FURS opozarja: Preverite, če vam kmalu poteče 5-letno namensko digitalno potrdilo za uporabo davčnih blagajn!

 

Preverite, ali sodite med tiste uporabnike davčnih blagajn, ki bodo morali  obnoviti svoja namenska digitalna potrdila, ki jim bo po petih letih potekla veljavnost. Če ste bili med prvimi, ki ste pridobili svoja digitalna potrdila v novembru 2015, potem sodite med tistih šest tisoč uporabnikov, ki se jim izteče digitalno potrdilo za uporabo davčnih blagajn v novembru letošnjega leta. 

 

Če ne veste točno, kdaj vam poteče digitalno potrdilo, se obrnite na  svojega ponudnika davčne blagajne. POZOR! Po poteku namenskega digitalnega potrdila, davčne blagajne ne boste morali več uporabljati, saj  davčno potrjevati računov ne bo več mogoče.


VSEM uporabnikom davčnih blagajn svetujemo, da pridobite   novo namensko digitalno potrdilo in izvedite zamenjavo potrdila v davčni blagajni ŠE PRED IZTEKOM VELJAVNOSTI potrdila.

 

Kako lahko pridobite novo namensko digitalno potrdilo?

 

Po izteku petletnega roka namenskega digitalnega potrdila, morate pridobiti NOVO DOGITALNO POTRDILO.

Postopek pridobitve je enak, kot če bi ga dobili prvič:

  1. Prek portala eDavki  zavezanec vloži Zahtevek za pridobitev namenskega digitalnega potrdila za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov, ki se imenuje DPR-PridobitevDP.
  2. Po vložitvi zahtevka zavezanec  ali njegov pooblaščenec prejme na osebni del portala eDavki  referenčno številko in geslo za prevzem namenskega certifikata.
  3. Prejeto referenčno številko in geslo  mora zavezanec ali njegov pooblaščenec  vnesti v poseben portal za prevzem namenskega digitalnega potrdila na spletni strani MJU.
  4. Po vnosu svoje referenčne številke in gesla na portal MJU lahko zavezanec ali njegov pooblaščenec  na istem portalu prevzame namensko digitalno potrdilo v obliki ».p12« datoteke.
  5. Prevzeto potrdilo (».p12« datoteko)  zavezanec (lahko tudi ponudnik storitve davčne blagajne) namesti v program davčne blagajne ali v mini blagajno.
 

Na spletni strani Miniblagajna si lahko za lažje razumevanje postopka pridobitve  zgoraj navedenega namenskega digitalnega potrdila  ogledate dva  videa z navodili za pridobitev in prevzem potrdila. Na voljo so tudi navodila v pdf formatu.

Navodila so opisana tudi v tehnični dokumentaciji za razvijalce blagajna, poglavje 2.1.


POZOR!  Pridobite namenskega digitalnega potrdila je mogoča le preko sistema eDavki, zato se morate vsi uporabniki davčnih blagajn registrirati kot uporabniki portala eDavki  ali pa pooblastite za pridobitev digitalnega potrdila vaš računovodski servis ali ponudnika davčne blagajne.


Kakšni so postopki pooblaščanja, si lahko preberete  na portalu eDavki.


Tehnična pomoč vam je na voljo  na telefonski številki (05) 29 76 800,  od ponedeljka do petka od 8. do 15. ure oz. na el. naslovu  


sd.fu@gov.si.

Vir: https://www.gov.si/novice/2020-09-07-uporabniki-davcnih-blagajn-pozor-preverite-ce-vam-kmalu-potece-5-letno-namensko-digitalno-potrdilo/

 

 

Javna agencija SPIRIT Slovenija vabi na dogodek Dobre prakse poslovanja in vstopanja na trg slovenskih podjetij z lesenimi izdelki

Javna agencija SPIRIT Slovenija vabi na dogodek Dobre prakse poslovanja in vstopanja na trg slovenskih podjetij z lesenimi izdelki

Dogodek bo potekal v četrtek, 17. 9. 2020 na lokaciji Celjskega sejma.

Na dogodku boste:

  • spoznali katere so  finančne spodbude za podjetja v lesno-predelovalni panogi
  • izvedeli boste lahko vse o trajnostni poslovni strateški transformaciji podjetij.
  • spoznali  primere dobrih praks podjetij s trajnostnimi poslovnimi strategijami in modeli.
  • spoznali  podporno okolje SIO – vstopna točka v svet inovativnega podjetništva
  • spoznali primere dobrih praks zagonskih podjetij z lesenimi produkti

Več o programu si lahko preberete TUKAJ.

Prijava na dogodek je  preko el. obrazca, ki je dostopen TUKAJ.

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

 

Gostartup šola in Gostartup vikend Primorskega tehnološkega parka v mesecu septembru

Primorski tehnološki park organizira dva intenzivna izobraževalna programa, ki se bosta odvijala v mesecu septembru.

Vabljena vsa zainteresirana podjetja in posamezniki.

Kaj dobiš?

Dvomesečni program – Intenziven dvomesečni program, namenjen podjetnikom za širjenje znanja in veščin.

Masterclass delavnice – Delavnice pod vodstvom podjetnikov, ki zajemajo znanje o vitkih metodologijah, growth hackingu in startup podjetništvu.

Ena-na ena mentorstvo – Skrbno izbrani mentorji, ki nudijo praktično podporo in dragocene izkušnje.

Coworking prostor – Brezplačne mize za celotno ekipo v dinamičnem delovnem prostoru za obdobje enega leta.

Program rasti – Nadaljnja podpora z naprednimi programi za rast in razvoj podjetja.

Zaključna predstavitev – Dan za predstavitev vaših dosežkov med programom s podjetniki, mentorji in novinarji.

  • GoStartup Weekend pa je mednarodni intenzivni sklop delavnic, tekom katerega ambiciozni posamezniki spoznajo, kako iz ideje razviti produkt ali storitev po meri kupca. (11.-13.9.2020) https://www.primorski-tp.si/gostartup-vikend/

Dobrodošli so podjetniki na vseh stopnjah, raziskovalci, študentje ter posamezniki ali ekipe s poslovnimi idejami. ali pa tudi tisti, ki jih zanima svet podjetništva, vendar svoje ideje še nimajo.

GoStartup vikend vključuje:

Štiri podjetniške delavnice o štirih ključnih korakih razvoja podjetniške ideje

Posvetovanja 1:1 z izkušenimi podjetniškimi mentorji

Novo mrežo podjetnikov, raziskovalcev, razvijalcev, oblikovalcev, ki bi radi, tako kot ti, spremenili svet na bolje

Obroke v petek zvečer, soboto in nedeljo

Kava v poljubnih količinah 😉

 Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

 

Bootcamp (1).png

Inkubator Sežana organizira NASA virtualen International Space Apps Challenge 2020 od 2. do 4.10.2020

 Inkubator Sežana, tokrat tudi v okviru Svetovnega tedna vesolja OZN,  kot Local lead  organizirali NASA International Space Apps Challenge 2020.  Gre za največji 48-urni mednarodni razvojni tehnološki maraton – hekaton –  za inovativno, kreativno, predvsem pa sodelovalno reševanje globalnih izzivov na podlagi javno dostopnih podatkov vesoljske agencije NASA, ki bo množično in hkrati potekal v več kot 200 mestih po celem svetu.

Namen in cilj hekatona je sodelovalno oblikovanje in razvoj inovativnih tehnoloških rešitev za interdisciplinarne globalne izzive, izvedba obetavnih prototipov za izboljšanje kakovosti življenja na Zemlji in v vesolju, ustvariti globalno skupnost za sodelovanje in širitev meja vesolja, znanosti ter tehnologije.

Letos bo, zaradi epidemije COVID 19, potekal virtualno, in sicer  od 2.-4.10.2020.  

Ciljne skupine so širša zainteresirana javnost, prostovoljci, posamezniki in ekipe,  razvijalci, inženirji, tehnologi, oblikovalci, skratka vsi z želijo razvijati nove ideje in rešitve, ne glede na starost in izobrazbo. Pričakovano število udeležencev je 30.

 

Posamezniki in ekipe se lahko prijavijo na tej povezavi.

Več podatkov dobite tudi na naslednjih povezavah Space Apps Sežana: Facebook, LinkedIn in Twitter. Tu še povezava do videa iz lanskoletnega hekatona v Sežani.

Obenem vas vabimo k sodelovanju kot mentorje in strokovnjake, ki bodo ekipam, poleg Nasinih ekspertov, v pomoč med hekatonom. Za tovrstno sodelovanje pišite na naslov dorijan.marsic@inkubator.si .

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Javni poziv za sofinanciranje stroškov digitalizacije prodajnih poti ter predstavitvenih in trženjskih gradiv za promocijo na tujih trgih (JPTT2020-COVID19)

 

Javi poziv JPTT2020-COVID19 ponovno odprt

Od  danes, 03. 9. 2020 od 9. ure dalje, je ponovno omogočeno izpolnjevanje in oddaja vlog.

  • Vloge, ki so jih prijavitelji oddali pred začasno ustavitvijo prejemanja vlog, bo agencija obravnavala skladno z določili javnega poziva.
  • Prijavitelji, katerih vloge v postopku obravnave vlog ne bodo odobrene za sofinanciranje, bodo lahko do roka za oddajo vlog pripravili in oddali novo vlogo na javni poziv.
  

Prijava

Javni poziv bo odprt do porabe sredstev. Informacija o morebitni predčasni porabi sredstev bo objavljena na spletni strani SPIRIT Slovenija.

Skrajni rok za oddajo vlog je 15. 9. 2020.

Vlogo je potrebno oddati elektronsko prek uporabniškega računa »Moj SPIRIT«. V uporabniški račun »Moj SPIRIT« se je potrebno registrirati. Vlogo je potrebno podpisati z digitalnim potrdilom.

Upravičeni stroški

Upravičeni stroški so stroški zunanjih izvajalcev za naslednje aktivnosti:

 

Aktivnost Znesek pomoči
a Vzpostavitev prodaje preko globalnih mednarodnih platform za spletno prodajo (kot npr. za Amazon, Wayfair,…) do vključno 5.000,00 €
b Izdelava video vsebin za nivo podjetja ali za nivo izdelkov/storitev podjetja v vsaj enem tujem jeziku, vključno s prevajanjem do vključno 5.000,00 €
c Izdelava digitalnih orodij za konfiguracijo rešitve izbranih izdelkov s strani potencialnega kupca (kot npr. oprema prostora, sestava naprave) v vsaj enem tujem jeziku, vključno s prevajanjem do vključno 9.999,00 €
d Uvrstitev podjetja in njegovih izdelkov/storitev na spletne strani mednarodnih virtualnih showroomov oziroma podjetniških imenikov z virtualnimi/digitalnimi vsebinami (kot npr.: Europages, VirtualExpo ) (stroški paketov) do vključno 8.000,00 €
e Optimizacija spletnih strani in digitalnih prodajnih kanalov, vzpostavitev sistemov merjenja učinkov digitalnih komunikacij in sistemov sledenja potencialnim strankam v okviru digitalnih prodajnih kanalov, vse namenjeno tujim kupcem/tuji poslovni javnosti do vključno 5.000,00 €
f Izdelava predstavitvenih e-katalogov v vsaj treh tujih jezikih, vključno s prevajanjem do vključno 3.000,00 €
g Generiranje tujih leadov, to je visoko kakovostnih kontaktov potencialnih tujih kupcev in poslovnih partnerjev, preko udeležbe na virtualnem mednarodnem dogodku do vključno 7.000,00 €
Najnižji možni znesek pomoči (skupaj) 3.000,00 €
Najvišji možni znesek pomoči (skupaj) 9.999,00 €

Intenzivnost pomoči je do vključno 70 % upravičenih stroškov.

DDV ni upravičen strošek.

Prijavitelj lahko v vlogi navede eno ali več aktivnosti iz zgornje tabele. Pri tem mora prijavitelj upoštevati omejitve iz zgornje tabele za zneske in intenzivnosti pomoči na ravni posamezne aktivnosti in na ravni vseh izbranih aktivnosti skupaj.

Upravičenci neporabljenih sredstev ene aktivnosti ne bodo mogli prenesti na drugo aktivnost.

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

 

Javna agencija SPIRIT Slovenija v okviru letošnjega javnega poziva ‘JP MLADI 2020/2021’ financira tudi aktivnost »Start-up vikend

Javna agencija SPIRIT Slovenija v okviru letošnjega javnega poziva ‘JP MLADI 2020/2021’ financira tudi aktivnost »Start-up vikend«.

