POLETNA ŠOLA PODJETNIŠTVA – Diagnoza: podjetnik, ki ne panicira, ampak kdaj tudi zablefira

 

POLETNA ŠOLA PODJETNIŠTVA – Diagnoza: podjetnik, ki ne panicira, ampak kdaj tudi zablefira

Kaj pravzaprav je blagovna znamka? Mislite, da so vse stranke podobne vam? Tudi vi zmrznete, ko na sestanku dobite vprašanje, o katerem nimate pojma? Kakšne so bistvene značajske lastnosti dobrih podjetnikov? Kako sanjati realno?

Na treh pet vprašanj vam bodo različni strokovnjaki podali najboljše možne odgovore v okviru prve Poletne šole podjetništva v Domžalah. Za posebno poslastico pa jih bodo ob popoldnevih obiskali še gostje, ki so začeli iz nič in ustvarili vau podjetniške zgodbe.


Kaj pravzaprav je blagovna znamka? Na prvi delavnici z Jernejem Naratom se bodo udeleženci lotili oblikovanja svoje ideje od A do Ž. Torej od prvih korakov postavitve blagovne znamke (cgp, vsebina, kupec …), pa do urejanja socialnih omrežij, kako ustvariti svoje prve foto in video vsebine, ter na kaj moramo biti pozorni pri oblikovanju spletne strani. Celotno delavnico bodo spremljali praktični primeri, ki bodo pomagali teorijo spraviti v prakso. Popoldne se bodo seznanili z e-delovnim zvezkom, kamor bodo ves teden zapisovali vse, kar bo treba.


Ne paniciraj, blefiraj!


Ana Maria Mitič se bo kot podjetnica, ki že 15 let vodi lasten d.o.o., dotaknila pomembnega faktorja avtentičnosti in vztrajnosti. Kateri so nujni koraki od tega, da najdemo svoj poklic in tega, da od njega dejansko živimo ter kako izluščimo iz tega koristno kreativnost? Improvizacija ne spada le na oder, temveč je izjemno uporabna v vseh nivojih delovanja, predvsem pa v poslu, kjer velja glavno pravilo, da se vse spreminja. Vsekakor pa se bodo dotaknili tudi teme javnega nastopanja in kaj ima to z biznisom, saj nam bo izkušena televizijska voditeljica predala kakšen trik do boljše vidnosti in uporabe verbalnih sposobnosti za vse priložnosti. Popoldne bo dan zaokrožil poseben gost Miha Hrovat; zapestnice z dobrim namenom.


Diagnoza: podjetnik


Ali tudi vi mislite, da so vse stranke podobne vam? Če ja, potem ste v veliki zmoti, ki je prenekaterega podjetnika stala celo kariere. Nadvse pomembno je vedeti, kdo je moja stranka – in zakaj. Na poletni šoli boste pod vodstvom dr. Roka Stritarja spoznali metode in načine, kako prepoznati stranko, ki želi vaš produkt. Za piko na i pa bo Matjaž Smodiš povedal, kako je nastal Kralj Matjaž.


Priznam, kriv sem


Tako pravi Maj Hrovat, mladi Domžalčan, ki je v času koronske krize pridobil štiri milijine kapitala za zagonsko podjetje, ki se ukvarja s proizvodnjo etičnega mesa. Povedal bo, kako neustavljiva trma, velike sanje, in »dropoutanje« s faksa lahko privedejo do uspešne podjetniške zgodbe. Kako se od študentske ideje pride do 4-milijonske investicije v startup.
Razkril bo umazane prigode in smešne resnice o velikih podjetnikih. Govori bom o dobrem in starem –»Fake it till you make it« (ampak na pravi način).

Glavni adut tvojega podjetja si ti


Poletno šolo podjetništva bo sklenil Jernej Narat, ki bo spregovoril o tem, da se je motiti povsem človeško in da kdor dela, ta greši. Stara slovenska reka sta namreč še vedno aktualna prav v podjetništvu. Skozi vrednote in lastno precepcijo se bodo lotili razmišljanja, »da si glavni adut lastnega podjetja prav ti«. Skozi načrtovanje ciljev, vizije, kako sprejemati informacije in iz njih izvleči najboljše, bodo lahko udeleženci svojo idejo o podjetništvu postavili na preizkušnjo. Lotili se bodo tudi vprašanja, kako oblikovati prve cene, kdaj delati za referenco in kako podjetniško razmišljati in sanjati o drznih ciljih. Vse to pa bodo obravnavali še iz strani vrednot in lastnega poslanstva.


Šola se bo zaključila s klepetom ob podjetniški kavici.

 

Anja Grahek, podjetniška svetovalka

 

Dodatne informacije
Če vaši otroci ali nečaki še nimajo povsem zapolnjenih počitnic, jim toplo priporočamo udeležbo na domžalski podjetniški šoli. Nenazadnje sta obrt in podjetništvo zapisana v domžalski DNK, kot radi rečejo. Šola bo potekala od 27. 6. do 1. 7. Vse dodatne informacije pa dobite na Obrtni zbornici Domžale.

 

 

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija