Brezplačno usposabljanje:
Skrivnosti uspešne prodaje končnim kupcem
Razumevanje prodaje bistveno prispeva k uspešni prodaji. Si želite izvedeti, kateri so tisti ključni dejavniki za uspešno prodajo potrošnikom? Si želite izvedeti, kateri so pasivni in aktivni pristopi ter najbolj učinkoviti načini za pridobivanje prodajnih priložnosti? Vas zanima, kateri so trije značilni tipi kupcev in kako jih prepoznati? Si želite spoznati univerzalno tehniko za uspešno prodajo vseh izdelkov, storitev in rešitev? Se želite naučiti učinkovito predstaviti svoje izdelke, storitve in rešitve osebno? Ali veste kako vzdrževati dolgoročne odnose s kupci in večati prodajo obstoječim kupcem?
Prepričani smo, da vas je veliko, ki ste na vsa zgornja vprašanja odgovorili z DA.
Prav zato smo za vas v okviru SPOT svetovanje Osrednjeslovenske regije pripravili ONLINE usposabljanje z naslovom:
Skrivnosti uspešne prodaje končnim kupcem
Kdaj: Usposabljanje bo potekalo v dveh delih, in sicer dva zaporedna dneva
– 1. del usposabljanja v sredo, 17. novembra od 9.-14. ure
– 2. del usposabljanja v četrtek, 18. novembra od 9.-14. ure
Kje: v online v zoom okolju, ki se ga boste lahko udeležili vsi, ki se boste prijavili na spodnjo online prijavo.
Vsebina usposabljanja:
-
-
-
- Razumevanje in psihologija končnih kupcev
-
-
-
-
-
- Prodaja kot odnos med ljudmi
- Glavne družbene spremembe, ki vplivajo na odnose z današnjimi kupci
- 10 razlik med prodajo poslovnim kupcem in potrošnikom
- Ključni dejavniki za uspešno prodajo potrošnikom in poslovnim kupcem
- Kaj je profesionalna prodaja in kako jo dosežemo v praksi
-
-
-
-
-
- Pridobivanje prodajnih stikov in priložnosti
-
-
-
-
-
- Razlika med prodajnimi stiki in priložnostmi; kdo so naše najboljše prodajne priložnosti in zakaj
- Pasivni in aktivni pristopi ter trije najbolj učinkoviti načini za pridobivanje prodajnih priložnosti
- 5 delni pristop za aktivno in sistematično pridobivanje prodajnih priložnosti
- Kaj pomeni klasifikacija kupcev in kako ravnamo s posameznimi skupinami
- Kako vzdržujemo stike s kupci, ki jih naša ponudba trenutno ne zanima, in razvijamo njihove potrebe po naših izdelkih in storitvah
-
-
-
-
-
- Tehnike za učinkovite prodajne pogovore in odnose s končnimi kupci
-
-
-
-
-
- Ključne razlike med izdelčno prodajo in prodajo rešitev ter kdaj ju uporabimo
- Trije značilni tipi kupcev, ki jih moramo poznati
- Univerzalna tehnika za uspešno prodajo vseh izdelkov, storitev in rešitev
- Kako učinkovito predstavimo svoje izdelke, storitve in rešitve osebno ter se izognemo pogostim napakam
- Kako pridobimo zaupanje kupcev, ki je eden od ključnih pogojev za uspešno prodajo
- Kako spremljamo posredovane ponudbe in pridobivamo naročila
-
-
-
-
-
- Grajenje dolgoročnih odnosov s kupci
-
-
-
-
-
- Zakaj najlažje prodajamo svojim obstoječim kupcem
- Kaj je zadovoljstvo kupcev in kako ga dosežemo
- Ali in kako lahko svojim kupcem prodajamo vedno znova
- Kako načrtno pridobivamo priporočila zadovoljnih kupcev
- Kako določamo prednostne naloge in upravljamo osebno uspešnost, če nam za prodajo primanjkuje časa
-
-
-
-
- Vsak vsebinski sklop se zaključi z odgovori na vprašanja udeležencev
-
Z vami bo predavatelj Jure Habbe, dolgoletni predavatelj, svetovalec in pisatelj na področju uspešne prodaje. Po mnenju predavatelja Habbeta ima prodaja dokaj jasna pravila, ki jih lahko opišemo, se jih naučimo in tako izboljšamo svojo prodajno uspešnost. Na podlagi lastnih izkušenj in spoznanj je leta 2013 napisal prodajni priročnik z naslovom Uživajmo v prodaji, ki mu je leta 2016 sledilo nadaljevanje z naslovom Skrivnosti uspešne prodaje. O prodaji objavlja tudi tedenske nasvete, predava ter svetuje podjetjem in posameznikom.
Ta projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija