FURS opozarja: Preverite, če vam kmalu poteče 5-letno namensko digitalno potrdilo za uporabo davčnih blagajn!
Preverite, ali sodite med tiste uporabnike davčnih blagajn, ki bodo morali obnoviti svoja namenska digitalna potrdila, ki jim bo po petih letih potekla veljavnost. Če ste bili med prvimi, ki ste pridobili svoja digitalna potrdila v novembru 2015, potem sodite med tistih šest tisoč uporabnikov, ki se jim izteče digitalno potrdilo za uporabo davčnih blagajn v novembru letošnjega leta.
Če ne veste točno, kdaj vam poteče digitalno potrdilo, se obrnite na svojega ponudnika davčne blagajne. POZOR! Po poteku namenskega digitalnega potrdila, davčne blagajne ne boste morali več uporabljati, saj davčno potrjevati računov ne bo več mogoče.
VSEM uporabnikom davčnih blagajn svetujemo, da pridobite novo namensko digitalno potrdilo in izvedite zamenjavo potrdila v davčni blagajni ŠE PRED IZTEKOM VELJAVNOSTI potrdila.
Kako lahko pridobite novo namensko digitalno potrdilo?
Po izteku petletnega roka namenskega digitalnega potrdila, morate pridobiti NOVO DOGITALNO POTRDILO.
Postopek pridobitve je enak, kot če bi ga dobili prvič:
- Prek portala eDavki zavezanec vloži Zahtevek za pridobitev namenskega digitalnega potrdila za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov, ki se imenuje DPR-PridobitevDP.
- Po vložitvi zahtevka zavezanec ali njegov pooblaščenec prejme na osebni del portala eDavki referenčno številko in geslo za prevzem namenskega certifikata.
- Prejeto referenčno številko in geslo mora zavezanec ali njegov pooblaščenec vnesti v poseben portal za prevzem namenskega digitalnega potrdila na spletni strani MJU.
- Po vnosu svoje referenčne številke in gesla na portal MJU lahko zavezanec ali njegov pooblaščenec na istem portalu prevzame namensko digitalno potrdilo v obliki ».p12« datoteke.
- Prevzeto potrdilo (».p12« datoteko) zavezanec (lahko tudi ponudnik storitve davčne blagajne) namesti v program davčne blagajne ali v mini blagajno.
Na spletni strani Miniblagajna si lahko za lažje razumevanje postopka pridobitve zgoraj navedenega namenskega digitalnega potrdila ogledate dva videa z navodili za pridobitev in prevzem potrdila. Na voljo so tudi navodila v pdf formatu.
Navodila so opisana tudi v tehnični dokumentaciji za razvijalce blagajna, poglavje 2.1.
POZOR! Pridobite namenskega digitalnega potrdila je mogoča le preko sistema eDavki, zato se morate vsi uporabniki davčnih blagajn registrirati kot uporabniki portala eDavki ali pa pooblastite za pridobitev digitalnega potrdila vaš računovodski servis ali ponudnika davčne blagajne.
Kakšni so postopki pooblaščanja, si lahko preberete na portalu eDavki.
Tehnična pomoč vam je na voljo na telefonski številki (05) 29 76 800, od ponedeljka do petka od 8. do 15. ure oz. na el. naslovu