Znani so zmagovalci Štartaj Domžale 2021 – serije online brezplačnih podjetniških delavnic!

Pri izbirnem postopku je komisija upoštevala tržni potencial ideje, posameznikovo razumevanje produkta, ki ga ponuja, dosežene rezultate in napredek, ki je bil ustvarjen preko podjetniških delavnic ter pripravljenost za delo na podjetniški ideji.

Izbrani zmagovalci so;

1. mesto

Terapevtska nalepka (Ana Jagodic)

Mikrokapsulirano razkužilo (Boštjan Šumiga)

love2BAKE (Špela Pibernik in Klemen Habat)

Merilni trak (Veronika Burger)

2. mesto

PF epoksi izdelki (Pia Fistrovič)

3. mesto

Kozmetični izdelki ABC (Ana Lucija Stražar)

Zmagovalci bodo prejeli;

1. nagrada: mesto v inkubatorju – 4 ideje prejmejo mentoriranje v obsegu 10 ur

2. nagrada: 1 na 1 mentoriranje oblikovanje videa s Canva programom

3. nagrada: 1 na 1 mentoriranje oblikovanje FB objave z Adobe Spark programom

Kljub temu, da je je zmagovalnih idej le 6, pa to ne pomeni, da so ostale ideje slabe. Izbrani so bili tisti projekti, ki so na stopnji razvoja, kjer jim mentorska pomoč najbolj koristi. Selekcijski postopek je bil zgolj posledica presoje, komu lahko mentorstvo, v dani stopnji razvoja podjetniške ideje, najbolj koristi.

Vsem udeležencem želimo veliko uspeha pri razvoju podjetniške ideje!😉👍

Ekipa Štartaj Domžale 🚀😊

 

 

Za nami je prvi del individualnih mentoriranj, na katerih smo z 8 podjetniškimi ekipami razvijali njihove podjetniške ideje. Preko aplikacije Doodle so si lahko udeleženci podjetniških delavnic Štartaj Domžale 2021 rezervirali svoj termin, za mentoriranje ena na ena, kjer se je ekipa Štartaj Domžale posvetila specifikam podjetniške ideje glede na stopnjo razvoja produkta oziroma storitve. Skupaj z mentoriranci smo uspešno določili usmeritve razvoja produkta, iskanja strank in nadaljnje korake na njihovi podjetniški poti, ki jih bodo lahko vodili do podjetja.

 

Več o tem, kaj konkretno smo počeli na mentoriranjih si lahko preberete v nadaljevanju.

Love2Bake

Špela Pibernik in Klemen Habat

Špela in Klemen sta razvila 3 produkte: zamrznjeno testa za pico z drožmi, kvasom in brezglutensko moko. Njuni izdelki so namenjeni vsem, ki cenijo okusno in zdravo prehrano. Prav tako so primerni za vegane, alergike in ljudi s preobčutljivostjo na gluten.

 

V sklopu mentoriranja smo jima pomagali identificirati njun idealni tip strank, kar je bil kar velik zalogaj, sej je bil produkt zasnovan na temeljih ideje, da je produkt primeren za vse. Skozi korake iskanja idealne stranke, smo prišli do ugotovitve, da je potrebno se je potrebno na začetku, zaradi testiranja produkta in iskanja potenciala, fokusirati na jasno definiran tip stranke. Poigravali smo se z načini, kako z najmanjšim denarnim vložkom in trudom prepričati potrošnika, da kupi izdelek. Razdelali smo prodajno strategijo in razvoj ideje dodatno pospešili z usmeritvami za oblikovanje B2B prodajnega pisma. 

D’CEKAR

Urška Dovč

 

Urška, je s svojim možem, ustvarila znamko D’cekar. D’cekar so unikatne ročno izdelane torbice iz lesa in usnja. Produkti so namenjeni vsaki ženski, ki želi biti drugačna, moderna in unikatna.

 

Na mentoriranju smo definirali idealno stranko ter podrobno opisali njene lastnosti ter iskali odgovor na vprašanje v kater tržni segment modnih dodatkov bi se produkt lahko umestil. Pogovarjali smo se o možnosti tržne strategije direktnega nagovarjanja drugih oblikovalk in stilistk, saj bi le-te lahko predstavljale dodaten kanal za dostop do strank. Odprli smo tudi vprašanje o razvoju dodatnih produktov, ki bi predstavljali komplement že obstoječi ponudbi. Cilj podjetnice je zagotoviti dolgoročni pritok strank in idejo razviti do te mere, da bi podjetniška ideja lahko predstavljala t.i. »full time job«.

PF epoksi

Pia Fistrovič

Pia se ukvarja z izdelavo ročno izdelanih dekorativnih izdelkov iz epoksi smole, ki bi jih rada predstavila širšemu občinstvu in na ta način ugotovila ali bi iz ideje lahko ustvarila podjetje.

 

Na mentorskem srečanju smo takoj odprli debato o tem kdo sploh je idealna stranka za Pijin produkt. Skupaj smo opredelili karakteristike idealne stranke, oblikovali ciljne skupine potencialnih strank ter se pogovorili o različnih načinih prodaje izdelkov. Ključno pri tem pa je, da mlada podjetnica razmisli kaj bo njen fokus – ali je namen izdelkov iz epoksi smole ustvarjanje ali prodaja dodatkov za gospodinjstvo. Pogovorili smo se kako se glede na določen fokus spremeni pristop do stranke in kako bi razvrstitev produktov v različne cenovne razrede lahko vplivala na ciljno populacijo kupcev.

Funkcionalna plezalna deska

Jure Ličen

Jure, plezalni entuziast, razvija fleksibilno plezalno desko in aplikacijo, ki predstavljata izjemno možnost za treninge plezanja kjer koli po svetu. Hkrati aplikacija omogoča vodenje skozi trening, ki je prilagojeno na posameznikov plezalni nivo.

 

Ker produkt še ni razvit, smo v ospredje mentoriranja postavili testiranje trga – potrebno je preveriti, če je na trgu sploh prisotno povpraševanje za tak izdelek. Skupaj smo oblikovali plan izvedbe testiranja produkta, ki zajema tudi čimprejšnjo izdelavo prototipa. Izdelava prototipa bo Juretu omogočila vpogled v okvirne stroške izdelave njegovega produkta, na podlagi katerih bomo naredili finančno projekcijo podjetniške ideje.

Merilni trak

Veronika Burger

Veronika je mlada podjetnica, ilustratorka in grafična oblikovalka, z vizijo na trgu, poleg svojih digitalnih produktov, ponuditi tudi fizičen produkt. Njena ideja je razviti inovativen meter za zapisovanje višine, s katerim bi se otroci hkrati spoznavali tudi z naravoslovjem.

 

Na mentoriranju smo iskali odgovor na vprašanje, kako bi pozicionirali izdelek napram konkurenci. Opredelil smo glavne lastnosti produkta, ki bi pritegnile starše in opredelili karakteristike izdelka, ki bi nagovarjale majhne otroke. S tem smo opredelili glavni dve skupini kupcev ter natančno opredelili prodajne kanale, preko katerih se bo izdelek tržil in prodajal.

Šiviljski planer

Brigita Ložar

Brigita, podjetnica katere moto je »Ne delaj znova istih napak – Zapiši si!«, je začela z razvojem šiviljskega dnevnika s katerim postane šivanje bolj organizirano.

 

Ker je Brigitin produkt že v zadnji fazi razvoja, smo na mentoriranju smo skušali definirati t.i. »skrite stroške« ter jih kar se da dobro razdelati, da smo lahko naredili čim bolj realno finančno projekcijo. Pogovarjali smo se tudi o možnosti digitalizacije dnevnika ter o specifičnih problemih s katerimi se soočajo šivilje.

Terapevtska nalepka

Ana Jagodic

Ana je umetnica in slikarka, ki  želi trgu predstaviti produkt z lastnostmi umetnosti in uporabnosti. Do ideje za terapevtsko nalepko za ogledalo je prišla v času trajanja podjetniški delavnic Štartaj Domžale 2021.

 

Anin produkt je v začetnih fazah razvoja, zato smo se najprej pogovorili o namenu, ki ga želi doseči s svojim produktom. Skupaj smo ugotovili, da uporabna vrednost nalepke naslavlja dve ključni skupini strank ter je lahko pripomoček za reševanje raznoraznih psiholoških težav. Da bo Ana lahko začela s testiranjem svojega produkta mora v naslednjem koraku narediti prototip izdelka, ki ga bo predstavila potencialnim uporabnikom in pridobila dragocene informacije za nadaljnji razvoj svoje podjetniške ideje.

Mikrokapsulirano razkužilo

Boštjan Šumiga

 

 

Boštjana žene želja po nadgradnji svojega znanja v podjetniškem smislu. V času epidemije, je tako prišel na idejo o razvoju mikrokapsuliranega odišavljenega razkužila za roke.

Glavni cilj mentorskega srečanja je bil opredelitev nadaljnjih korakov pri razvoju produkta in preverjanju ponudbe in povpraševanje po takšnih izdelkih na trgu.

 

Ekipa Štartaj Domžale 🚀😊

 

Kljub temu, da smo s podjetniškimi delavnicami zaključili pa ŠTARTAJ DOMŽALE 2021 še zdaleč ni konec. Sedaj se za mentorirance trdo delo šele začne. Vemo pa, da jim bo z našo pomočjo veliko lažje. 💪🏼

Prejšnji teden, smo pričeli z uvodnimi mentoriranji udeležencev serije brezplačnih online podjetniških delavnic ŠTARTAJ DOMŽALE z naslovom Uspešen recept, kako od navdiha do zaslužka – misija (ne)mogoče?. Mentoriranja zaradi lažje koordinacije trenutno potekajo v online ZOOM okolju, želimo pa si, da bi se z mentoriranci čim prej lahko srečali tudi v živo.

Danes se že pridno pripravljamo na 4. dan individualnih mentoriranj, kjer bomo z vsako podjetniško ekipo naredili plan in usmeritve za nadaljnji razvoj podjetniških idej, ki so jih oblikovali in nadgrajevali tekom vseh petih podjetniških delavnic.

⁉️ Kaj pa sledi po prvem mentoriranju ⁉️ Drugo, tretje, četrto,… toliko mentoriranj kot jih bo vsaka podjetniška ekipa potrebovala, da pride do uspešnega posla. ✅

Ekipa Štartaj Domžale 🚀😊

 

 

 

Predstavitev podjetniških idej v zoom okolju – misija (ne)mogoče

V ponedeljek, 24. maja, smo se še petič, zadnjič, srečali na letošnji seriji brezplačnih online podjetniških delavnic ŠTARTAJ DOMŽALE z naslovom Uspešen recept, kako od navdiha do zaslužka – misija (ne)mogoče?.

Ker polovičarstva v poslu ni, smo takoj na začetku zavihali rokave in udeležence pozvali, da se opogumijo ter predstavijo finančne in akcijske načrte za razvoj svojih podjetniških idej. Udeleženci, ki so se opogumili in vklopili svoje mikrofone ter kamere pa so prejeli neprecenljive komentarje vezane na svoj posel. Skozi pregled domačih nalog smo prišli do spoznanj kako pomembno je slediti vsem korakom od navdiha do posla, ki smo se jih naučili na delavnicah.

»Če slediš temu procesu, še ne pomeni, da ti bo 100% uspelo, a tvoje možnosti bodo bistveno večje«


Predavatelj je na konkretnem primeru pokazal kako pomembno vlogo ima na začetku posla časovnica aktivnosti. Disciplina in doslednost pri opravljanju zastavljenih aktivnosti je nujna, saj le tako lahko pridemo do oprijemljivega napredka. Najpomembnejše v poslu je, da se naučimo produkt prodati. A dokler ne pridemo do tega, da je naša prodaja res konsistentna je naša najpomembnejša naloga, da smo kritični do svoje ideje in smo jo pripravljeni spremeniti tako, da bomo čimbolj naslavljali potrebe naših kupcev.

Uspešen recept, kako od navdiha do zaslužka je bil predan, sedaj pa je na vsakemu posamezniku, da se loti svojega posla.

Vse udeležence smo ponovno povabili, da izkoristijo priložnost in nas kontaktirajo za termin mentoriranja 1 na 1, kjer se bomo lahko prilagodili stopnji razdelanosti podjetniške ideje in potrebam vsakega udeleženca posebej.

Ekipa Štartaj Domžale 🚀😊

 

 

5. modul ŠTARTAJ DOMŽALE: Uspešen recept, kako od navdiha do zaslužka – misija (ne)mogoče?

Dragi podjetniki začetniki,

Pred nami je še zadnji modul serije online brezplačnih delavnic ŠTARTAJ DOMŽALE: Uspešen recept, kako od navdiha do zaslužka – misija (ne)mogoče?

V ponedeljek, 24. maja, bomo, med 17. in 20. uro v ZOOM okolju, še enkrat preleteli vse korake, ki nas vodijo od navdiha do posla. Velik del srečanja bomo namenili pregledu vaših podjetniških idej, zato vas vabimo, da si pripravite vprašanja, ki so se vam porodila pri razvijanju vašega produkta oziroma podjetniške ideje.

Skupaj bomo pogledali in pokomentirali 4. domačo nalogo – akcijske načrte, ki jih nekateri že pridno pošiljate na naš elektronski naslov.

Za ogled usposabljanja preko računalnika/mobilne naprave je potrebno klikniti na ZOOM POVEZAVO, ki ste jo prejeli preko elektronske pošte. Preverite, da sporočilo ni pristalo med nezaželeno pošto. Povezava bo ISTA na vseh modulih.

Se vidimo! Ekipa Štartaj Domžale 🚀😊

 

 

 

Od prve prodaje do podjetja

V sredo , 19. maja, je potekal 4. modul letošnje serije brezplačnih online podjetniških delavnic ŠTARTAJ DOMŽALE z naslovom Uspešen recept, kako od navdiha do zaslužka – misija (ne)mogoče?.

Na začetku srečanja smo pregledali prodajna pisma in prodajne brošure, ki so jih udeleženci izdelali na podlagi naučenega na 3. modulu. Predavatelj je na konkretnem primeru prodajnega pisma, ki ga je pripravila udeleženka poudaril ključne napake, do katerih prihaja pri pisanju prodajnega pisma.

Udeleženci so izvedeli kaj vse je potrebno, da od prve prodaje pridemo do podjetja. Najprej smo stopili korak nazaj in se spomnili, kaj vse smo se na naučili v preteklih srečanjih in ugotovili, da smo se do tega trenutka pogovarjali predvsem o taktiki. V poslu pa je bistveno bolj pomembno, da imamo dobro zastavljeno strategijo, ki nam omogoča uspešnost na daljši časovni rok.

Predavatelj je udeležence opozoril, da se strategije lotimo šele takrat, ko je za nami prva uspešna prodaja. Udeleženci so dobili izjemno pomembno lekcijo kakšni so koraki od trenutka, ko kupec sploh še ne ve, da naš produkt obstaja, do trenutka, ko je na našem računu denar. To je podlaga za pripravo strategije.

Strategija pa je seveda uporabna samo takrat, ko ji sledijo dejanja, zato so udeleženci za domačo nalogo prejeli navodila za pripravo akcijskega načrta in vzorec finančnega načrta. Akcijski načrt v obliki enostavne časovnice je pripomoček, ki nas spodbuja k večji discipliniranosti in proaktivnosti.

Vse udeležence smo povabili, da izkoristijo priložnost in se prijavijo na termin mentoriranja 1 na 1, kjer se bomo lahko prilagodili stopnji razdelanosti podjetniške ideje in potrebam vsakega udeleženca posebej.

Ekipa Štartaj Domžale 🚀😊

 

 

4. modul ŠTARTAJ DOMŽALE: Uspešen recept, kako od navdiha do zaslužka – misija (ne)mogoče?

Dragi podjetniki začetniki,

Pred nami je četrti modul serije online brezplačnih delavnic ŠTARTAJ DOMŽALE: Uspešen recept, kako od navdiha do zaslužka – misija (ne)mogoče?

V sredo, 19. maja, se bomo, med 17. in 20. uro v ZOOM okolju, posvetili korakom, ki nas vodijo od prve prodaje do podjetja. To, da smo produkt uspešno prodali še ne pomeni, da lahko iz tega nastane uspešno podjetje.

Skozi konkretne primere se bomo naučili:

👉kako nam taktika pomaga pri načrtovanju strategije,

👉ključnih dejavnikov za uspeh naše strategije in

👉priprave strategije za naš posel.

Vsi boste dobili priložnost, da vključite svoje mikrofone in kamere ter predstavite razvoj svoje podjetniške ideje. Skupaj bomo pogledali in pokomentirali 3. domačo nalogo – prodajna pisma in/ali prodajne brošure, ki jih pridno pošiljate na naš elektronski naslov.

Za ogled usposabljanja preko računalnika/mobilne naprave je potrebno klikniti na ZOOM POVEZAVO, ki ste jo prejeli preko elektronske pošte. Preverite, da sporočilo ni pristalo med nezaželeno pošto. Povezava bo ISTA na vseh modulih.

Se vidimo! Ekipa Štartaj Domžale 🚀😊

 

 

 

Od kupca do prve prodaje

V ponedeljek, 17. maja, je potekal 3. modul letošnje serije brezplačnih online podjetniških delavnic ŠTARTAJ DOMŽALE z naslovom Uspešen recept, kako od navdiha do zaslužka – misija (ne)mogoče?.

Naše tretje srečanje smo začeli po že dobro utečenem urniku – pregled domače naloge, ki je bila tokrat precej bolj praktično naravnana. Udeleženci so pridobivali neprecenljive izkušnje direktno na terenu, saj so morali stopiti v stik s svojimi potencialnimi strankami.

Teoretične vsebine 3. modula smo začeli z analizo primera dobre prakse v oglaševanju, s pomočjo katerega smo spoznali kako močan vpliv ima zgodba na pospeševanje prodaje. V nadaljevanju smo s pomočjo igre lastnost ali ugodnost dokazali, da je potrebno pri prodaji bolj kot lastnosti izpostaviti ugodnosti, ki jih prinaša naš produkt/storitev za kupca.

“Najprej testiraj, potem investiraj!”

Predavatelj je udeležencem predstavil kako se lotiti postopka testiranja podjetniške ideje ter opozoril, da je testiranje ideje nujen korak, preden se odločimo za investiranje denarja, časa in truda.

Sledila je izjemno pomembna lekcija glede oblikovne in vsebinske priprave prodajnega pisma in brošure. Na primeru preproste poslovne ideje smo se po korakih naučili, kako napišemo prodajno brošuro za poslovno idejo, na podlagi vsega kar smo se naučili do sedaj. Udeležence je še posebej zanimalo kako se lotiti objav na družbenih omrežjih, zato smo si pogledali tudi primere prodajnih nagovorov za Facebook in Instagram.

Ker pa usposabljanje Štartaj Domžale ni samo serija teoretičnih podjetniških delavnic, so morali udeleženci zavihati rokave in za domačo nalogo pripraviti čisto pravo prodajno pismo in/ali prodajno brošuro.

Do naslednjega srečanja, ki bo potekalo že jutri, 19. maja, bomo udeležencem pomagali reševati podjetniške izzive in dileme. Vse udeležence smo povabili, da izkoristijo priložnost in nam pišejo na naš elektronski naslov info@domzale-ooz.si.

Se vidimo! Ekipa Štartaj Domžale 🚀😊

 

 

3. modul ŠTARTAJ DOMŽALE: Uspešen recept, kako od navdiha do zaslužka – misija (ne)mogoče?

Dragi podjetniki začetniki,

Pred nami je tretji modul serije online brezplačnih delavnic ŠTARTAJ DOMŽALE: Uspešen recept, kako od navdiha do zaslužka – misija (ne)mogoče?

V ponedeljek, 17. maja, se bomo, med 17. in 20. uro v ZOOM okolju, posvetili korakom, ki nas vodijo od kupca do prve prodaje.

Na tretjem srečanju se bomo naučili:

👉 pojasniti vrednost produkta našemu kupcu,

👉 postopka testiranja podjetniške ideje,

👉 napisati prodajno brošuro in prodajno pismo.

Vsi boste dobili priložnost, da vključite svoje mikrofone in kamere ter predstavite razvoj svoje podjetniške ideje. Skupaj bomo pogledali in pokomentirali 2. domačo nalogo – definiranje idealne stranke na podlagi vzpostavitve stika s potencialnimi kupci, ki jih pridno pošiljate na naš elektronski naslov.

Za ogled usposabljanja preko računalnika/mobilne naprave je potrebno klikniti na ZOOM POVEZAVO, ki ste jo prejeli preko elektronske pošte. Preverite, da sporočilo ni pristalo med nezaželeno pošto. Povezava bo ISTA na vseh modulih.

Se vidimo! Ekipa Štartaj Domžale 🚀😊

 

 

 

Od ideje do kupca

V sredo, 12. maja, je potekal 2. modul letošnje serije brezplačnih online podjetniških delavnic ŠTARTAJ DOMŽALE z naslovom Uspešen recept, kako od navdiha do zaslužka – misija (ne)mogoče?.

Srečanje smo začeli s pregledom odgovorov na 3 ključna vprašanja za poslovno idejo, ki smo jih udeležencem zastavili na prejšnjem modulu. Naučili smo se kako se poslovna ideja v začetnih fazah spreminja, saj jo moramo prilagajati glede na potrebe naših ciljnih kupcev. Celoten proces je bistveno lažji če imamo jasno definirane ključne kupce proizvoda oziroma storitve, ki jo razvijamo v posel.

Okoliščine in kontekst v katerega postavimo produkt/storitev so temelj, da pridemo do prodaje.

Udeleženci so se naučili enostavne formule, ki podjetnika vodijo do uspešne poslovne ideje. Predavatelj pa je poudaril, da kljub temu, da je formula na prvi pogled enostavna, s v njej skriva veliko dela, saj moramo dobro razmisliti o izbiri prodajnega kanala in pristopa, ki ga bomo uporabili za vzpostavitev kontakta s kupcem. Na konkretnem primeru smo si pogledali kako izgledata optimistični in detektivski pristop do kupca.

V zadnjem delu srečanja so udeleženci dobili praktične napotke katerim korakom je potrebno slediti, ko se lotimo testiranja podjetniške ideje ter iskanja prvih kupcev. Udeleženci so na podlagi naučenega prejeli 2. domačo nalogo – priprava prodajne brošure na podlagi dveh korakov:

1. korak 👉 stopiti v stik z desetimi potencialnimi kupci

2. korak 👉 čim bolj natančno definiraj idealno stranko

Do naslednjega srečanja, ki bo potekalo v ponedeljek, 17. maja, bomo udeležencem pomagali reševati podjetniške izzive in dileme. Vse udeležence smo povabili, da izkoristijo priložnost in nam pišejo na naš elektronski naslov info@domzale-ooz.si.

Se vidimo kmalu! Ekipa Štartaj Domžale 🚀😊