Objavljen je javni poziv delodajalcem za oddajo potreb po kadrovskih štipendistih za šolsko/študijsko leto 2019/2020. Rok za oddajo potreb je do vključno 31. januarja 2019.

 

 

Namen javnega poziva je:

 

zbrati ponudbo kadrovskih štipendij v Republiki Sloveniji z namenom informiranja učencev, dijakov in študentov o vseh razpoložljivih kadrovskih štipendijah pred izbiro izobraževanja in s tem podporo njihovemu odločanju za izobraževanje glede na potrebe na trgu dela, ponuditi delodajalcem enotno oddajanje potreb po kadrovskih štipendistih in promocijo potreb med učenci, dijaki in študenti.

 

 

Prijavo potreb po kadrovskih štipendistih za šolsko/študijsko leto 2020/2021 so, v skladu s 112. členom ZŠtip-1, dolžni oddati vsi delodajalci, ki želijo dijakom oziroma študentom podeliti kadrovsko štipendijo s šolskim/študijskim letom 2020/2021.

 

Potrebe po kadrovskih štipendistih delodajalci (oz. njihov pooblaščeni predstavnik) oddajo preko spletne strani sklada www.sklad-kadri.si tako, da se prijavijo v spletni klub sklada in oddajo potrebe v okviru Izmenjevalnice. Navodila, kako oddati potrebo v Izmenjevalnici, dobite tukaj.

 

Delodajalci, ki nameravajo sofinanciranje kadrovskih štipendij uveljavljati pri regionalnih razvojnih agencijah (RRA), lahko svoje potrebe prijavijo na spletnem obrazcu posameznega RRA. V takih primerih bo potrebe delodajalca skladu, v imenu delodajalcev, opravila RRA.

 

 

Delodajalci morajo tako oddati potrebe sami pri skladu ali preko RRA, ne pa na oba načina.

 

 

Prijavo potreb je potrebno oddati do vključno 31. januarja 2020, saj bo sklad po tem datumu o prijavljenih potrebah po kadrovskih štipendistih obveščal ciljne skupine.

 

Podrobnejše informacije najdete na tej povezavi.

 

 

Za vsa dodatna pojasnila pa so vam tudi na voljo na Skladu preko e-poštnega naslova kadrovske@sklad-kadri.si oziroma na telefonski številki 01 434 58 82.

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Z Diners Clubom imamo novo akcijo, in sicer dodatno 30-dnevno brezobrestno financiranje.

 

Akcija velja za nove imetnike poslovnih kartic v obdobju do 31.12.2019. Pomeni pa, da ti imetniki svoje obveznosti plačajo 30 dni kasneje. Položnico prejmejo enkrat mesečno z valuto plačila, ki so jo izbrali (8. ali 18. ali 28. v mesecu), sedaj pa bodo svoje obveznosti lahko plačali še 30 dni kasneje. Takšen način plačevanja bodo imeli ves čas, ko bodo imeli kartico.

 

Potrebni dokumenti se nahajajo tukaj: Diners, Obrtnik podjetnik, november 2019

Iz sončne Krete se nam je oglasila Aleksandra Matan, nagrajenka letošnje serije delavnic Štartaj Domžale, ki je prejela počitnice na Kreti.

 

Zdravo! 😀
S fantom pošiljava pozdravčke s Krete! 🙂
Nagradno potovanje za 2 osebi, ki sem ga prejela na vaših delavnicah! Super je! Hvala še enkrat za vse!😀

V sredo, 25. septembra 2019, se bomo z vami, dragi upokojeni člani naše zbornice, podali na izlet na Dolenjsko in v Belo krajino.

 

Cena na člana (upokojenega): 45,00 €, cena za dodatno osebo: 59,00 €

 

Prijave so možne do petka, 13. septembra 2019 na naši zbornici. Več informacij na info@domzale-ooz.si ali preko telfona na 01/721 93 70.

 

Odhod ob 07:30 uri, izpred naše zbornice. Sledi postanek za kavico. Do Novega mesta nas bo pot vodila čer Gorjance, kjer bo pri Jugorju malica in potem nadaljujemo pot v Metliko. Dobro razpoloženi, si bomo ogledali staro mestno jedro Metlike. Iz Metlike se bomo mimo steljnikov in belih brez ter vinorodnih hribčkov odpeljali do čebelarja in za tem še do oljarne Pečarič. Edinstveni sakralni spomenik so Tri fare v Roslanicah – tri cerkve za istim obzidjem, kjer so tudi najstarejše orgle na Slovenskem. Pri dobrem vinogradniku ali vinski kleti bomo imeli pokušino vin ob belokranjski pogači. Spoznali boste sonce v steklenici. Druženje bomo zaključili v dobri gostilni ali na turistični kmetiji, kjer bomo imeli okusno pozno kosilo oz večerjo. Sledil bo povratek v večernih urah.

 

Predviden plan:

10.00 Prihod na »carino« (Jugorje – Gostilna Badovinac).
Sledi malica.
11.15 Staro mestno jedro Metlika – zunanji ogledi
12.30 Čebelarstvo Veselič
13.30 Oljarna Pečarič
14.45 Tri fare
15.30 Degustacija vin ob belokranjski pogači
17.30 Pozno kosilo na Turistični kmetiji Matkovič
20:00 Planiran odhod proti domu

 

Register dejanskih lastnikov (RDL), ki ga bo vodil AJPES, je posledica implementacije Direktive (EU) 2015/849, s katero se naj bi povečala transparentnost pri ugotavljanju dejanskega lastništva poslovnih subjektov. Podjetja morajo po Zakonu o preprečevanju pranja denarja in financiranju terorizma prijaviti podatke o svojem dejanskem lastniku v RDL. Če tega še niste storili, je FURS obveščal, da bi naj do sredine junija prejeli poziv FURS prek eDavkov. FURS ugotavlja namreč, da številni subjekti še niso opravili vpisa dejanskih lastnikov v RDL. FURS je že pričel s izdajanjem kazni in kazni niso nizke!

 

Subjektom, ki lastništva še niste vpisali, je FURS kot nadzorni organ preko portala eDavki vročil poziv, da to storite v roku 30 dni od prejema poziva. Obveznost lahko opravite preko aplikacije eRDL na spletni strani AJPES.

 

Prvi sklop pozivov je podjetjem v eDavke FURS vročil konec maja 2019, nato pa so pozivi sledili še do konca junija 2019. Podjetja, ki so dolžnost vpisa opravila v roku, jih ne bodo sankcionirali, sicer pa velja, da se kršitev dolžnosti vpisa v RDL lahko sankcionira z globo od 6.000 do 60.000 evrov za pravno osebo in z globo od 400 do 2.000 evrov za odgovorno osebo pravne osebe.

 

Kaj je register dejanskih lastnikov?

Register dejanskih lastnikov (RDL) je baza podatkov, v kateri se zbirajo podatki o dejanskih lastnikih z namenom zagotavljanja transparentnosti lastniških struktur poslovnih subjektov in onemogočanja zlorab poslovnih subjektov za pranje denarja in financiranje terorizma.

 

Dejanski lastnik je vsaka fizična oseba, ki je končni lastnik poslovnega subjekta ali jo nadzira ali kako drugače obvladuje, ali fizična oseba, v imenu katere se izvaja transakcija.

 

Dejanske lastnike morajo v RDL vpisati pravne osebe, ki so vpisane v Poslovni register Slovenije, razen spodaj navedenih izjem, ter tuji skladi, tuje ustanove ali podobni subjekti tujega prava, ki sprejemajo in upravljajo ali razdeljujejo premoženjska sredstva za določen namen in iz njihovega poslovanja nastanejo davčne obveznosti v Republiki Sloveniji.

 

Podatkov o dejanskih lastnikih v RDL ne vpišejo:

  • samostojni podjetniki (s.p.),
  • enoosebne družbe z omejeno odgovornostjo (d.o.o.), kjer je ista fizična oseba lastnik in edini direktor te družbe (če je direktorjev več ali če je edini družbenik pravna oseba, ta izjema ne velja!),
  • posamezniki, ki samostojno opravljajo dejavnost (zasebni športni delavci, zasebni zdravstveni delavci, zasebni zdravniki, odvetniki, notarji, samostojni novinarji, samozaposleni v kulturi, ribiči itd.),
  • neposredni in posredni proračunski uporabniki,
  • tuji skladi, tuje ustanove in podobni pravni subjekti tujega prava, kadar iz njihovega poslovanja nastanejo davčne obveznosti v Republiki Sloveniji.

 

Vsi ostali pa vpis morate opraviti!

 

Podatki o dejanskih lastnikih so javni z namenom zagotavljanja višje pravne varnosti pri sklepanju poslovnih razmerij, varnosti pravnega prometa, integritete poslovnega okolja ter preglednosti poslovnih razmerij posameznikov s poslovnimi subjekti, ki delujejo v poslovnem okolju in pravnem prometu.

 

Kako vpišem oz kdo običajno izvede administrativni vpis dejanskega lastnika?

 

Več podrobnosti je na voljo tukaj: ZA KOGA JE VPIS V REGISTER DEJANSKIH LASTNIKOV OBVEZEN?

 

Za dodatne informacije smo vam na voljo.

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija