Brezplačno usposabljanje:
Triki za boljšo prodajo poslovnim kupcem
Se želite naučiti, kateri so ključni dejavniki za uspešno prodajo B2B in kako jo dosežemo v praksi? Kako aktivno in sistematično pridobivamo prodajne priložnosti. Kako vzdržujemo stike s kupci in razvijamo potrebe po naših izdelkih in storitvah? Vas zanimajo tehnike prodajnih pogovorov za učinkovito pridobivanje naročil? Ali znate učinkovito predstaviti svoje izdelke, storitve, rešitve bodisi osebno bodisi na daljavo. Znate vzdrževati dolgoročne odnose s kupci in večati prodajo obstoječim poslovnim kupcem?
Prepričani smo, da vas je malo, ki ste na vsa zgornja vprašanja odgovorili z DA.
Prav zato smo za vas v okviru SPOT svetovanje Osrednjeslovenske regije pripravili ONLINE usposabljanje z naslovom:
Triki za boljšo prodajo poslovnim kupcem
Kdaj: Usposabljanje bo potekalo v dveh delih, in sicer dva zaporedna dneva
– 1. del usposabljanja v sredo, 1. decembra od 9.-14. ure
– 2. del usposabljanja v četrtek, 2. decembra od 9.-14. ure
Kje: v online v zoom okolju, ki se ga boste lahko udeležili vsi, ki se boste prijavili na spodnjo online prijavo.
Vsebina usposabljanja:
- Razumevanje in psihologija poslovnih kupcev
- Prodaja B2B kot odnos med ljudmi
- 5 glavnih sprememb poslovnega okolja in kupcev, ki se jih moramo poznati
- 10 razlik med prodajo poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C)
- 7 ključnih dejavnikov za uspešno prodajo B2B in kako vplivajo
- Kaj je profesionalna prodaja B2B in kako jo dosežemo v praksi
- Pridobivanje prodajnih stikov in priložnosti
- Razlika med prodajnimi stiki in priložnostmi; kdo so naše najboljše prodajne priložnosti in zakaj
- Pasivni in aktivni pristopi ter trije najbolj učinkoviti načini za pridobivanje prodajnih priložnosti
- 5 delni pristop za aktivno in sistematično pridobivanje prodajnih priložnosti
- Kaj pomeni klasifikacija kupcev in kako ravnamo s posameznimi skupinami
- Kako vzdržujemo stike s kupci, ki jih naša ponudba trenutno ne zanima, in razvijamo njihove potrebe po naših izdelkih in storitvah
- Tehnike prodajnih pogovorov za učinkovito pridobivanje naročil
- Ključne razlike med izdelčno prodajo in prodajo rešitev ter kdaj ju uporabimo
- Ugotavljanje potreb in pričakovanj ter predstav poslovnih kupcev o sprejemljivih rešitvah in cenah
- Kako učinkovito predstavimo svoje izdelke, storitve in rešitve osebno ali na daljavo ter kako se izognemo pogostim napakam
- Zakaj sta vsebina in oblika ponudb pomembnejši kot si večina predstavlja
- Kako aktivno spremljamo posredovane ponudbe ter uspešno zaključujemo prodajo in pridobivamo naročila
- Dolgoročni odnosi in povečanje prodaje obstoječim poslovnim kupcem
- Pomen dolgoročnih odnosov s poslovnimi kupci; zakaj najlažje prodajamo svojim obstoječim kupcem
- Kaj je zadovoljstvo kupcev in kako ga dosežemo; dve metodi za ugotavljanje zadovoljstva kupcev
- Kako ocenimo in izkoristimo prodajni potencial za povečanje prodaje obstoječim poslovnim kupcem
- Kako določamo prednostne naloge in upravljamo osebno prodajno uspešnost
- Vsak vsebinski sklop se zaključi z odgovori na vprašanja udeležencev
Z vami bo predavatelj Jure Habbe, dolgoletni predavatelj, svetovalec in pisatelj na področju uspešne prodaje. Po mnenju predavatelja Habbeta ima prodaja dokaj jasna pravila, ki jih lahko opišemo, se jih naučimo in tako izboljšamo svojo prodajno uspešnost. Na podlagi lastnih izkušenj in spoznanj je leta 2013 napisal prodajni priročnik z naslovom Uživajmo v prodaji, ki mu je leta 2016 sledilo nadaljevanje z naslovom Skrivnosti uspešne prodaje. O prodaji objavlja tudi tedenske nasvete, predava ter svetuje podjetjem in posameznikom.
Ta projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija