Datum upokojitve in pričakovano višino pokojnine si lahko po novem informativno izračunamo sami. To nam namreč omogočata novi elektronski storitvi pokojninskega zavoda, ki ju je ta objavil na svoji spletni strani. Izračun je varen, hiter, dostopen in enostaven, zagotavljajo na zavodu.

 

S splošnim informativnim pokojninskim kalkulatorjem lahko brez registracije v informacijskem sistemu zavoda z ročnim vnosom podatkov izvedemo enostaven postopek za simulacijo informativnega izračuna, kdaj bomo po veljavnem zakonu predvidoma izpolnjevali pogoje za starostno oz. predčasno upokojitev in koliko bo znašala pričakovana pokojnina. Dostop do storitve je mogoč prek povezave na spletni strani Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje (Zpiz).

 

V osebnem informativnem pokojninskem kalkulatorju pa lahko z registracijo v informacijskem sistemu zavoda s kvalificiranim digitalnim potrdilom oziroma s spletno prijavo SI-PASS pridobimo avtomatski informativni izračun, kdaj bomo predvidoma izpolnjevali pogoje za starostno oziroma predčasno upokojitev in kakšna bo pričakovana višina pokojnine na podlagi naših osebnih podatkov v matični evidenci zavarovancev.

 

Z ročnim vnosom podatkov o okoliščinah za znižanje starostne meje za starostno upokojitev oziroma za povečanje odstotka pri odmeri pokojnine, o morebitni zavarovalni dobi, dopolnjeni v tujini, ter o predvidenem zavarovanju v prihodnosti in ocenjenih povprečnih neto mesečnih zneskih osnov pa je mogoče izvesti tudi simulacijo osebnega informativnega izračuna.

Dostop do osebnega pokojninskega kalkulatorja je mogoč z uporabo sistema za varno elektronsko poslovanje Moj eZPIZ. Informacije o obeh elektronskih storitvah lahko pridobimo tudi v publikaciji Spletni pokojninski kalkulator, dostopni v prostorih zavoda in na spletu.

Zavod je obe storitvi in publikacijo pripravil v okviru EU projekta My Work. My Pension (Moje delo. Moja pokojnina), financiran iz sredstev Programa za pravice, enakost in državljanstvo od leta 2014 do leta 2020 v partnerstvu z ministrstvom za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.

 

Vir: STA

Predlog Zakona o interventnih ukrepih za pomoč gospodarstvu in turizmu pri omilitvi posledic epidemije COVID-19

 

Vlada je sprejela predlog Zakona o interventnih ukrepih za pomoč gospodarstvu in turizmu pri omilitvi posledic epidemije covid-19 v vrednosti 243,5 milijonov evrov. Interventni zakon je primarno usmerjen na področje turizma in gostinstva, industrije srečanj, športa in kulture, kjer zagotavlja državno pomoč v obliki financiranja regresa za letni dopust v višini 1.024 evrov na zaposlenega, povračila stroškov industriji srečanj ter denarnega povračila v višini 25 % upravičenih stroškov filmski in avdiovizualni industriji. Uvedeni so tudi novi boni, v vrednosti 192,2 milijona evrov, namenjeni izboljšanju gospodarskega položaja na področju potrošnje v gostinstvu, turizmu, športu in kulturi. Prejeli jih bodo vsi državljani in sicer odrasli v višini 100 evrov, mladoletne osebe pa v višini 50 evrov. Hkrati so se spremenili tudi pogoji za unovčenje lanskih turističnih bonov na način, da jih državljani lahko unovčijo tudi pri sezonskih ponudnikih namestitev in pri tistih, ki so svoja vrata odprla v letošnjem letu.

 

 

V interventni zakon je vključen tudi 20 milijonov evrov vreden ukrep subvencioniranja skrajšanega delovnega časa za zaposlene za obdobje od 1. julija do 30. septembra letos, z možnostjo podaljšanja do konca leta.

 

 

Odlok o začasnih omejitvah ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji

 

Pogoj obveznega testiranja zaposlenih še vedno velja pri opravljanju storitev higienske nege (na primer storitve frizerskih salonov, kozmetične ter ostale dejavnosti salonov za nego telesa, pedikura, manikura), nezdravstvenih svetovalnih in terapevtskih storitvah, storitvah strokovnega oziroma poslovnega izobraževanja in usposabljanja (na primer inštrukcije, jezikovne šole, strokovne delavnice), pri obratovanju igralnic, igralnih salonov in prirejanju posebnih iger na srečo, pri sejemskih in kongresnih dejavnostih, gostinskih dejavnostih priprave in strežbe jedi in pijač ter pri dejavnosti nastanitvenih storitev in storitvah nočnih klubov in diskotek.

 

V igralnicah, igralnih salonih in pri posebnih igrah na srečo, v nastanitvenih obratih, v nočnih klubih in diskotekah ter v notranjih prostorih, v katerih se izvaja sejemska ali kongresna dejavnost ali gostinska dejavnost priprave in strežbe jedi in pijač, so lahko samo potrošniki, ki imajo PCT dokazilo. Ta pogoj ne velja za osebe, ki še niso dopolnile 18 let in so skupaj z ožjimi družinskimi člani oziroma skrbniki v omenjenih prostorih.

 

Obratovalni čas je omejen le za dejavnosti nočnih klubov in diskotek in sicer z omejitvijo na čas od 5. do 24. ure, pri katerih je zahtevan tudi pogoj PCT za potrošnike.

 

Igralni saloni lahko ponujajo do 75 % razpoložljivih igralnih mest, pri opravljanju kongresne dejavnosti pa se število oseb v zaprtih javnih prostorih oziroma na odprtih površinah s fiksnimi sedišči omeji do 75 % zasedenosti zmogljivosti sedišč, pri čemer mora biti med osebami eno sedišče prosto, razen med osebami iz skupnega gospodinjstva.

 

Pri opravljanju gostinske dejavnosti ni več določena sedeča postrežba in omejitev štirih oseb za mizo, temveč le pogoj glede razdalje treh metrov med robovi miz. Zahtevano pa je upoštevanje vseh higienskih priporočil NIJZ.

 

V javnih prostorih, v katerih se izvaja dejavnost ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom, je še naprej potrebno zagotavljati 10 m2 na posamezno stranko ali na eno stranko, če je poslovni prostor manjši od 10 m2. Omejitev 10 m2 na posamezno stranko velja tudi v celotnem trgovskem centru.

Pri ponujanju in prodajanju blaga in storitev potrošnikom se še vedno smiselno upoštevajo vsa higienska priporočila ministrstva, pristojnega za zdravje, in NIJZ za preprečevanje okužbe z virusom SARS-CoV-2, ki so objavljena na spletni strani ministrstva in NIJZ.

 

Odlok o omejitvah in načinu izvajanja javnega prevoza potnikov

 

Odlok odpravlja sedanjo dolžnost obveznega testiranja voznikov avtobusov, sprevodnikov, uporabnikov in spremljevalnega osebja žičniških naprav, ker je 14-dnevna incidenca števila okuženih padla pod 150 na 100.000 prebivalcev. Izjema velja za voznike taksijev, ki zaradi majhnega delovnega okolja po mnenju DS še vedno potrebujejo obvezno enkrat tedensko testiranje (razen prebolevniki in cepljeni).

 

Za voznike avtotaksi prevozov, izvajanje javnih linijskih prevozih, posebnih linijskih prevozih, stalnih izvenlinijskih prevozih in občasnih prevozih potnikov se podaljša veljavnost sedaj veljavnih določb. Kar pomeni, da je za voznike in potnike obvezna uporaba obrazne zaščitne maske. Pri javnih linijskih medkrajevnih prevozih, posebnih linijskih in občasnih prevozih potnikov, ki se izvajajo z vozili kategorije M2 in M3, je število potnikov omejeno na število registriranih potnikov v vozilu.

 

Za prireditve in shode nad 100 udeležencev uveden pogoj PCT

 

Zbiranje ljudi na organiziranih javnih prireditvah in javnih shodih nad 100 udeležencev je dovoljeno, če udeleženci izpolnjujejo t. i. pogoj PCT (prebolevniki, cepljeni, negativni rezultat testa PCR ali hitrega antigenskega testa).

 

Dodatno rahljanje ukrepov za izvajanje kulturnih dejavnosti

 

Novela odloka pri izvajanju javnih kulturnih prireditev prinaša naslednja sproščanja začasnih ukrepov: poleg sedišč so znova dovoljena tudi stojišča za obiskovalce kulturnih prireditev; uporaba zaščitnih mask za obiskovalce kulturnih prireditev na prostem v nobenem primeru ni več obvezna; PCT pogoj ne velja za končne uporabnike in nastopajoče, ki še niso dopolnili 15 let.

 

Vir: Vlada RS

Tudi letos bomo za naše člane in zunanje organizirali jezikovne tečaje na OOZ Domžale v sodelovanju z izobraževalnim podjetjem SAMA Navitas d.o.o.

Jezikovni tečaji:

  • začetna – osvežitvena angleščina A1/A2
  • praktična angleščina s konverzacijo A2/B1
  • začetna nemščina A1
  • praktična nemščina s konverzacijo A2
  • italijanščina
  • poslovna nemščina s konverzacijo A2/B1

 

Začetek tečaja po 6. septembru. Urnik bomo prilagodili skupini. Pri splošnih tečajih je v skupini od 5 do 8 tečajnikov, pri poslovnih tečajih in konverzacijah pa od 4 do 6 tečajnikov.

CENE: od 219 EUR naprej (+ DDV)
Splošni tečaji (40 ur): 286 EUR + DDV za člane / 342 EUR + DDV za zunanje
Splošni tečaji (30 ur): 219 EUR + DDV za člane / 258 EUR + DDV za zunanje
Poslovni tečaji s konverzacijo (30 ur): 239 EUR + DDV za člane / 289 EUR + DDV za zunanje

Informacije in prijave: info@domzale-ooz.si ali po telefonu 01 721 93 75 in 041 763 031.

 

Slovenski podjetniški sklad

Slovenski podjetniški sklad

Slovenski podjetniški sklad je  v petek 04.06.2021  v UL RS 90/2021 objavil:

Začasno  zaprtje Vavčerja za certifikate kakovosti, ki je bil objavljen v Uradni list RS, št. 21/21 z dne 12. 2. 2021.

in

Začasno zaprtje Vavčerja za prototipiranje, ki je bil objavljen v Uradni list RS, št. 21/21 z dne 12. 2. 2021.

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Grow Slovenia with Google – Brezplačne delavnice z vodilnimi domačimi strokovnjaki marketinga, poznavalci digitalnega sveta in umetne inteligence.

 

Center poslovne odličnosti Ekonomska fakulteta v sodelovanju s Spirit Slovenija organizira brezplačne delavnice z vodilnimi domačimi strokovnjaki marketinga, poznavalci digitalnega sveta in umetne inteligence pod nazivom Grow Slovenia with Google.

Brezplačne 90 minutne online delavnice  bodo vodili trenerji,  strokovnjaki marketinga, poznavalci digitalnega sveta in umetne inteligence.

Delavnice bodo zajemale naslednja področja:

01/06/2021 (12.00 – 13.30)Uvod v digitalni marketing v turizmu
02/06/2021 (15.00 – 16.30)Uvod v optimizacijo spletnih strani v turizmu
02/06/2021 (17.00 – 18.30)Strojno učenje, umetna inteligenca in prediktivna analitika v spletni trgovini
03/06/2021 (17.00 – 18.30)Uporaba umetne inteligence v marketingu
08/06/2021 (15.00 – 16.30)Uvod v digitalni marketing
09/06/2021 (15.00 – 16.30)Uvod v spletno oglaševanje
09/06/2021 (12.00 – 13.30)Uvod v spletno oglaševanje v turizmu
10/06/2021 (12.00 – 13.30)Uvod v spletno prodajo in širitev v tujino
10/06/2021 (15.00 – 16.30)Uvod v spletno prodajo in širitev v tujino v turizmu
15/06/2021 (15.00 – 16.30)Uvod v digitalni marketing
16/06/2021 (15.00 – 16.30)Uvod v optimizacijo spletnih strani
22/06/2021 (15.00 – 16.30)Uvod v digitalni marketing

Želite razvijati digitalne veščine, spremeniti obstoječe ali oblikovati nove poslovne modele, ustvariti nova delovna mesta ter povečati učinkovitost, konkurenčnost in rast podjetja? Prijavite se na izbrane delavnice.  

Več o delavnicah (CPOEF)  

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

 

 

 DNEVI SLOVENSKEGA LESARSTVA 2021

Javna agencija SPIRIT Slovenija skupaj z Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo Republike Slovenije, Direktoratom za lesarstvo vabi na Razstavo Čar lesa in Dneve slovenskega lesarstva, niz dogodkov s področja lesno-predelovalne panoge, ki se bodo odvijali med 7. in 16. junijem 2021 v Ljubljani.

Vabljeni na Slavnostno odprtje 13. promocijske razstave Čar lesa in Dnevov slovenskega lesarstva, ki bo v torek, 8. junija ob 10. uri v  Cankarjevem domu v  Ljubljani

Ob 12. uri  vabljeni na  Strokovni posve, ki nosi naslov Kakovost, varnost in okoljske prednosti lesnih izdelkov.

Več o programu in prijavi si lahko ogledate tukaj. Prijave so možne do 7. 6. 2021, do 12.00 ure.

Vljudno vabljeni na Dan slovenskega lesarstva 2021, ki bo v sredo, 9. junija 2021 v Cankarjevem domu v  Ljubljani s pričetkom ob 9.15 uri.

Uvodnim nagovorom bodo sledila predavanja na temo Perspektive in izzivi evropske lesne industrije, Obnovitveni val, novi evropski Bauhaus in na temo Ključni izzivi evropskega pohištvenega sektorja – krožno gospodarstvo, pobuda za trajnostne izdelke, razširjena odgovornost proizvajalcev.

Predstavljena bo tudi študija podnebnega svežnja »Fit for 55« – Potenciali izrabe naravnih virov pri doseganju podnebnih ciljev.

Predavanjem bo sledila Okrogla miza z naslovom »Priložnosti lesne industrije  – Zeleni dogovor in načrt za okrevanje in odpornost«.

Po okrogli mizi pa bodo sledila zanimiva predavanja iz »Pohištvenega sektorja« ter »Lesene gradnje«.

Na koncu pa bodo podeljene nacionalne nagrade in priznanja za LESARSKI PRESEŽEK LETA 2021.

Vzporedno bodo na voljo tudi priložnosti za B2B srečanja.

Več o programu in prijavi na posamezne dogodke si lahko preberete TUKAJ.

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Opomnik: Le še do 31. maja je možna prijava na Javni razpis – »Natečaj za podelitev finančnih spodbud za najboljši poslovni model in njegovo predstavitev podjetnic začetnic 2021«

      

Izteka se  rok za prijavo na Javni razpis – »Natečaj za podelitev finančnih spodbud za najboljši poslovni model in njegovo predstavitev podjetnic začetnic 2021«, ki ga je objavila Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije – SPIRIT Slovenija je objavila v Uradnem listu RS št. 6 z dne 15.1.2021

Namen razpisa je nagraditi najboljših 50 predstavljenih poslovnih modelov podjetnic začetnic v letu 2020 in 2021 ter jih spodbujati pri vzpostavljanju lastnega podjetja.

Kdo je upravičen do finančnih razpis po navedenem razpisu:

Upravičene prejemnice so podjetnice začetnice, ki so v letu 2020 in 2021 registrirale svoje podjetje (d.o.o. ali s.p.) in so uspešno zaključile celotno usposabljanje ABC podjetništva (vsi moduli), ki ga bo v letu 2021 organiziralo pet točk SPOT Svetovanje (SPOT Svetovanje Osrednjeslovenska, SPOT Svetovanje Goriška, SPOT Svetovanje Podravje, SPOT Svetovanje Gorenjska, SPOT Svetovanje Savinjska) ter so se s svojo predstavitvijo poslovnega modela uvrstile med prvih 50 najbolje ocenjenih.

Več o pogojih najdete tukaj.

Okvirna višina sredstev, ki je na razpolago za izvedbo predmeta tega javnega razpisa, znaša 150.000 EUR.

Razpis bo odprt do vključno 31. 5. 2021, do 14.00 ure, zato podjetnice ne odlašajte in se prijavite takoj.

 Dodatne informacije v zvezi s pripravo prijav in pojasnila k dokumentaciji so prijaviteljicam dosegljive na podlagi pisnega zaprosila, posredovanega na e-naslov: podjetnice@spiritslovenia.si.

 

Več o javnem razpisu najdete tukaj.

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Pozor, usposabljanje iz varstva pri delu je razpisano za dne 9.6.2021

 

V sredo, 9.6., razpisujemo Usposabljanje iz varstva pri delu. Pogoj za udeležbo je predhodna prijava in izpolnjevanje pogojev PCT.

Korone je skorajda konec (no, vsaj za čez poletje) in spet lahko organiziramo dogodke. Usposabljanje iz varstva pri delu  bomo tako lahko organizirali na naši zbornici.

Usposabljanje iz varstva pri delu bo potekalo v sredo, 9. 6., od 12. do 14. ure na Obrtni zbornici Domžale (Vir).

Cena na udeleženca znaša  25 eur + DDV.

Prijavite se lahko preko spletnega obrazca na spodnji povezavi.

Če bo vaših udeležencev več, izpolnite obrazec za vsakega posebej.

Vsak udeleženec mora izpolnjevati enega izmed pogojev PCT.

Dodatne informacije: 040 45 98 45, Karolina

Pogoji za udeležbo na usposabljanju iz varstva pri delu: POGOJI PCT

–  dokazilo o negativnem rezultatu testa, ki ni starejši od sedmih dni,

–  dokazilo, da so bili cepljeni proti COVID-19 in je od:

  • drugega odmerka cepiva Comirnaty proizvajalca Biontech/Pfizer preteklo najmanj sedem dni, COVID-19 Vaccine proizvajalca Moderna najmanj 14 dni, Sputnik V proizvajalca Russia’s Gamaleya National Centre of Epidemiology and Microbiology najmanj 14 dni, CoronaVac proizvajalca Sinovac Biotech najmanj 14 dni ali COVID-19 Vaccine proizvajalca Sinopharm najmanj 14 dni,

  •  prvega odmerka cepiva Vaxzevria (COVID-19 Vaccine) proizvajalca AstraZeneca ali Covishield proizvajalca Serum Institute of India/AstraZeneca preteklo najmanj 21 dni, ali

  • odmerka cepiva COVID-19 Vaccine Janssen proizvajalca Johnson in Johnson/Janssen-Cilag preteklo najmanj 14 dni.


Testiranja so oproščeni tudi potrošniki, ki so preboleli COVID-19 in predložijo dokazilo o pozitivnem rezultatu testa PCR, ki je starejši od 10 dni, razen, če zdravnik presodi drugače, vendar ni starejši od šest mesecev, ali potrdilo zdravnika, da so preboleli COVID-19 in od začetka simptomov ni minilo več kot šest mesecev.


Dokazila o testiranju s testi PCR ali HAG se upoštevajo le, če so bila izdana v državah članicah Evropske unije, državah članicah schengenskega območja, Avstraliji, Izraelu, Kanadi, Novi Zelandiji, Ruski federaciji, Srbiji, Turčiji, Združenem kraljestvu Velike Britanije in Severne Irske in Združenih državah Amerike.

 

 Izkoristite pomoč podpornega programa Transformacija poslovnih modelov

POSLOVNI MODELI NA PREIZKUŠNJI

POSLOVNI MODEL podjetja predstavlja jasen način ustvarjanja vrednosti izdelkov ali storitev, posredovanja vrednosti kupcem ter način ustvarjanje vaše poslovne oz. finančne uspešnosti.

Glede na turbulentno podjetniško okolje je priporočljivo, da imamo vzpostavljen močan tako osebni kot poslovni  podporni sistem, ki nam bo omogočal lažje, predvsem pa bolj učinkovito spopadanje z negotovostjo in tveganji na poslovni poti.

JE TRANSFORMACIJA VAŠEGA POSLOVNEGA MODELA ŽE NA VRHU PRIORITET ALI ŠE NE?

VPRAŠAMO VAS:

  • Je vaš obstoječi poslovni model še vzdržen in vključuje nujne trajnostne vidike poslovanja?
  • So tveganja ali nove priložnosti postavila vaš obstoječi poslovni model na preizkušnjo? Kje, kako in zakaj?
  • Je vaš poslovni model poznan vsem zaposlenim ali je zgolj zarisan v glavah vodstva oz. ali ga sploh imate?

Kljub temu, da je transformacija poslovnega modela lahko zelo boleča, saj globoko posega v obstoječe in utečene vzorce delovanja, pa bi morala sedaj, bolj kot kdaj koli prej, biti na vrhu vaših prioritet.

Pa je?

SPIRIT Slovenija v letu 2021 začenja s pilotnim nacionalnim programom, namenjenim malim, srednjim in velikim podjetjem, ki se zavedajo, da so na točki, ko njihov poslovni model potrebuje transformacijo.

Vabimo podjetja, da se odzovejo in sodelujejo v pilotnem programu »Transformacije poslovnih modelov 2021- TPM2021 

Pilotni program 2021  je namenjen podjetjem, ki so se v zadnjih letih   zaradi nastalih tveganj ali pa zaradi novih poslovnih priložnosti že soočala  s potrebo po spreminjaju obstoječih ali postavljanju  novih poslovnih modelov.

KOMU JE PREDNOSTNO NAMENJEN?

V pilotni program »TPM2021«  prednostno vabimo  podjetja, ki zaposlujejo vsaj  5 zaposlenih, ne glede na dejavnost in lastniško strukturo,  s sedežem v RS.

KAJ PONUJA?

Pilotni program »TPM2021« zajema intenzivno in poglobljeno usposabljanje vključenih podjetij in mentorstvo pri transformaciji obstoječih ali postavitvi novih trajnostnih poslovnih modelov.  

Program zajema vsaj 20 ur intenzivnega usposabljanja/mentoriranja v obdobju 4-6 tednov.

Celovit program pokriva naslednje teme: 

  1. Seznanitev z oblikami poslovnih modelov
  2. Opredelitev, razumevanje in vključevanje trajnostnih vidikov v poslovanje in postavitev poslovnih modelov
  3. Analiza obstoječih poslovnih modelov vključenih podjetjih (opredelitev zunanjih in notranjih tveganj, skritih stroškov itd.)
  4. Opredelitev korakov za potrebne spremembe in koraki izvedbe
  5. Spremljanje/mentoriranje izvajanja aktivnosti procesa transformacije ali vzpostavitve novega poslovnega modela v podjetju

POMEMBNO:

Končni program izvedbe in akcijski načrt za posamezno podjetje se pripravi na začetku – ob vključitvi podjetja v program, skupaj z zunanjim ekspertom in se prilagodi posameznemu podjetju.

ROKI ZA PRIJAVO:

Pilotni program bo v letu 2021 potekal v 3 ciklih. V posamezni cikel bomo vključili največ do 10 različnih podjetij in sicer v vrstnem redu prispetja prijav, do zapolnitve mest za posamezni cikel.

Končni roki za prijavo v posamezni cikel so:

1. Rok: 26. 5. 2021

2. Rok: 20. 6. 2021

3. Rok: 5. 9. 2021

Usposabljanje in mentorstvo bodo izvajali visoko usposobljeni strokovnjaki z izjemnimi praktičnimi izkušnjami na področju strateške transformacije poslovanja podjetij ter na področju vzpostavljanja poslovnih modelov v praksi.

POTEK PRIJAVE IN VKLJUČITVE V PROGRAM »TPM2021«:

  • Sodelovanje na informativni delavnici 12. 5. 2021 (neobvezno)
  • Prijavi k udeležbi na program preko OBRAZCA
  • Na podlagi prijave komisija SPIRIT Slovenija uvrsti podjetja v želen cikel izvedbe (1, 2, 3) ter opravi kratek spoznavni pogovor z vsakim prijavljenim podjetjem. Po opravljenem pogovoru je podjetju dodeljen določen ekspertni mentor.
  • Prijavljena podjetja na podlagi končne verzije programa in izvedbenega načrta pred začetkom izvajanja podpišejo Sporazum o sodelovanju« in dokončno potrdijo sodelovanje v pilotnem programu »TPM2021«.

Ostale pomembne informacije:

  • Udeležba podjetij v pilotnem programu »TPM2021« je brez neposredne finančne udeležbe za podjetja, stroške izvedbe v celoti pokrije SPIRIT Slovenija. 

Kontakt: Alenka.hren@spiritslovenia.si

 

 

 

Ne odlašajte in si začnite graditi svoj podporni sistem že danes. Prijavite se!

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

 

 Izkoristite pomoč podpornega programa Early warning Slovenia

Izkoristite pomoč podpornega programa Early Warning Slovenia .

Program brezplačnega mentoriranja »Early Warning Slovenia« je namenjen podjetjem, ki opažate prve znake potencialnih težav ali se že soočate z njimi ter iščete možnosti za izboljšave vašega poslovanja. Partnerja v projektu sta SPIRIT Slovenija, javna agencija in CEED Slovenija.

KAJ PONUJAJO?

  • Brezplačno podporo mentorjev prostovoljcev, usposobljenih in izkušenih gospodarstvenikov, podjetnikov ali strokovnjakov.

KAKO DO PODPORE?

  • Če želite brezplačno svetovanje, izpolnite vprašalnik na naši spletni strani ali obiščite najbližjega svetovalca mreže SPOT Svetovanje.

Izpolnjen vprašalnik bodo pregledali. Če bodo ocenili, da je vključitev v program smiselna in potrebna, vas bodo o tem obvestili in povabili na poglobljen pogovor pred dodelitvijo mentorja.

Slovenija je ena od desetih držav, vključenih v pobudo »Early Warning Europe«, ki temelji na uspešnem danskem modelu. S programom prispevamo predvsem k zmanjševanju števila stečajev in k ohranitvi delovnih mest.

Kdo so prostovoljni mentorji, ki sodelujejo pri programu si lahko preberete TUKAJ.

Ne odlašajte in si začnite graditi svoj podporni sistem že danes. Prijavite se!

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija