Dragi člani,

Na terenu inšpekcijski organi preverjajo ustreznost  preverjanja izpolnjevanja PCT pogojev.

Pri delodajalcih se v praksi pojavljajo različna vprašanja in dileme. Velikokrat se postavljajo vprašanja, v katerih primerih velja samotestiranje zaposlenih kot eden izmed veljavnih pogojev PCT in v katerih ne, kakšna so veljavna obvestila, ki jih morajo delodajalci obesiti tako za zaposlene kot uporabnike, kako poteka samotestiranje, kako se evidentira in kdo je odgovorna oseba za preverjanje PCT pogoja, itd.

V primeru nejasnosti se lahko obrnete na nas. Pišite nam in pomagali vam bomo po naših najboljših močeh.

Lahko pa se odločite in naročite vzorce dokumentacije, ki se zahteva pri preverjanju izpolnjevanja obrazcev:

 Naročite lahko paket naslednjih vzorcev:

1.vzorec obvestila uporabnikom o obveznosti izpolnjevanja PCT pogoja,

2. vzorec obvestila delavcem o obveznosti izpolnjevanja PCT pogoja,

3. vzorec sklepa o določitvi  kraja in časa samotestiranja,

4. vzorec evidenčnega lista delavcev o samotestiranju

5. vzorec izjave delavcev o izpolnjevanju PCT pogojev

6. vzorec sklepa o imenovanju odgovorne osebe za preverjanje PCT pogoja.

Cena paketa 6 vzorcev  za člane OOZ Domžale znaša 150,00 EUR plus DDV.

Cena posameznega vzorca znaša 30,00 EUR plus DDV.

Cena paketa 6 vzorcev za nečlane OOZ Domžale znaša 300,00 EUR plus DDV.

Cena posameznega vzorca znaša 60,00 EUR plus DDV.



 

Dragi člani, tudi letos Božiček bo!

 

Tako kot lansko leto bo Božiček otroke obdaroval s pomočjo poštarja. 

 

Pri nas so darila za vaše otroke še zmeraj gratis. Obdarite pa lahko tudi vnuke in otroke vaših zaposlenih.

 

Naročila za darila zbiramo do 19. novembra.

 

Prijave zbiramo izključno preko spodnjega obrazca. Za vsakega otroka posebej označite možnost izbora. Bodite pozorni pri izpolnjevanju vseh podatkov.

 

 

Božičkov poštar bo otroke obdaril po 6. decembru.

Letos lahko za vsakega otroka izberete med različnimi tipi igrač glede na starostno skupino.

 

V prijavnici lahko izbirate med spodnjimi darili.

Živalski avtobus z zvoki

primerno za starostno skupino otrok 0-1 leta

Leseni vlakec

primerno za starostno skupino otrok 1-3 let

Sestavljanka levček lesene kocke

primerno za starostno skupino otrok 1-3 let

Družabna igra Lama Express

primerno za starostno skupino otrok 3-6 let

Družabna igra Pet odličnih

primerno za starostno skupino otrok 3-6 let

Družabna igra Rummikub junior

primerno za starostno skupino otrok 6+ let

 

Obrtna zbornica Domžale organizira ekskurzijo v Dubaj na EXPO tako za svoje člane, domžalske podjetnike in obrtnike, kot tudi nečlane. Vabimo vas, da se nam pridružite na tej nepozabni dogodivščini, ko bomo spletali poslovne vezi, ustvarjali nepozabne trenutke in tkali domžalska prijateljstva.

Izlet v Dubaj in okolico ter na ogled EXPO bo trajal 6 dni, od 4. marca do 9. marca 2022. Spoznali bomo tradicionalni Dubaj, občudovali arhitekturne presežke, uživali v razgledu iz najvišje stolpnice na svetu, začutili mističnost slikovitih tržnic naselja Madinat Jumeirah, doživeli arhitekturno ekstravaganco modernega Dubaja, bosi hodili pa puščavskem pesku in obiskali največji sejem na svetu, EXPO Dubaj.

Čas potovanja: 6 dni / 5 noči

Odhod: 4.3. – 9.3.2022

Cena programa na osebo: 1039 EUR

Vizum: ni potreben

Prijava direktno na telefonski številki 040 459 845 (Karolina).

Prijave zbiramo do zapolnitve prostih mest.

Celoten program potovanja si lahko prenesete na spodnji povezavi.

 

Adventni Zagreb – izlet Obrtne zbornice Domžale, sobota 4.12.2021

Z našo tradicionalno vodičko Majdo Tratnik se tudi letos odpravljamo v predbožični Zagreb, ki vsako leto navdušuje s svojim adventnim programom in okrasitvijo mesta.

Odhod: 4.12.2021

CENA VKLJUČUJE:

  • avtobusni prevoz po programu
  • ogled Zagreba z našo tradicionalno vodičko Majdo Tratnik
  • zunanje oglede po programu
  • spremstvo in organizacijo izleta

MOŽNA DOPLAČILA OB PRIJAVI:

  • kosilo v priznani zagrebški pivnici (čvarkuše in slani zvitki s sirom, piščančji file na žaru, domača pivska klobasa, zrezek »Zvončič«, čevapčiči, zapečen fižol, ocvrt krompir, zelenjava na žaru, pivski krompir, sezonska sestavljena solata) 14 €.
  • Zaključna večerja v Sloveniji od 15- 25 € odvisno od menuja. Le tega vam bomo posredovali in izbrali bost sami. Dodatna glasba za 3 ure , če bo to mogoče cc. 5€ po osebi.

Cena programa na osebo za člane OOZ Domžale: 24  EUR pri udeležbi najmanj 45 oseb

Prijave zbiramo na spodnji povezavi.

 

Za dodatne informacije lahko pokličete Agencijo Palma na  01 8280 590.

Celoten program potovanja si lahko prenesete TUKAJ.

 

 Izkoristite pomoč podpornega programa Early warning Slovenia

Spoštovane podjetnice in podjetniki!

SPIRIT Slovenija je pod okriljem programa Early Warning Europe – Slovenija vzpostavil 1. POSLOVNO URGENCO v SLOVENIJI, namenjeno podjetjem in podjetnikom,  ki opažate prve znake potencialnih težav v poslovanju.

KAJ PONUJAJO? Brezplačno podporo in sodelovanje z mentorji, ki so  v prvi vrsti  izkušeni podjetniki, managerji ali eksperti na določenem poslovnem področju. Podpora in pomoč mentorja lahko traja od 15 minut pa tudi do 6 mesecev.

KAKO DO POMOČI? Če zaznate, da bi vam tovrstna pomoč in pogovor prišla prav, izpolnite VPRAŠALNIK, mi pa ga bomo pregledali ter ocenili ali je vključitev v program smiselna in potrebna ter vas povabili na spoznavni pogovor. Čakalna vrsta je max 5 dni.

KOMU JE PROGRAM NAMENJEN? Program namenjen podjetjem, ki se soočajo z določenimi notranjimi ali zunanjimi tveganji, s konkretno težavo oziroma iščejo učinkovito rešitev in bi potrebovali neodvisen pogled,  mnenje in usmeritev od zunaj. Z izkušenim krogom mentorjev, podjetnikov, managerjev iz različnih področij, vam bomo stopili naproti in skupaj začeli reševati nastale izzive oz. konkretne težave.

KAKŠNE so IZKUŠNJE v PRAKSI? 

Ne odlašajte in ukrepajte! Obiščite SPIRIT-ovo POSLOVNO URGENCO in učinkovito rešite svoje težave.

Več o programu: https://www.podjetniski-portal.si/programi/early-warning-slovenia

Izkoristite pomoč podpornega programa Early Warning Slovenia .

Ne odlašajte in si začnite graditi svoj podporni sistem že danes. Prijavite se!

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

 

Prijavite se na MOSove podjetne talente

 

 

Mlade podjetnice in podjetnike vabimo k prijavi na natečaj MOSovi podjetni talenti 2021.

V družbi Celjski sejem d.d. kot organizator sejma MOS želijo pogumnim in inovativnim mladim podjetnikom ponuditi priložnost, da se predstavite v družbi razstavljavcev iz Slovenije in tujine.

Sejem je eden od načinov, kako se podjetje lahko predstavi javnosti in si ogleda konkurenčno ponudbo.

Predvsem manjša in mlajša podjetja z manjšimi sredstvi za promocijo lahko predstavitev na sejmu izkoristijo kot enega glavnih orodij marketinškega spleta vstopa na trg.

Tudi letos so MOSove podjetne talente internacionalizirali in k sodelovanju povabili še mlade podjetnike iz SEE regije.

Zakaj se prijaviti?

Med prejetimi prijavami bodo izbrali 5 najboljših podjetnih idej in podjetjem omogočili paket storitev na MOSu, ki vključuje:

– predstavitev na skupnem razstavnem prostoru MOSovi podjetni talenti s potrebno opremo v družbi najbolj podjetnih iz Slovenije in tujine,

– splošno promocijo v vseh komunikacijskih sredstvih, ki bodo to dopuščala (intervjuji, PR članki, napoved na novinarski konferenci pred sejmom),

– praktične napotke za pripravo na sejem.

Trije najbolje ocenjeni MOSovi podjetni talenti bodo prejeli še posebno priznanje ter nagrade partnerjev.

Izbrani MOSov podjetni talent zagotovi svoje izdelke, storitve in prisotnost na sejmišču ter izkoristi potencial največjega sejma obrti in podjetnosti v regiji.

Vse izbrane mlade podjetnike in inovacije bodo posebej predstavili v sejemskem katalogu, sejemskem biltenu, na uradni spletni strani sejma in partnerjev.

Kdo se lahko prijavi?

– podjetnik oziroma skupina mora biti najmanj 25 % lastnik podjetja,

– podjetje ne sme biti starejše od treh let (ustanovitev po 1. 6. 2018).

Omejitve pri prijavi

– Prijavljeni podjetniki morajo ustrezati vsem pristopnim kriterijem,

– prijavljeni podjetniki ne smejo biti v tesnih osebnih ali poslovnih poznanstvih s člani komisije ali predstavniki podjetja Celjski sejem d.d.,

– vsi podatki, posredovani članom komisije, so poslovna tajnost.

 

Obrtna zbornica Domzale

 

 

 

Dragi člani,

Vabimo vas, da obiščete 53. mednarodni  obrtni sejem MOS  v Celju od 15. do 19. septembra 2021.

Letos sejem nosi  pomenljiv naslov, 53. MOS – Trajnostno v novo obdobje, saj predstavlja novo usmeritev,  ki bo odprla nova področja podjetjem za zagotavljanje zelenega, digitalnega in odpornega gospodarstva. Nov vidik sejma sovpada s strateškim načrtom državnih in evropskih direktiv, ki jih boste podjetja lahko s pomočjo MOS-a lažje implementirala v svoje poslovanje.  MOS, kot eden izmed najmočnejših prodajnih in predstavitvenih kanalov,  je stičišče inovativnih podjetij, državnih institucij in kupcev, ki vsako leto spodbudi nakupe in nove poslovne dogovore.

Tudi letos  vas na  Obrtni zbornici Domžale razveseljujemo z gratis vstopnicami, ki veljajo za 1. dan sejma, sreda 15.9. 2021. 

Vabimo vas, da izkoristite gratis karte za 1. dan sejma in se udeležite 15. septembra  53. MOS sejma!

Gratis karte za 1. dan mednarodnega obrtnega  sejma  MOS vas že čakajo na  Obrtni zbornici Domžale.

Več o samem sejmu si lahko preberete TUKAJ.

Obrtna zbornica Domzale

 

 

 

 

 Zavod RS objavil  Javna dela 2021 – 2. javno povabilo

Zavod RS je 14.6.2021 objavil 2. javno povabilo za sofinanciranje stroškov zaposlitve dolgotrajno brezposelnih v javnih delih na javnem povabilu za izbor programov za leto 2021.
Povabilo je odprto od 15.6.2021 do razdelitve sredstev, najkasneje do 31.10.2021.

 

Na voljo je 1 milijon EUR iz proračuna RS.

Javna dela so namenjena predvsem spodbujanju socialne in delovne vključenosti ranljivih skupin brezposelnih, izboljšanju njihovih veščin in zaposlitvenih možnosti.

Javno povabilo omogoča neprofitnim delodajalcem sofinanciranje stroškov zaposlitve brezposelnih v programih javnih del. 

Programi se lahko izvajajo na področjih socialnega varstva, vzgoje in izobraževanja, kulture, okolja in prostora, kmetijstva in na drugih sorodnih področjih.

V javna dela se lahko vključujejo dolgotrajno brezposelni, ki so več kot eno leto neprekinjeno prijavljeni v evidenci brezposelnih.

Prednost imajo tisti, ki so več kot dve leti neprekinjeno prijavljeni med brezposelnimi in v tem času niso bili vključeni v noben program aktivne politike zaposlovanja.

Izvajalci lahko oddate ponudbo za program javnega dela na  območno službo, v kateri se bo izvajal program.

Več o povabilu in prijavni dokumentaciji si lahko preberete TUKAJ.

Katalog programov javnih del za leto 2021 je dostopen TUKAJ.

 

Vir besedila: ZRSZ

 

Od sobote, 19. junija dalje je potrebno za povratek iz Hrvaške predložiti hitri test ali PCR test

Slovenija je  v soboto, 19. junija,  spremenila sistem za  vstop v državo in ob temno rdečih, rdečih in zelenih državah, je dodala še oranžne.   Po novem je na oranžnem seznamu celotna  hrvaška obala, kar pomeni, da  je ob povratku za vstop v Slovenijo potrebno imeti negativni hitri test ali PCR test.

Opozarjamo, da so pri povratku iz rdečih in oranžnih območij potrebna  potrdila o testiranju, cepljenju ali prebolelosti. V primeru  povratka iz rdečih območij  se še vedno zahteva karantena  kljub negativnem PCR testu.

Povratek iz zelenega območja

Če se vračate  iz zelenega območja nazaj v Slovenijo vam  ni potrebno imeti covid potrdil,  morate pa predložiti  potrdilo o bivanju v zelenem območju npr. plačilo kampiranja, potrdilo o prijavi gosta ali plačani turistični taksi.  Če potrdila nimate in ne morete dokazati bivanja v zelenem območju, se šteje, da prihaja z območja na rdečem seznamu.

Povratek iz oranžnega območja

Če se vračate iz oranžnih območij, kamor po novem sodi tudi celotna obalna Hrvaška, morate predložiti  hitri test, ki ni starejši od  48 ur od odvzema brisa ali PCR test, ki ni starejši  72 ur od odvzema brisa, ali druga potrdila o prebolelosti ali cepljenju. Če nimate treznih potrdil, se vam odredi 10 dnevna karantena, ki jo lahko prekinete šele peti dan po prihodu v Slovenijo z negativnim PCR testom.

Povratek iz oranžnega območja

Za vrnitev iz oranžnih območij ( po novem je ornažna tudi celotna hrvaška obala) je potrebno imeti hitri test max. 48h od odvzema brisa ali PCR test max. 72h, ali druga potrdila o prebolelosti ali cepljenju (spisek je spodaj). Če oseba nima ustreznih potrdil, se ji odredi 10 dnevna karantena, ki jo lahko prekine šele peti dan po prihodu v Slovenijo z negativnim PCR testom.

Povratek iz rdeče ali temnordeče države

Če se vračate iz rdečega ali temnordečega območja ni razlike glede pogojev za vstop v Slovenijo.  Opozarjamo, da po novem vstop iz teh regij ni mogoč s hitrim covid testom, ampak je potreben vsaj PCR test, ki ni starejši 72 ur od odvzema brisa, kljub temu pa se osebo  še vedno napoti v 10 dnevno karanteno na domu.  Osebo se ne napoti v karanteno,  LE če predloži potrdilo o prebolelosti ali cepljenju.

Pogoji za vstop v Slovenijo iz oranžnega ali rdečega območja brez karantene

– negativni hitri test (ne velja za rdeča območja), ki ne sme biti starejši od 48 ur od odvzema brisa. Test je lahko narejen v EU, schengenskega območja, Avstraliji, Izraelu, Kanadi, Novi Zelandiji, Rusiji, Srbiji, Veliki Britaniji in Severni Irski ali ZDA ali na kontrolnih točkah letalskih povezavah iz Turčije

– negativni PCR test, ki ne sme biti starejši od 72 ur od odvzema brisa in je lahko narejen v EU ali državah schengna, Srbiji, Veliki Britaniji ali ZDAna letališčih pa se ob vstopu v Slovenijo priznavajo tudi PCR testi iz Turčije.

– potrdilo pozitivnem rezultatu PCR testa, ki je starejše od 10 dni in ne več kot 6 mesecev (iz EU držav), ali potrdilo zdravnika (samo iz EU, schengna, Srbija, VB ali ZDA), da je oseba prebolela covid-19 in od simptomov ni minilo več kot 6 mesecev

– dokazilo o cepljenju zoper covid-19 s katerim oseba dokazuje, da je od prejema drugega odmerka cepiva Pfizer preteklo najmanj 7 dni ali cepiva Moderna, Sputnik, Sinovac ali Sinopharm najmanj 14 dni, od prejema prvega odmerka cepiv AstraZeneca ali Covishield najmanj 21 dni in  prvega odmerka Johnson & Johnson najmanj 14 dni

– osebe, ki so prebolele covid-19 in so bile znotraj 8 mesecev po pozitivnem PCR testu cepljene z vsaj enim odmerkom cepiva, ki ga prizna Slovenija. Ta izjema za osebe prične veljati takoj po cepljenju.

Oseba, ki ne izpolnjuje pogojev oz. ne sodi med eno od izjem, bo na meji napotena v 10 dnevno karanteno, ki pa jo je možno skrajšati s PCR testom peti dan po odrejeni karanteni.

 

 

Po novem morajo družbe v predlogu za vpis ustanovitve navesti tudi elektronski naslov družbe, ki se vpiše v Poslovni register Slovenije. To namreč določa nova sprememba Zakona o gospodarskih družbah (novela ZGD-1K, objavljena v Uradnem listu RS, št. 18/2021, dne 9.2.2021).

Kaj pa že ustanovljene družbe? Tudi te morajo imeti vpisan elektronski  naslov v poslovnem registru. Rok za vpis el. naslova je 1 leto  od uveljavitve zakona, to je do 24.2.2022.

Ta obveznost velja za kapitalske in osebne gospodarske družbe ter tudi za gospodarska interesna združenja in podružnice tujih podjetij, ne velja pa za  samostojne podjetnike.

 

Kje lahko uredite vpis elektronskega naslova za svojo družbo?

Elektronski naslov lahko vpišete na več načinov:

  •  tako, da vložite Predlog za vpis spremembe samo v PRS na točki SPOT,
  •  tako, da izpolnjen in ročno ali elektronsko podpisan obrazec Predlog za vpis spremembe v PRS (obrazec lahko prenesete tukaj),  po pošti ali elektronski pošti pošlje ali osebno dostavite na katerokoli izpostavo AJPES,
  • tako, da na izpostavo AJPES dostavite ali pošljete vlogo s preprostim dopisom, ki je  elektronsko ali ročno podpisan,
  • tako, da ob urejanju sprememb drugih podatkov o družbi, hkrati tudi vpišete el. naslov družbe, ki ga vložite na točki SPOT ali pri notarju.

 

Pozor, vse družbe, ki že imate vpisan elektronski naslov, preverite ali je le-ta ustrezen in ga po potrebi spremenite na enega izmed zgoraj opisanih načinov.

 

To velja tudi v primeru, da že imate vpisan el. naslov pa ta ni javno objavljen. Sporočiti morate, da dovolite  javno objavo vpisanega elektronskega naslova oziroma predložite drug elektronski naslov za vpis.

 

Elektronski naslov družbe je javen podatek in bo javno objavljen na spletni strani AJPES ePRS, prav tako bo dostopen vsem uporabnikom podatkov Poslovnega registra Slovenije.

 

V primeru, da družbe do 24.02.2022 ne boste vpisala svojega elektronskega naslova v poslovni register, vas lahko doleti globa v višini   od 15.000 do 45.000 eurov za veliko družbo, v višini od 10.000 do 30.000 eurov  za srednjo družbo, v višini od 2.500 do 15.000 eurov  za majhno družbo, v višini od 1.000 do 6.000 eurov za mikro družbo.

Vir: Ajpes