Brezplačno usposabljanje za učitelje, profesorje in vodstvo šol za izvedbo te aktivnosti bo potekalo v Ljubljani in sicer 24., 25. in 26. avgusta 2020, v prostorih Tehnološkega parka Ljubljana

 

Prijavo udeleženci izpolnijo na spodnji povezavi najkasneje do petka 21. 8. 2020 do 13.00 ure.

Povezava na prijavnico in program usposabljanja:

https://www.podjetniski-portal.si/dogodki/program-izvajanja-mentoriranja-v-okviru-delavnice-kreiranje-in-preverjanje-poslovne-ideje-za-ucitelje-profesorje-in-vodstva-sol-start-up-vikend-usposabljanje-19321

 

  

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

 

Sprememba Javnega poziva osnovnim in srednjim šolam za dodelitev spodbud namenjenih izvajanju aktivnosti za spodbujanje ustvarjalnosti, podjetnosti in inovativnosti med mladimi v letih 2020/2021

Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije je v Uradnem listu št. 108/20 dne  07.08.2020 objavila spremembo Javnega poziva osnovnim in srednjim šolam za dodelitev spodbud namenjenih izvajanju aktivnosti za spodbujanje ustvarjalnosti, podjetnosti in inovativnosti med mladimi v letih 2020/2021, objavljenega v Uradnem listu RS, št. 69/20 z dne 15. 5. 2020.

V Javnem pozivu osnovnim in srednjim šolam za dodelitev spodbud namenjenih izvajanju aktivnosti za spodbujanje ustvarjalnosti, podjetnosti in inovativnosti med mladimi v letih 2020/2021, se spremeni prvi odstavek točke »7. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago«, tako, da se glasi:

»7. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago

Skupna višina sredstev SPIRIT Slovenija za financiranje tega javnega poziva je največ 245.500,00 EUR v proračunskem letu 2020.«

Vsa ostala določila javnega poziva ostanejo nespremenjena.

 
  

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

PRIJAVA ŠKODE PO NEURJU- ROK ZA PRIJAVO ogleda škode do 14.8.2020

Spoštovani člani,

Vsi, ki se utrpeli škodo ob neurju, ki je v Domžalah divjalo dne 29.07.2020, lahko oddate vlogo za prijavo škode.

Obrazec za prijavo škode je objavljen TUKAJ.
vaša Obrtna zbornica Domžale

Javni razpis Slovenskega regionalnega razvojnega sklada – Javni razpis za dodeljevanje likvidnostnih posojil na problemskih in obmejnih problemskih območjih – B1

 


Slovenski regionalni razvojni sklad je dne 31. 7. 2020 v Uradnem listu št. 107/2020 in na svoji spletni strani objavil nov Javni razpis za dodeljevanje likvidnostnih posojil na problemskih in obmejnih problemskih območjih – B1.

Cilj javnega razpisa je MSP-jem, ki so utrpela škodo zaradi virusa SARS-CoV-2, omogočiti hiter in enostaven dostop do brezobrestnega kredita z naslednjimi ugodnostmi:

· kredit v višini od 5.000 EUR do 50.000 EUR,

· ročnost 5 let, moratorij do 6 mesecev,

· zavarovanje kredita zgolj z menicami,

· brez stroškov odobritve,

· brezplačno vodenje kredita,

Prijava:

· elektronska, preko aplikacije www.r-sklad.si

· dva razpisna roka: 24. avgust 2020 in 9. oktober 2020.

Upravičeno območje: t.i. problemska in obmejna problemska območja  (93 občin v okvirno 20 kilometrskem obmejnem pasu Slovenije) in sicer: Ajdovščina, Apače, Bistrica ob Sotli, Bohinj, Bovec, Brda, Brežice, Cankova, Cerkno, Cirkulane, Črenšovci, Črna na Koroškem, Črnomelj, Divača, Dobrovnik, Dolenjske Toplice, Dornava, Dravograd, Gorje, Gornji Grad, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Hrpelje – Kozina, Ilirska Bistrica, Jezersko, Kanal, Kobarid, Kobilje, Kočevje, Komen, Kostanjevica na Krki, Kostel, Kozje, Kranjska Gora, Kungota, Kuzma, Lendava, Loška dolina, Loški Potok, Lovrenc na Pohorju, Luče, Majšperk, Makole, Metlika, Mežica, Miren – Kostanjevica, Moravske Toplice, Muta, Ormož, Osilnica, Pesnica, Pivka, Podčetrtek, Podlehnik, Podvelka, Poljčane, Postojna, Preddvor, Prevalje, Puconci, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Renče – Vogrsko, Ribnica na Pohorju, Rogaška Slatina, Rogašovci, Rogatec, Ruše, Selnica ob Dravi, Semič, Sežana, Slovenj Gradec, Solčava, Središče ob Dravi, Sveta Ana, Sveti Tomaž, Šalovci, Šentjernej, Šmarje pri Jelšah, Tišina, Tolmin, Tržič, Velika Polana, Videm, Vipava, Vuzenica, Zavrč, Žetale, Žirovnica, Radeče, Trbovlje, Hrastnik.

Vir: Novica SRRS in Uradni list št.107/2020

 

 

Javni razpis Slovenskega podjetniškega sklada – P7C 2020 COVID – Krediti za blažitev posledic epidemije SARS-CoV-2 na gospodarstvo

 


Slovenski podjetniški sklad  je v petek, 31.7.2020, v Uradnem listu RS št. 107/2020 in na svoji spletni strani objavil javni razpis z oznako P7C 2020 COVID – Krediti za blažitev posledic epidemije SARS-CoV-2 na gospodarstvo.

Slovenski podjetniški sklad namenja neposredne kredite  v višini od 5.000 EUR do 50.000 EUR na podjejte, ki so namenjeni zagotavljanju ugodnih likvidnostnih virov financiranja mikro, malim in srednje velikim podjetjem, ki so utrpela gospodarsko škodo zaradi virusa SARS-CoV-2. 

Cilj javnega razpisa P7C 2020 COVID je MSP-jem, ki so utrpela škodo zaradi virusa SARS-CoV-2, je  omogočiti hiter in enostaven dostop do brezobrestnega kredita, z naslednjimi ugodnostmi:

a) nižje zavarovalne zahteve,

b) ročnost kredita do 60 mesecev,

c) možnost koriščenja moratorija do 6 mesecev,

d) kredit lahko krije do 100 % vrednosti upravičenih stroškov projekta, a največ 50.000 EUR,

e) brez stroškov odobravanja in vodenja.

 

Kdo se lahko prijavi na  razpis  P7C COVID 2020 :

a) mikro, mala in srednje velika podjetja, ki imajo na zadnji dan meseca pred mesecem oddaje vloge od 5 do vključno 49 zaposlenih, organizirana kot gospodarske družbe, samostojni podjetniki posamezniki, zadruge in zavodi ter socialna podjetja (so.p), ki so se preoblikovala po Zakonu o socialnem podjetništvu,

in

b) ki imajo glavno dejavnost po SKD:

· I55.1 Dejavnosti hotelov in podobnih nastanitvenih obratov;

· I55.2 Dejavnosti počitniških domov in podobnih nastanitvenih obratov za kratkotrajno bivanje;

· I55.3 Dejavnost avtokampov, taborov;

· I56 Dejavnost strežbe jedi in pijač;

· N79 Dejavnost potovalnih agencij, organizatorjev potovanj in s potovanji povezane dejavnosti;

· N82.3. Organiziranje razstav, sejmov in srečanj,

· R90 Kulturne in razvedrilne dejavnosti ter

· N49.391, medkrajevni in drug cestni potniški promet (pod pogojem, da podjetje razpolaga z licenco za prevoz potnikov in je registrirano v registru licenc cestnih prevozov pri GZS ali registru licenc pri OZS).

Na ta način želi država, preko SPS-a, MSP-jem omogočiti dostop do virov financiranja pod ugodnimi pogoji z omejitvijo izvajanja prekomernih postopkov odobritve kredita ter jim omogočiti »preživetje« oz. ohranitev poslovanja in ohranitev delovnih mest s tem pa pa delno omiliti gospodarske posledice virusa SARS-CoV-2. 

Vir: Novica SPS in Uradni list št.107/2020