Novice

Kongres frizerjev in kozmetikov – 17. in 18.11.2018, Grand hotel Bernardin v Portorož

 

Obveščamo vas, da bosta Sekcija kozmetikov in Sekcija frizerjev pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije organizirali letos prvič skupni  Kongres frizerjev in kozmetikov, ki bo 17. In 18. novembra 2018 v Hotelih Bernardin v Portorožu. Za kozmetike in frizerje pripravljamo zanimiv, pester program z aktualnimi temami. Spoznavali boste novosti na področju permanetnega make up-a, pedikure, manikire, maderoterapije in drugih dejavnosti. Novosti boste lahko spoznavali, tako na predavanjih, kot tudi na zanimivih predstavitvah razstavljavcev in dobaviteljev kozmetičnih izdelkov in opreme v preddverju dvorane.

Poleg ostalih razstavljavcev  bodo novosti predstavili tudi trije zlati pokrovitelji:
Buki d.o.o. – Thailon
– Kozmetika Afrodita
– Akademija elitne kozmetike –
Crystal Nails, LuxLash

 

V soboto zvečer pripravljamo zanimivo druženje z večerjo in glasbo.

 

Osrednji dan za frizerje bo zagotovo nedelja, kjer sekcija tudi to leto gosti celo dva priznana tuja predavatelja. Z nami bosta Antony Whitaker in Serge Moreau.

Dopoldan bomo prisluhnili zanimivemu predavanju Antonya Whitaker-ja, sledilo bo aktualno predavanje o nadgradnji poklicnega izobraževanja na področju frizerstva. V popoldanskem delu bo v dveh delih predaval Serge Moreau frizer, ki je v zadnjih letih škarje in glavnik postavil na stranski tir in se posvetil predavanjem, kjer se ne osredotoča zgolj na frizuro, ampak na celotno stilsko podobo človeka, kamor sodi tudi make up, obleka in ostali modni dodatki. Kongres bomo zaključili s kratkim strokovnim look nad learn seminarjem spenjanja las za uporabo v frizerskih salonih.

 

V kolikor bi katero podjetje želelo sodelovati kot pokrovitelj ali razstavljavec strokovnega kongresa lahko kontaktira sekretarko sekcije pri OZS preko e-naslova vlasto.markoja@ozs.si.

 

Program srečanja je še v pripravi in ga bodo prejeli člani sekcije po e-pošti. Prijavite pa se lahko že danes preko spletne prijavnice.

 

Rok za prijavo je 12.11.2018 oziroma do zasedbe prostih mest.

 

Kotizacija za člane Sekcije kozmetikov, Sekcije frizerjev in zaposlene:     
– 50,00 € (DDV vključen), za dvodnevni kongres po programu* (dvodnevni kongres z večerjo)
30,00 € (DDV vključen), za udeležbo na kongresu samo 1 dan, brez večerje
30,00 € (DDV vključen), za udeležbo samo na družabnem večeru (večerja z glasbo)
Za člane OZS krije stroške do polne cene Sekcija kozmetikov oziroma Sekcija frizerjev, pokrovitelji in razstavljavci.
Pijača ni vključena v ceni!

Ostali udeleženci
120,00 € (DDV vključen), za dvodnevni srečanje po programu (polna cena kongresa)
– 60,00 € (DDV vključen) za enodnevni ogled brez večerje

 

Prijava:  Število mest je omejeno, zato je prijava na kongres obvezna. Prosimo vas, da zaradi lažje organizacije izpolnite spletno prijavnico. Račun za udeležbo vam bomo poslali po zaključku kongresa. Veljajo samo prijave, h katerim bo priloženo dokazilo o plačilu kotizacije.

 

Plačilo kotizacije: Kotizacijo za udeležbo na posvetu plačate ob prijavi na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije (za kongres kozmetikov), na transakcijski račun št.: SI 56 0201 3025 3606 416, sklic 00 200027, – koda namena OTHR, pri NLB d.d., Ljubljana. Potrdilo o plačilu pošljete pred srečanjem na e-naslov vlasta.markoja@ozs.si ali po faxu 01 50 54 373.

 

Dodatne informacije:  Za vsa morebitna vprašanja se lahko obrnete na sekretarko sekcije pri OZS: gospa Vlasta Markoja, telefon 01/ 58 30 571

Na voljo je Javni razpis za sofinanciranje sistema certificiranja družbeno odgovornih podjetij. Predmet javnega razpisa je sofinanciranje enega projekta, v okviru katerega bo izvedeno certificiranje družbeno odgovornih podjetij. Rok za oddajo vlog je najkasneje do ponedeljka, 5. 11. 2018. Več tukaj.

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Veliko povpraševanje po delovni sili

 

Gospodarska rast, ki smo ji znova priča, je poskrbela, da v letošnjem letu ne primanjkuje le  tradicionalno deficitarnih poklicev, ampak je domala ni stroke, kjer ne bi bilo premalo delovne sile.


V poletnih mesecih so se z njenim pomanjkanjem srečevali zlasti gostinci in drugi ponudniki turističnih storitev, mi pa smo na trgu preverili, koga sicer najbolj pogrešajo v delovnih kolektivih.


Kot so nas seznanili na uradih za delo v osrednji Sloveniji, jim najbolj primanjkuje voznikov težkih tovornjakov in vlačilcev, delavcev za preprosta dela v predelovalnih dejavnostih, natakarjev, kuharjev in mesarjev. Prav tako se delodajalci soočajo s pomanjkanjem vseh poklicev v kovinarski, gradbeni in elektro stroki. Na področju zdravstva je največji primanjkljaj med bolničarji in negovalci, v IT industriji pa različnih programerjev in računalniških inženirjev.


Slika z Zavoda za zaposlovanje se v veliki meri ujema s pregledom informacij na spletnih zaposlitvenih portalih, kjer pa je med drugim izraženo tudi veliko povpraševanje po delo v trgovini.


Karolina Vrtačnik, SPOT svetovalka Osrednjeslovenska regija


V osrednji Sloveniji najbolj primanjkuje voznikov težkih tovornjakov in vlačilcev, delavcev za preprosta dela v predelovalnih dejavnostih, natakarjev, kuharjev in mesarjev. Prav tako se delodajalci soočajo s pomanjkanjem vseh poklicev v kovinarski, gradbeni in elektro stroki. Na področju zdravstva je največji primanjkljaj med bolničarji in negovalci, v IT industriji pa različnih programerjev in računalniških inženirjev.

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Poiščite osebnega podjetniškega zdravnika

 

Koliko je vreden dober podjetniški nasvet? Ker je neprecenljiv, je vreden zlata. Pa se tega podjetniki zavedajo? Največkrat ne. Izjemno se posvetijo nakupu (rabljenega) avtomobila, malo manj nakupu nepremičnine, pa četudi gre dostikrat za življenjsko investicijo, še najmanj pomoči pa poiščejo, ko je v igri podjetništvo.


S tem prispevkom želimo podjetnike spodbuditi, da bi bolj razmislili o uporabi brezplačnega svetovalnega servisa, ki jim ga omogoča svetovalna mreža SPOT. Samo v osrednjeslovenski regiji jim je vsak delovnik na voljo deset visoko
usposobljenih svetovalcev, specializiranih po posamičnih področjih, ki lahko vidijo njihovo podjetniško sliko nepristransko in boj celostno.


Na sploh pa v mreži SPOT na tako imenovanem tretjem nivoju, ki se najbolj posveča prav svetovanju malim in srednjim podjetjem, sodeluje kar 62 svetovalcev, ki jim nudita dodatno podporo Spirit in ministrstvo za gospodarstvo.


Podjetnike vabimo, da se pred odprtjem ali spremembo podjetja, še posebej pa pred kakršno koli pomembno poslovno odločitvijo, obrnejo na SPOT svetovanje.


Več informacij na:
www.spot.si
Mellanie Grudniik, SPOT svetovalka



Podjetnike vabimo, da se pred odprtjem ali spremembo podjetja, še posebej pa pred kakršno koli pomembno poslovno odločitvijo, obrnejo na SPOT svetovanje.
Več informacij na:
www.spot.si

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Vabimo vas, da se nam pridružite na vseslovenskem srečanju prevoznikov, članov Sekcije za promet pri OZS in Združenja za promet pri GZS v Ajdovščini (Mirce 20), 29. septembra 2018 od 10. ure dalje. Ob 13. uri bo svečana otrovitev dogodka.

Številni razstavljavci so za vas pripravili bogato sejemsko ponudbo. Srečanja se bodo udeležili tudi ugledni predstavniki, ki so kakorkoli povezani s prevozniškim sektorjem doma in v tujini.

K udeležbi na srečanju so povabljeni vsi vaši družinski člani, pri čemer bo poskrbljeno za brezplačno hrano, pijačo in zabavo (skupina Viktory in ansambel Gadi). Dogodek bo povezoval humorist Peška.

OBVEZNA JE PREDHODNA PRIJAVA na srečanje preko spletnega naslova: tukaj (ali: https://www.gzs.si/srecanjeprevoznikov/Obrazec/Prijava)

Več o samem dogodku: https://www.gzs.si/srecanjeprevoznikov/

Vabljeni!

FRIZERJI, NE ZAMUDITE FRIZERSKEGA DOGODKA LONDON PO LONDONU!

Tudi letos Lassana d.d. organizira enega najbolj zaželenih frizerskih dogodkov LONDON PO LONDONU 2018, ki bo v soboto, 10. novembra ob 16. uri v centru kulture Španski borci v Ljubljani.

Organizator dogodka vam, našim članom in vašim zaposlenim, nudi kar 50% popust na vstopnico, ki bo znašala 22,50 € + DDV (namesto 45 €), ob pogoju, da bo interes za udeležbo izkazalo več kot 5 udeležencev.

Vse, ki bi želeli vstopnico po omenjeni ceni prosimo, da nam javite vaše podatke ter število željenih vstopnic na info@domzale-ooz.si, skupaj z vašimi kontaktnimi podatki (kontaktni telefon), in vam bomo javili vse podrobnosti.

 Kako »preživeti« v 21. stoletju?

 

Odgovor je en sam: s podjetnostjo! Mlade in tudi malo manj mlade je treba naučiti, da stvari niso nemogoče. Obstajajo samo težave. Slednje pa rešimo tako, da sestavimo pravo ekipo, je prepričan podjetniški mentor in svetovalec Matija Goljar iz Ustvarjalnika.

Prepričan je, da je prihodnost  svetla. Svet se je v zadnjih sto letih res da začel »vrteti hitreje«, a globalno nam ni šlo še nikoli boljše, ne glede na to, na katero področje se ozremo. Bo pa treba usvojiti ali obnoviti nekatere ključne veščine, ki nam bodo pri tem pomagale. Zanimivo je, da lahko praktično vse izmed njih navežemo na podjetništvo. Kar obenem dokazuje, da je lahko v resnici podjetnik vsakdo, če le ima dovolj volje. Za podjetništvo ni treba imeti talenta ali se čutiti poklican podobno kot kakšen umetnik. Po Goljarjevih besedah je podjetništvo čista obrt, le nekaj receptov je treba poznati, da bi vedeli, kako najboljše deluje.

Po besedah mentorja, ki je pomagal ustvariti že nekaj vzhajajočih podjetniških zvezd, so tri ključne lastnosti podjetnika:

  1. pridnost
  2. vztrajnost
  3. vedoželjnost

Med startupi, ki jih opazuje pri delu, hitro zazna bodoče zmagovalce – to niso nujno tisti z najboljšo idejo, ampak ljudje, ki v sebi združujejo prej omenjene veščine. Pravi, da se načeloma ljudje delimo v dve skupini; na kreativce in na operativce. Redko kdo zna prehajati med obema vlogama do te mere, da bi uspešno poganjal posel, zato si moramo znati pridobiti ljudi, s katerimi bomo skupaj uspeli, je še prepričan sogovornik.

Prav tako je ključno, da ne obupamo prehitro. Da imamo v sebi neko vztrajnostno trmo, ki bi jo lahko enačili tudi s samodisciplino. Še bolj pa z lastnostjo, ki jo v slovenščini težko prevedemo (nam je mogoče manjka, da nimamo izraza zanjo?): Gre za lastnost, da sami sebi zadajamo vsakič malo težji izziv od prejšnjega in da pri tem ne odnehamo.

Dejansko gre za skupek lastnosti, ki so še kako pomembne za opolnomočenje prihodnjih generacij, da bodo lahko sodelovale in tekmovale z milijoni vrstnikov z vsega sveta. Kdor bo usvojil te preproste veščine, bo imel vse pogoje za vsetlo in uspešno prihodnost, je še prepričan vodja Ustavrjalnikovih mentorjev.

Mellanie Grudniik

podjetniška svetovalka

 

SPOT Svetovanje Osrednjeslovenska

Podjetniško svetovanje in regionalno povezovanje

 

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Od Cankarja do Starbucksa ali nauk o doživetju kave

»Dajmo se malo sprehoditi skozi zgodovino uspeha in bogastva. Kdo je imel na tem področju največ moči v času plemstva?« je zbrane na motivacijskem predavanju vprašal Matija Goljar, voditelj oddaje Štartaj, Slovenija!

Vsekakor kraljeve družine. In kar dolgo je bilo tako, pa še vsem je bilo logično. Zatem je prišlo obdobje, ko je postalo uporabno znanje. Naenkrat je lahko postal najuspešnejši človek tisti, ki je največ vedel. Bolj ko je bil šolan, več novega je lahko »pogruntal«. Izumil patent, od tega pobiral odstotke in dobro živel na račun svoje iznajdbe.

Pa to še drži?

Naj vas vse pridne in poslušne prizemljim s kratkim – NE, trdi Matija Goljar, vodja Ustvarjalnika in podjetniški mentor, ki predava o (r)evoluciji, ki se dogaja pred našimi očmi, še najbolj pa jo občutimo podjetniki, Od Billa Gatesa naprej to ne drži več, kajti z njegovo pomočjo je svet padel s tečajev, v revolucijo, ki še kar traja in se levi iz ene v drugo. Odkar imamo računalnike in internet, je vse znanje sveta na enem mestu. Znanje ni bilo še nikoli tako dostopno in demokratično; prav vse lahko »zguglamo«, tudi navodila za atomsko bombo.

Kdo je torej zmagovalec današnjega dne?

Tisti, ki je najbolj sposoben. Tisti, ki zna hoditi korak pred drugimi; ki zna iz vsega, kar so si izmislili drugi, narediti nekaj novega. V čem je torej lepota dodane vrednosti v sodobnem podjetništvu? Gotovo ni v tem, da bi spotoma zaračunavali dejansko nastalo dodano vrednost v nekdanjem pomenu besede. Danes je treba narediti koncept, razsute že izumljene lego kocke je treba zložiti drugače, kot jih zna kdorkoli drug. To je vsa umetnost, prostodušno »priznava« Matija Goljar.

Rabite konkreten primer?

Pa ga poglejmo na primeru skodelice kave. Za katero vemo, koliko je njena osnovna vrednost. S tem mislim tistih par kavnih zrn, ki jih dobi plačane afriški kmet. S tem, da se jim cena zaradi pakiranja in transporta zviša, nimamo težav. Da gremo »v kafič«, kjer plačamo še stroške priprave in strežbe, nam je tudi še jasno. Tako je vsaj »skodelica kave« funkcionirala zadnjih petdeset let. A povejte mi, zakaj smo pripravljeni v Portorožu zanjo odšteti 2,6 evra in v Starbucksu 5 evrov? Kako jim to uspe? Zakaj? Gre za znamko, za našo nečimrnost? Za naš ego, da pokažemo, da lahko damo za kavo 5 evrov?

Kaj je torej tisto, zaradi česar sem za kavo pripravljen toliko plačati? Za njihovo kavo dam 5 evrov zato, ker dejansko ne kupim (le) kave. Kupim doživetje. Danes se prodajajo doživetja, kava je samo osnova! Največ »keša« je na neotipljivi vrednosti. Absolutno dejstvo je, da mi vsi zapravimo več za stvari, ki jih hočemo, kot za stvari, ki jih rabimo.

 

Karolina Vrtačnik

podjetniška svetovalka

SPOT Svetovanje Osrednjeslovenska

Podjetniško svetovanje in regionalno povezovanje

 

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Se dober podjetnik rodi ali naredi?

 

Odgovor na večno vprašanje podajata dva vrhunska slovenska podjetniška predavatelja in guruja; doc. dr. Blaž Zupan in Matija Goljar. Poslušali smo njuna razmišljanja o tem, kaj odlikuje obrega (vrhunskega?) podjetnika.

Dr. Zupan, ki se med drugim predstavlja kot serijski podjetnik, je za ljudi njegovega kova izpostavil učinkovitost. Vse, kar počnemo, je serija procesov, gre za filozofijo. Če močno poenostavimo in karikiramo njegov pristop, je že iz početja med čakanjem v vrsti pred poštnim okencem mogoče razbrati, kako učinkovit je čakajoči: Zabija čas ali med tem na telefonu prebira kakšno koristno vsebino? Prepričan je tudi, da v podjetništvu ni najpomembnejša ideja; dosti bolj pomembna je njena izvedba oziroma testiranje.

Na tej točki se z njim povsem strinja Matija Goljar iz Ustvarjalnika, ki je prepričan, da imamo ideje vsi. Ključno je, kako jo izvedemo, predvsem pa, kolikokrat smo jo pripravljeni ponoviti, da bo dovolj dobra. Kdor »po slovensko« išče popolnost  že v prvem poskusu, ne bo prišel daleč; podjetnik mora vedeti, da večkrat poskuša zato, da bo vsak naslednji poskus boljši od prejšnjega.

Ob tem izpostavlja tri ključne lastnosti pravega podjetnika: Imeti mora ustrezno storitev oziroma produkt, ki rešuje problem, to mora znati prodati in obenem imeti občutek za denar. Ker večina ljudi združuje dve lastnosti od treh, je nadvse pomembno, s kom se obdamo v poslu. Če bomo iskali sebi podobno osebo, bomo manj uspešni, kot če najdemo komplementarno.

Zupan iz ljubljanske Ekonomske fakultete pa poudarja, da dober podjetnik – prodajalec razume situacijo stranke oz njen problem v poslu. Pozanima se, kakšne so posledice tega problema za poslovnega partnerja, nato pa ponudi rešitve, ki konkretno pomagajo.

Opozarja pa še na ključno napako – iskanje oziroma ponujanje rešitev na podlagi predpostavk in ne na podlagi dejstev. Predpostavka je po njegovem mati vseh napak. Tudi on polaga na srce pomen vztrajnosti; večkrat ko bo podjetnik nekaj poskusil v omejenem času, večja je verjetnost, da bo našel pravo rešitev.

Mellanie Grudniik

podjetniška svetovalka

SPOT Svetovanje Osrednjeslovenska

Podjetniško svetovanje in regionalno povezovanje

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija