Sekciji  elektro dejavnosti in elektronikov in mehatronikov pri OZS vas vljudno vabita, da se nam 29. marca 2019 pridružite na strokovni ekskurziji z ogledom podjetja in proizvodnje INTRA LIGHTING d.o.o. (https://www.intra-lighting.com/)ter Univerzitetnega centra v Ajdovščini, kjer nam bodo predstavili 4 laboratorije, posebej laboratorij za fiziko organskih snovi, ki se sedaj ukvarja z organskimi tranzistorji in nanostrukturami iz grafena.

 

Program s pogoji prijave se nahaja v prilogi.

Da si zagotovite udeležbo na ekskurziji, se prijavite čim prej, saj se prijave zbirajo le do najpozneje 22.03.2019 oz. do zapolnitve mest.

 

CENA POTOVANJA za podjetje, ČLANA OZS:   15 Eur / osebo*

*Avtobusni prevoz članom OZS in pri njih zaposlenih delavcem financirata organizatorja, Sekcija elektro dejavnosti in Sekcija elektronikov in mehatronikov OZS. Pri navedeni članski ceni je znesek že upoštevan!

CENA POTOVANJA na osebo za nečlane OZS:

44,00 EUR/os  pri  min 45 oseb

51,00 EUR/os  pri min 35 oseb

60,00 EUR/os  pri min 25 oseb

 

V CENO JE VKLJUČENO:

– avtobusni prevoz po programu

– cestnine, takse in pristojbine

– stroški 1 voznika

– vodenje vodnika z licenco

– nezgodno zavarovanje potnikov v času potovanja

– 22% DDV

– organizacija potovanja

– kosilo

 

Plačilo in prijava : EUROPA PARTNER d.o.o.,  Turistična agencija, Osojnikova cesta 21, 2250 Ptuj, Slovenija:

 

jana@europapartner.si

ali po FAXU: ++386 2 745 0183

 

Informacije: TEL.: ++386 2 745 0182

 

Vljudno vabljeni, da se nam pridružite !

 

PROGRAM

PRIJAVNICA INTRA LIGHTING, 29.03.2019

 

Če je pri vas že potekel rok veljavnosti preizkus znanja iz varstva pri delu in požarne varnosti za nosilce dejavnosti in vaše zaposlene vas vabimo, da se ponovno udeležite tečaja in preizkus znanja iz varstva pri delu in požarne varnosti na Obrtni zbornici Domžale.

 

Kdaj: v četrtek, 21. marca, med 9. in 11. uro.

 

Kje: Obrtna zbornica Domžale, Šaranovičeva 21c, Vir

 

Cena: 20,00 € + DDV na kandidata. V primeru odpovedi potrjene rezervacije tri ali manj dni pred dogodkom, je naročnik dolžan plačati 100 % cene izobraževanja.


Prijave:
na info@domzale-ooz.si


Vsebina: Usposabljanje se izvaja skladno z zahtevo 38. člena Zakona o varnosti in zdravja pri delu (Ur. l. RS, št. 43/11) in zajema splošne del teoretičnega usposabljanja, posebni del (nevarne snovi, delovnaoprema ipd.) ter praktični del z vsebinami in prikazi iz konkretnih delovnih okolij. Vsebina usposabljanja iz požarne varnosti je prilagojena zahtevam Pravilnika o usposabljanju in pooblastilih za izvajanje ukrepov varstva pred požarom in zajema predstavitev obveznosti, preventivne in aktivne ukrepe varstva pred požarom.


Usposabljanje traja 2 uri.

 

Ali veste, da mora delodajalec v skladu s Pravilnikom o organizaciji, materialu in opremi za prvo pomoč na delovnem mestu med drugim zagotoviti ustrezno število delavcev, usposobljenih za izvajanje prve pomoči?

 

Vabljeni na 8- urni program prve pomoči za podjetja. Tečaj bo potekal v prostorih naše zbornice v torek, 19. marca 2019 med 8:30 in 14:30 uro.

 

Tečaju sledi izpit ki velja 5 let. Cena tečaja za člane naše zbornice znaša 79,00 € na kandidata, za vse ostale je cena 87,50 € na kandidata. Na opravljanje tečaja se lahko prijavite na info@domzale-ooz.si.

Podroben program tečaja vam je na voljo tu.

 

Brezplačna odjava od tečaja je možna do 15. marca. Po tem datumu bomo vsem, ki se pravočasno ne odjavijo in se tečaja ne udeležijo, zaračunali 50 €.

Slovenski podjetniški sklad (SPS) objavlja štiri nove vavčerje za pomoč pri internacionalizaciji.

 

Podjetja bodo v okviru vavčerjev za internacionalizacijo lahko pridobila:

  • Vavčer za tržne raziskave tujih trgov,
  • Vavčer za udeležbe na mednarodnih forumih,
  • Vavčer za udeležbo v gospodarskih delegacijah v tujino,
  • Vavčer za skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva na sejmih v tujini. 

 

Skupno objavljenih je že 6 vavčerskih pozivov. SPS je prva dva vavčerska poziva objavil 25. 1. 2019, in sicer Vavčer za certifikate kakovosti in Vavčer za zaščito intelektualne lastnine, k tem pa danes dodaja še vse štiri vavčerske pozive za internacionalizacijo. V pripravi pa so tudi že naslednji vavčerji z različnimi vsebinami (vavčerji za digitalizacijo, vavčerji za prototipiranje, vavčerji za prenos lastništva, vavčerji za krožno/zeleno gospodarstvo), katere bo SPS objavljal postopoma.

 

JAVNE POZIVE NAJDETE TUKAJ› https://bit.ly/2T0pEJc.

 

Vavčerji so enostavne spodbude malih vrednosti, ki jih lahko koristijo MSP-ji. Naj opomnimo, da podjetja lahko preko vavčerjev hitro in enostavno pridobijo nepovratna sredstva v višini 60 % upravičenih stroškov za različne vsebine oz. od min. 1.000 EUR do največ 9.999 EUR za posamezen vavčer. Skupna višina vavčerjev, ki jih lahko podjetje koristi je 30.000 EUR/letno. Vavčerji so za podjetja na voljo skozi vso leto za upravičene stroške nastale od 1. 1. 2019 dalje, rokov za prijave.

 

V nadaljevanju predstavljamo objavljene štiri nove vavčerje za INTERNACIONALIZACIJO:

https://m.gr-cdn-3.com/getresponse-zGGWP/photos/756567602.jpg?img1550845441103

https://m.gr-cdn-3.com/getresponse-zGGWP/photos/756567802.jpg?img1550845441103

Na že objavljene javne pozive vavčerjev lahko podjetje odda vlogo, ki smo se jo potrudili kar najbolj poenostaviti. SPS bo preveril ali MSP izpolnjujejo pogoje javnega poziva, in na podlagi preveritve podjetjem sporočil odločitev o odobritvi ali zavrnitvi vloge.

 

Na pozive se lahko prijavijo mikro, mala in srednje velika podjetja in zadruge, ki:

  • imajo sedež v Republiki Sloveniji,
  • se kot pravne ali fizične osebe ukvarjajo z gospodarsko dejavnostjo
  • so organizirana kot gospodarske družbe, samostojni podjetniki ali zadruge
  • imajo na dan oddaje vloge vsaj 1 zaposlenega
  • niso v težavah (imajo poravnane finančne obveznosti, niso v postopkih prisilne poravnave, stečajnih postopkih itd.)

Spoštovani,

 

Sekcija skupaj s turistično agencijo in z nekaterimi proizvajalci slikopleskarskih materialov in orodij organizira strokovni ogled sejma FARBE v Kolnu v Nemčiji. Ogled sejma bo 22. in 23. marca 2019, na pot pa se bomo odpravili 21.3..

 

Sekcija bo za člane OZS, pri vas zaposlene in družinske člane krila del stroškov – višina pa je odvisna od števila prijav! Cena za člane OZS predvidoma ne bo presegala 230 EUR, za nečlane pa ne 400 EUR. V ceno je vključen tako prevoz kot vstopnina na sejem in tudi  2x nočitev s polpenzionom (zajtrk, večerja!!!) ter namestitev v dvoposteljnih sobah – enoposteljne sobe pa so na voljo z doplačilom.

 

Z nami na poti bo tudi turistični vodič in za tiste, ki jih ogled sejma ne bo zanimal, bo v primeru interesa mogoče organizirati voden ogled mesta Koln ali Düsseldorf! Zato povabite tudi svoje boljše polovice.

 

Prijave s priloženo prijavnico zbirajo na e-naslovu: info@abctour.si  ali na naslov Abctour d.o.o., Celovška c. 69, 1000, Ljubljana – ampak le/NAJKASNEJE DO 15. 2. 2019.

 

 

Število prijav je omejeno, prednost bodo imeli tisti, ki se prijavijo prej.

Podroben program je v prilogi.

PRILOGA – Program

 

VABLJENI!

Spoštovani,

 

ker je v zadnjem času kar precej zanimanja tudi za delovodske izpite – gradbeni delovodja, vam posredujemo informacijo o možnosti vpisa na delovodski izpit, rok je 4. marec.

 

Gradbeni delovodja je precej primerljiv z našimi mojstri, s tem, da ima širše določena strokovna področja (glejte prilogo 3), medtem ko so mojstri bolj ozko specializirani. Vpis v imenik vodij del je na enakem nivoju kot za mojstre (vodenje posameznih del), vpiše se na GZS.

 

Gradbeni delovodja je zanimiv tudi pri tistih področjih, ki jih mojstrski izpiti ne pokrivajo (npr. nizka gradnja)

 

Več informacij na CPU – podatki so v prilogah:

03_Priloga 3 PODROČJE Dela gradbeni delovodja

Brošura gradbeni delovodja

informacije Gradbeni delovodja

Sekcija živilskih dejavnosti organizira izobraževanje na temo:

spremembe Uredbe o ravnanju z embalažo in odpadno embalažo

 

Izobraževanje bo potekalo:

Ø  v ponedeljek 28.01.2019 ob 13. uri v prostorih OZS Ljubljana, Celovška 69, 1000 Ljubljana, velika sejna

 

Za člane OZS in njihove zaposlene je izobraževanje brezplačno!

 

Najhitreje se prijavite, da izpolnite (klikni) na Spletno prijavo na dogodek

 

Vsebina:
Lanskoletne  spremembe Uredbe o ravnanju z embalažo in odpadno embalažo so prinesle kar nekaj sprememb tudi za podjetja, ki na slovenski trg dajejo do 15 ton embalaže letno skupaj z embaliranim blagom. Ker spodnjih količinskih izjem ni, to velja za vso embalažo, tudi zelo nizke količine. Tako za zavezance, ki dajo na trg male količine embalaže ni več odpustkov glede vodenja evidenc.  Vabimo vas na izobraževanje namenjen podjetjem, ki opravljajo živilsko dejavnost, kjer vam bomo odgovorili na številna vprašanja, ki se pojavljajo o tej temi; od tega ali sodite med embalerje (naredite izdelek in ga na mestu proizvodnje zapakirate v embalažo), uporabljate servisno embalažo (embalaža, ki se uporablja na prodajnih mestih), kako je v primeru proizvodnje živil z drugo blagovno znamko (čigave so v tem primeru obveznosti vezane na embalažo) kako je z uporabo plastičnih nosilnih vrečk po 1.1.2019, zahteve za pridobitelje embaliranega blaga (primer: uvozimo surovine iz tujine in jih uporabimo v proizvodnji), kako vodimo evidence in napišemo poročilo.

 

Vaša vprašanja lahko posredujete preko e-pošte že pred samim izobraževanjem.

 

Program strokovnega izobraževanja:
Pričetek ob 13. uri

Ø  Obveznosti  embalerjev izdelkov (pakiranje na mestu proizvodnje)

Ø  Obveznosti pri uporabi servisne embalaže (prodajna mesta)

Ø  Obveznosti pri uporabi plastičnih nosilnih vrečk na prodajnih mestih

Ø  Praktični primeri iz dejavnosti (kaj je servisna embalaža, kaj je embalaža …)

Ø  Obveznost registracije na Agenciji RS za okolje

Ø  Vodenje evidenc (tehtanje, kdaj nastane obveznost)

Ø  Priprava poročila o embalaži

Ø  Vprašanja udeležencev, ki jih lahko posredujete po e-pošti še pred izobraževanjem

Predavala bo mag. Katarina Železnik Logar, IVD Maribor.

 

Predviden zaključek ob 16.30 uri.

 

Kotizacija:          za člane OZS in njihove zaposlene je brezplačno

za ostale udeležence (ne člane OZS) 55,00 € (DDV vključen)

Prijavite se lahko tudi tako, da izpolnite prijavnico v prilogi in pošljite e-naslov: iris.brkovic@ozs.si ali po faxu: 01 50 54 373 najpozneje do petka 25.01.2019.

 

Plačilo kotizacije (za ne člane OZS): prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom izobraževanja na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije transakcijski račun 02013-0253606416 račun NLB d.d., sklic 200024.


Potrdilo o plačilu pošljete skupaj z izpolnjeno prijavnico na e-naslov
iris.brkovic@ozs.si ali po faxu 01 50 54 373.



V primeru prenizkega števila prijav si pridržujemo pravico do odpovedi.

 

Dodatne informacije: Iris Ksenija Brkovič, sekretarka sekcij: iris.brkovic@ozs.si, 01 5830 566

 

Vljudno vabljeni!