katere se lahko naročite na spletni strani https://www.podjetniski-portal.si/o-podjetnistvu/prijava-na-e-publikacije in si zagotovite pravočasne informacije o vseh poslovnih dogodkih v regiji.

Več informacij o SPOT Osrednje Slovenije lahko najdete na spletni strani http://www.domzale-ooz.si/spot-osrednja-slovenija/

Karolina Vrtačnik,

podjetniška svetovalka

 

SPOT Svetovanje Osrednjeslovenska

Podjetniško svetovanje in regionalno povezovanje

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Spoštovani člani Obrtne zbornice Domžale!
Pretreseni vam sporočamo, da je umrl naš podpredsednik, gospod Stane Kovač – Kebrov Stane. Vabljeni na žalno sejo, ki bo na zbornici v četrtek, 8. marca, ob 18. uri, od takrat bo odprta tudi žalna knjiga.
Poslednje slovo bo potekalo v soboto, 10. marca, ob 15. uri na pokopališču v Domžalah.
vodstvo Obrtne zbornice Domžale

 

 

Datum: 14.marec 2018 s pričetkom ob 10.uri

Kraj: Območna obrtno-podjetniška zbornica Domžale, na Šaranovičevi 21c v Domžalah

Opis dogodka: SPOT svetovanje Osrednjeslovenske regije organizira brezplačno delavnico z naslovom ” Davčni seminar na Obrtni zbornici Domžale”

Na delavnici boste izvedeli, kaj morate vedeti o davčnem obračunu: davčni obrazec, izračun davka ter roki za oddajo in plačilo davka, davčna osnova in posebnosti pri obravnavi nekaterih računovodskih kategorij, nepriznani in delno priznani odhodki in prihodki ter davčne novosti, ki so začele veljati s 1.1.2018.  Seznanili se boste s postopkom pridobitve kredita pri banki in dokumentacijo, ki se zahteva za podjetja in samostojne podjetnike (kaj potrebuje podjetje, ko zaprosi za kredit pri banki, kaj banka preverja ob odobravanju kreditov podjetnikom ter kakšno zavarovanje za kredit zahteva banka).

Predavateljica bo svetovalka SPOT svetovanje Osrednjeslovenske regije  gospa Karolina Vrtačnik z gosti, gospo Boženo Macarol, davčno svetovalko ter gospodom Miroslavom Vidakovičem, predstavnikom SKB banke.

Udeležba je brezplačna!

Prijava: Vsa podjetja vabimo, da se prijavijo preko elektronske pošte na info@domzale-ooz.si ali preko telefona na 070 394 100 oziroma 01/721 93 70.

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

 

 

 

 

Datum: 12.marec 2018 s pričetkom ob 9.uri

Kraj: Območna obrtno-podjetniška zbornica Domžale, na Šaranovičevi 21c v Domžalah

Opis dogodka: Na delavnici boste potencialni podjetniki izvedeli kakšen je postopek ustanovitve podjetja oz. registracije samostojne dejavnosti. Izvedeli boste, katera so tista vprašanja, ki jih morate zastaviti in nanje boste prejeli odgovore. Izvedeli boste tudi kateri so tisti postopki, ki sledijo ustanovitvi podjetja.

Predavateljica bo svetovalka SPOT svetovanje Osrednjeslovenske regije gospa Mellanie Grudniik.

Udeležba je brezplačna!

Prijava: Vse potencialne podjetnike vabimo, da se prijavijo najkasneje do 08.03.2018 preko elektronske pošte info@domzale-ooz.si , oziroma preko telefona na 070 394 100 ali na 01/721 93 70.

Dodatne informacije: na info@domzale-ooz.si ali preko telefona 070 394 100 oziroma 01/723 93 70.

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

v soboto, 3. marca bo od 16. ure dalje na Obrtni zbornici Domžale na Viru potekal Look & learn interaktivni seminar s predstavitvijo različnih tehnik striženja, barvanja in oblikovanja pričesk popolnih linij, širokega spektra simetričnih in asimetričnih oblik, različnih tekstur ter razvrščanja plasti pod taktirko priznane strokovnjakinje Ivane Bajsič.

“Look & Learn” interaktivni seminarji so  prilagojeni potrebam in zahtevam udeležencev, ki želijo svoje znanje nadgraditi. Preko natančne demonstracije na modelih vam prikažemo različne tehnike striženja, barvanja in oblikovanja pričeske korak po korak.
Spoznajte svet idealnih linij, širokega spektra simetričnih in asimetričnih oblik, raznovrstnih tekstur, razvrščanj plasti, različne tehnike gradacije, plastenja ter njihovih kombinacij.

Navdih za številne oblike in različne forme pričesk nove kolekcije “Extreme” smo črpali iz arhitekturnih umetniških del dekonstruktivizma, Cooper Uniona ali enostavno skozi impresije Gaudijeve hiše, ki je sestavni del našega modnega izražanja.

V iskanju barvnih posebnosti in harmoniji smo našli navdih v Ametistu, kristalu tisočerih skrajnih geometrijskih oblik, ki oblikujejo edinstveno linijo. Ustvari se kombinacija intenzivnih pastelnih barv in izraženih silhuet, ki poudarjajo želene podrobnosti.
Izvedba programa vključuje:
– lahko razumljiva predavanja
– demonstracije med predavanji in slide show kolekcij IDEA academy ter zgodovino mode
– praktična striženja na živih modelih
– izdelava geometrijskih oblik
– linije, stopnje prenosa in slojevitost
Cena seminarja je za člane naše zbornice s poravnano članarino 29 €, za njihove zaposlene 35 €, za ostale 59 €.
Več informacij o seminarju dobite, če pokličete na 041 499 799.
Prijave smo podaljšali  do petka, 23.2. na info@domzale-ooz.si ali preko SMS sporočila na 070 394 100. S prijavo na seminar potrjujete svojo udeležbo in plačilo. V primeru odpovedi potrjene rezervacije tri ali manj delovnih dni pred dogodkom, je naročnik dolžan plačati 100% cene izobraževanja.
V kolikor se želite včlaniti v OOZ Domžale in OZS lahko to storite tu kjer lahko preberete tudi druge ugodnosti, ki jih nudimo članom.

 

 

Datum: 5.marec 2018 s pričetkom ob 9.uri

Kraj: Območna obrtno-podjetniška zbornica Domžale, na Šaranovičevi 21c v Domžalah

Opis dogodka: Na delavnici boste izvedeli kaj je GDPR.  Kaj so osebni podatki in zakaj jih varujemo. Kako se spreminja definicija osebnih podatkov. Kako po novem do veljavnega soglasja za obdelavo osebnih podatkov. Izvedeli boste za kakšne namene lahko zbiramo podatke. Izvedeli boste, katere ukrepe morate sprejeti za zavarovanje podatkov in jih zagotavljati. Izvedeli boste kaj pomeni ocena učinka in kdaj jo je potrebno izvesti. Izvedeli boste kaj pomeni data protection officer in kakšne so njegove naloge. Izvedeli boste kako je s pogodbeno obdelavo osebnih podatkov in še mnogo več.

Predavateljica bo svetovalka SPOT svetovanje Osrednjeslovenske regije gospa Mellanie Grudniik.

Udeležba je brezplačna!

Prijava: Vse podjetnike vabimo, da se prijavijo preko elektronske pošte info@domzale-ooz.si , oziroma preko telefona na 070 394 100 ali na 01/721 93 70.

Dodatne informacije: na info@domzale-ooz.si ali preko telefona 070 394 100 oziroma 01/723 93 70.

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

 

 

 

 

 

Datum: 6.marec 2018 s pričetkom ob 9.uri

Kraj: Območna obrtno-podjetniška zbornica Domžale, na Šaranovičevi 21c v Domžalah

Opis dogodka: Na delavnici boste izvedeli na kaj morate biti pozorni, da bo imela vaša projektna prijava več možnosti za uspeh. Osvojili boste osnovna znanja za uspešno prijavo na razpis. Na delavnici bomo odgovorili bomo na vprašanja, kateri razpisi so na voljo in  kako izbrati ustrezne za svojo organizacijo. Spoznali boste, na kaj moramo biti posebej pozorni pri pripravi prijave in kakšne so pogoste napake. Seznanili se boste  in kaj ocenjujejo financerji ter kaj ocenjujejo financerji.

 

Predavateljica bo svetovalka SPOT svetovanje Osrednjeslovenske regije gospa Mellanie Grudniik.

Udeležba je brezplačna!

 

Prijava: Vse podjetnike vabimo, da se prijavijo preko elektronske pošte info@domzale-ooz.si , oziroma preko telefona na 070 394 100 ali na 01/721 93 70.

Dodatne informacije: na info@domzale-ooz.si ali preko telefona 070 394 100 oziroma 01/723 93 70.

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

 

 

Datum: 1. in 2 .marec 2018 od 9. do 15. ure (s polurnim odmorom)

Kraj: Območna obrtno-podjetniška zbornica Domžale, na Šaranovičevi 21c v Domžalah

 

Opis dogodka: Na 2-dnevnem usposabljanju boste izvedeli ključne pojme s področja poslovnega komuniciranja, ki predstavlja temelj uspeha pri iskanju novih poslovnih priložnosti. Naučili se bomo vse o vplivanju, vzpostavitvi in ohranjanju  pozitivnih odnosov. Pogledali bomo konkretne oblike slabega (ne)verbalnega komuniciranja v prostoru. Naučili se bomo razlikovati dobro komuniciranje od slabega. Izvedeli boste, kako poteka komunikacijska pot in katere so sestavine komuniciranja. V praktičnem delu vas bomo seznanili z razlikami med enosmerno in dvosmerno komunikacijo. Seznanili vas bomo s pogoji uspešnega komuniciranja, pomnjenja in stroškovnega načrtovanja komunciiranja.

Posebej se bomo posvetili sodobnim komunikacijskim potem, skrivnostim dobrih dopisov in učinkovitih ustnih nastopov ter tehnik vodenja sestankov.

 

Predavateljica bo svetovalka SPOT svetovanje Osrednjeslovenske regije gospa Karolina Vrtačnik

 

Udeležba je brezplačna!

 

Prijava: Vse podjetnike vabimo, da se prijavijo preko elektronske pošte info@domzale-ooz.si, oziroma preko telefona na 070 394 100 ali na 01/721 93 70.

Dodatne informacije: na info@domzale-ooz.si ali preko telefona 070 394 100 oziroma 01/723 93 70.

 

 

 

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija