Novice

 

Slovenski podjetniški sklad (v nadaljevanju: SPS) uvaja v letu 2019 nov program spodbud malih vrednosti za mikro, mala in srednje velika podjetja (v nadaljevanju: MSP) – t.i. VAVČERJE. MSP-jem bo omogočil bistveno poenostavljen dostop do sofinanciranja posameznih storitev, s pomočjo katerih bodo krepila svojo konkurenčnost in kompetence.

 

Prvi vavčerji bodo objavljeni že januarja letos!

Podjetjem bodo na voljo vavčerji z različnimi vsebinami, in sicer:

 
SPS bo javne pozive za vavčerje z različnimi vsebinami objavljal postopoma. Stroški za vsa vsebinska področja vavčerjev bodo upravičeni od 1. 1. 2019 dalje, zato MSP predlagamo, da si shranijo dokazila (izbira izvajalca, računi, potrdila o plačilu itd.), ki bi jih želela uveljavljati, in po objavi javnega poziva oddajo vlogo.

 

Za vsako skupino vavčerjev bo SPS objavil javni poziv, na osnovi katerega bo podjetje oddalo vlogo, ki smo se jo potrudili kar najbolj poenostaviti. SPS bo preveril, ali MSP izpolnjujejo pogoje javnega poziva, in na podlagi preveritve podjetjem sporočil odločitev o odobritvi ali zavrnitvi vloge. Podjetja bodo lahko na podlagi dokazil o plačanih upravičenih stroških iz posameznega odobrenega vavčerja pridobila sofinanciranje v višini 60 %. Najvišja vrednost, ki jo lahko pridobijo za posamezni vavčer, bo manjša od 10.000 EUR. Skupna višina vavčerjev, ki jih MSP lahko koristi, znaša največ 30.000 EUR na leto.

 

Prvi vavčerji se načrtujejo predvidoma 25. 1. 2019!

 

SPS bo najprej objavil naslednja vavčerja:

1. Vavčer za certifikate kakovosti

Namen vavčerja je dvigniti kakovost poslovanja ali izdelkov in storitev ter s tem povečati konkurenčnost podjetij.

Z uvedbo standardov podjetje jasno sporoča svojim kupcem in dobaviteljem, da spoštuje mednarodno priznane norme na področju kakovosti izdelkov/storitev, materialov, zdravja in varovanja okolja, gospodarjenja z vsemi vrstami virov itd.

MSP bodo lahko pridobila sofinanciranje upravičenih stroškov akreditacijskega organa
za pridobitev in vzdrževanje certifikata. Sredstva bodo pod pogoji, objavljenimi v pozivu,
na voljo tudi za sofinanciranje zunanjih strokovnjakov, ki bodo podjetju pomagali pri pripravi za pridobitev certifikata.

2. Vavčer za zaščito intelektualne lastnine
Namen vavčerja je zaščititi intelektualno lastnino MSP in jim s tem pomagati pri poslovanju na trgih, kjer vlada močna konkurenca. Dobro upravljanje intelektualne lastnine povečuje tudi prepoznavnost in ugled podjetij ter jim zagotavlja prednosti pred konkurenti.

Vavčerji bodo na voljo za sofinanciranje postopkov pridobitve patentov, zaščite blagovnih znamk, modelov, avtorskih pravic in drugih oblik intelektualne lastnine.

MSP bodo lahko pridobila sredstva za sofinanciranje storitev zunanjih strokovnjakov in postopkov, povezanih z zaščito vseh intelektualne lastnine.

 

Predvidoma februarja se načrtuje objava vavčerjev za pomoč pri internacionalizaciji

 

SPS želi prispevati k spodbujanju nadaljnje rasti slovenskih podjetij in razvoju slovenskega gospodarstva v mednarodnem okolju. Zato namerava z vavčerji za internacionalizacijo prispevati k učinkovitemu širjenju poslovanja na tujih trgih, večji geografski razpršenosti slovenskega izvoza in boljšim pogojem za nastop slovenskih podjetij v mednarodnem okviru.

 

Podjetjem bodo na voljo različni vavčerji za pomoč pri internacionalizaciji, in sicer za naslednje namene:

  • tržne raziskave,
  • udeležba MSP v izhodnih gospodarskih delegacijah,
  • srečanja B2B (business to business) v tujini in druge oblike iskanja poslovnih partnerjev v tujini,
  • aktivna udeležba MSP na mednarodnih strokovnih forumih/ konferencah/kongresih,
  • skupinski sejemski nastopi.
Objava javnih pozivov 

SPS bo javne pozive objavil v Uradnem listu, na svoji spletni strani (www.podjetniskisklad.si) in preko e-novic. Zato predlagamo, da se MSP prijavijo za prejemanje e-novic SPS, da bodo pravočasno obveščena o vseh spodbudah, ki so jim na voljo. Javni pozivi bodo odprti vse do leta 2023 oz. do porabe sredstev.

 

Pomoč pri pripravi vloge

 

Po objavi javnih pozivov bo možno dobiti brezplačno pomoč pri pripravi vloge na Slovenskih poslovnih točkah (SPOT) Svetovanje, ki so na voljo v vseh statističnih regijah. Lokacije in kontaktni podatki točk SPOT Svetovanje v vseh regijah so na voljo na spletni strani: http://evem.gov.si/info/spot-tocke-in-notarji/seznam-tock-spot-svetovanje-spirit-slovenija/

Če imate vprašanja glede vavčerjev že zdaj, jih lahko naslovite na elektronski naslov vavcer@podjetniskisklad.si. Odgovore in vprašanja bomo objavljali na spletni strani SPS.

 

Načrtovan E-VAVČER kot način prijave v prihodnje

 

SPS pripravlja tudi t.i. sistem e-vavčerjev,ki vam bodo omogočili celotno prijavo in zahtevek opraviti v e-obliki prek portala SPS. O spremembi vas bomo pravočasno obvestili.

Sofinanciranje Republike Slovenije in EU iz Evropskih strukturnih in investicijskih skladov. 

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Sekcija živilskih dejavnosti organizira izobraževanje na temo:

spremembe Uredbe o ravnanju z embalažo in odpadno embalažo

 

Izobraževanje bo potekalo:

Ø  v ponedeljek 28.01.2019 ob 13. uri v prostorih OZS Ljubljana, Celovška 69, 1000 Ljubljana, velika sejna

 

Za člane OZS in njihove zaposlene je izobraževanje brezplačno!

 

Najhitreje se prijavite, da izpolnite (klikni) na Spletno prijavo na dogodek

 

Vsebina:
Lanskoletne  spremembe Uredbe o ravnanju z embalažo in odpadno embalažo so prinesle kar nekaj sprememb tudi za podjetja, ki na slovenski trg dajejo do 15 ton embalaže letno skupaj z embaliranim blagom. Ker spodnjih količinskih izjem ni, to velja za vso embalažo, tudi zelo nizke količine. Tako za zavezance, ki dajo na trg male količine embalaže ni več odpustkov glede vodenja evidenc.  Vabimo vas na izobraževanje namenjen podjetjem, ki opravljajo živilsko dejavnost, kjer vam bomo odgovorili na številna vprašanja, ki se pojavljajo o tej temi; od tega ali sodite med embalerje (naredite izdelek in ga na mestu proizvodnje zapakirate v embalažo), uporabljate servisno embalažo (embalaža, ki se uporablja na prodajnih mestih), kako je v primeru proizvodnje živil z drugo blagovno znamko (čigave so v tem primeru obveznosti vezane na embalažo) kako je z uporabo plastičnih nosilnih vrečk po 1.1.2019, zahteve za pridobitelje embaliranega blaga (primer: uvozimo surovine iz tujine in jih uporabimo v proizvodnji), kako vodimo evidence in napišemo poročilo.

 

Vaša vprašanja lahko posredujete preko e-pošte že pred samim izobraževanjem.

 

Program strokovnega izobraževanja:
Pričetek ob 13. uri

Ø  Obveznosti  embalerjev izdelkov (pakiranje na mestu proizvodnje)

Ø  Obveznosti pri uporabi servisne embalaže (prodajna mesta)

Ø  Obveznosti pri uporabi plastičnih nosilnih vrečk na prodajnih mestih

Ø  Praktični primeri iz dejavnosti (kaj je servisna embalaža, kaj je embalaža …)

Ø  Obveznost registracije na Agenciji RS za okolje

Ø  Vodenje evidenc (tehtanje, kdaj nastane obveznost)

Ø  Priprava poročila o embalaži

Ø  Vprašanja udeležencev, ki jih lahko posredujete po e-pošti še pred izobraževanjem

Predavala bo mag. Katarina Železnik Logar, IVD Maribor.

 

Predviden zaključek ob 16.30 uri.

 

Kotizacija:          za člane OZS in njihove zaposlene je brezplačno

za ostale udeležence (ne člane OZS) 55,00 € (DDV vključen)

Prijavite se lahko tudi tako, da izpolnite prijavnico v prilogi in pošljite e-naslov: iris.brkovic@ozs.si ali po faxu: 01 50 54 373 najpozneje do petka 25.01.2019.

 

Plačilo kotizacije (za ne člane OZS): prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom izobraževanja na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije transakcijski račun 02013-0253606416 račun NLB d.d., sklic 200024.


Potrdilo o plačilu pošljete skupaj z izpolnjeno prijavnico na e-naslov
iris.brkovic@ozs.si ali po faxu 01 50 54 373.



V primeru prenizkega števila prijav si pridržujemo pravico do odpovedi.

 

Dodatne informacije: Iris Ksenija Brkovič, sekretarka sekcij: iris.brkovic@ozs.si, 01 5830 566

 

Vljudno vabljeni!

 

Spoštovani,

 

vabimo vas na jezikovne tečaje v majhnih skupinah po ugodni ceni, ki potekajo v prostorih OOZ Domžale na Viru pri Domžalah (Šaranovičeva 21c, Vir pri Domžalah).
Posebej ugodna cena tečajev je za člane OOZ Domžale. 

 

Izbirate lahko med tečaji splošnega jezika in poslovnimi tečaji ter jeziki: ANGLEŠČINA, NEMŠČINA, ITALIJANŠČINA IN RUŠČINA.
Pri vseh tečajih pa je poudarek na praktični rabi in komunikaciji v tujem jeziku. 

 

Cene:

  • SPLOŠNI TEČAJI 40 UR: 342 eur + DDV za zunanje, 286 eur + DDV za člane OOZ Domžale
  • SPLOŠNI TEČAJI 30 UR: 258 eur + DDV za zunanje, 219 eur + DDV za člane OOZ Domžale
  • POSLOVNI TEČAJI S KONVERZACIJO 30 UR: 289 eur + DDV za zunanje, 239 eur + DDV za člane OOZ Domžale
  • PRIPRAVE NA MATURO – 26 UR: 3 × 75,00 eur + DDV/osebo

 

Priprave potekajo od konca januarja do konca aprila 2019.
Najmanj 4 osebe v skupini.
Vse cene so na osebo in ne vsebujejo DDV-ja.
Možnost plačila na 2 obroka. Ob prijavi na tečaj se poravna 1. obrok tečaja.

 

Začetek tečajev je sredi februarja 2019 oz. po zapolnitvi mest.

 

Dodatne informacije na (01) 7219375 in 040 459 845 ali po mailu: info@domzale-ooz.si ali info@sama-navitas.si.
V priponki spodaj sta urnik jezikovnih tečajev in prijavnica.

 

Prosimo, pošljite izpolnjeno prijavnico na info@domzale-ooz.si ali na info@sama-navitas.si.

Več o jezikovnih tečajih tudi na www.sama-navitas.si.

 

Veselimo se srečanja z vami in vas lepo pozdravljamo.

 

Prijavnica_JEZIKOVNI_TEČAJI_na_OOZ_Domžale-SAMA Navitas-POMLAD2019

 

URNIK jezikovnih tečajev na OOZ Domžale-SAMA-Navitas-POMLAD 2019

Vabimo vas, da se udeležite seminarja »Italijanski trg  – izzivi in priložnosti «, ki bo v torek 12. februarja 2019 ob 9.00 uri  v Austria Trend Hotelu v Ljubljani (dvorana Andromeda). V prvem delu seminarja boste izvedeli kako se pripraviti na vstop na tuje trge ter se seznanili z značilnostmi italijanskega 60 milijonskega trga ter z načini vstopa na ta trg. Predavala bo gospa Mateja Milost, podjetnica in predavateljica na univerzi v Novi Gorici, ki že 23 let deluje na področju izvoznega svetovanja in postavitve marketinških strategij ter uradna  zastopnica FORUM AGENTI v Sloveniji. V drugem delu bodo predstavniki Slovenskega deželnega združenja –Servis predstavili administrativne in davčne značilnoti v Italiji ter spregovorili zahtevah pri varnosti pri delu ter mobilnosti delovne sile.V okviru seminarja bomo predstavili tudi dogodek FORUM AGENTI REGIONALI (sestanki z italijanskimi agenti), ki bo potekal 19. aprila v Trevisu v Italiji.
PROGRAM
8:30–9:00 Registracija
9:00–9:05 Uvodni pozdrav, ga. Irena Meterc, vodja Sektorja za spodbujanje internacionalizacije, SPIRIT Slovenija
9:05–10:30 Italijanski trg kot poslovna priložnost – kako se ustrezno pripravimo za vstop na tuje trge, ga. Mateja Milost, podjetnica in predavateljica na univerzi v Novi Gorici, ter uradna  zastopnica FORUM AGENTI v Sloveniji
10:30–11:45 Odmor za kavo
11:45–12:15 Profil in vloga trgovskih agentov na italijanskem trgu – značilnosti prodaje preko agentov, ga. Mateja Milost

Predstavitev dogodka FORUM AGENTI Regionali, ga. Mateja Milost

12.15–13:00 Odmor za kosilo
13:00–14:30 Predstavitev podpornega sistema SDGZ – Servis, g. Andrej Šik, direktor Slovenskega deželnega gospodarskega združenja
Administrativne in davčne zahteve v Italiji, g. Ivan Perčič, direktor SDGZ – Servis
Varnost pri delu in mobilnost delovne sile, g. Boštjan Starc, SDGZ Servis
14:30–14:45 Razprava – vprašanja in odgovori

Udeležba na poslovnem seminarju je za udeležence brezplačna. Vašo udeležbo lahko potrdite preko elektronske prijavnice do 10. februarja 2019.


Kontakt za dodatne informacije:
Tina Lukan, SPIRIT Slovenija, tel: 01 5309 826, e-pošta: tina.lukan@spiritslovenia.si


elektronska prijavnica

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

7. in 8. oktobra 2019  bo na sedežu Evropske organizacije za jedrske raziskave – CERN v Ženevi potekal “Dan slovenske industrije”. Dogodek bo namenjen slovenskim podjetjem, ki želijo pridobiti ustrezne kontakte in vpogled v način delovanja te institucije in projekte potencialno zanimive za skupno sodelovanje, kot tudi ustvarjanje skupnih poslovnih in razvojnih priložnosti. V okviru dvodnevnega dogodka bodo prijavljena in izbrana podjetja s strani CERN imela možnost predstavitve svojih storitev in produktov predstavnikom CERN, glede na interes pa bodo za sodelujoča podjetja organizirani tudi  B2B sestanki. Vabilo bo objavljeno v januarju  na spletni strani www.izvozno-okno.si.

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Vabljeni na brezplačno delavnico »Optimizacija poslovnih procesov« ki bo potekala v sredo, 23. januarja 2019, od 13.00 do 16.30 ure v Ljubljanskem univerzitetnem inkubatorju. Posledica stalnega izboljševanja procesov je višja kakovost produktov in storitev, skrajševanje poslovnega ciklazmanjševanje stroškov, izboljšani delovni pogoji, in vrsta drugih pozitivnih učinkov. V procesu optimizacije procese popišemo, merimo, poenostavimo, avtomatiziramo, vse s ciljem povišanja vrednosti našega produkta ali storitve v očeh stranke. Optimizacija prinaša zelo konkretne učinke in merljive rezultate. Ob ustrezni implementaciji ukrepi bistveno dvigujejo učinkovitost in konkurenčnost podjetja. Potrebne so predhodne prijave. Več informacij preberite tukaj.

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Spoštovani!

Vabimo vas na  brezplačno strokovno ekskurzijo  v Milano – v  Italijo ogled sejma v Italijo, kjer si bomo ogledali strokovna sejma LINEAPELLE in SIMAC.  To sta strokovna sejma za vso usnjarsko branžo, predvsem za čevljarje in vse, ki izdelujejo torbice in vso usnjeno galanterijo. To sta strokovna sejma, ki sta namenjena ogledu novosti ter naročanju materialov in strojev  v Milanu v Italiji, ki bosta potekala v času od 20. do 22. februarja  2018.  

Sejem poteka v času od 20. do 22. februarja 2018, sekcija bo organizirala ogled predvidoma 21.2.2018 iz Ljubljane.

https://www.lineapelle-fair.it/en  https://eventegg.com/simac-tanning-tech/

Termin ogleda je enodneven ogled sejma in sicer v času dne 21.2.2018 iz Celja (enodnevni izlet).

 
Na  sejem bomo predvidoma prispeli okoli 09.00 ure, tam se bomo zadržali do cca. 18.00 ure. Povratek domov v poznih večernih urah. Ne pozabite na poslovne vizitke.

Celotna kotizacija za člane OZS se za ogled sejma krije iz sredstev Sekcije predelovalcev kož pri OZS.

Prosim vas, da prijavnico izpišete, ker le izpolnjena prijavnica je dokončna prijava in označite vstopno mesto. Vljudno prosimo, da nam prijavnico izpišete in vrnete na naš e- mail naslov Adrijana.polajnsek@ozs.si ali na prevozi@flucher.si  Na podlagi vaših prijav bomo pripravili avtobusni prevoz ali pa s kombijem. Prijave zbiramo do 7.2.2019.

 

Na prijavnico obvezno napišite vstopna mesta  :

 

Celje, dvorana Zlatorog 00.30

Ljubljana, Atlantis 01.30

Nova Gorica, glavna avtobusna postaja 02.45

 

PRIJAVNICA na strokovno ekskurzijo LINEAPELLE IN SIMAC 2019

Prisrčno vabljeni!