Vlada Republike Slovenije je izdala Odlok o spremembi Odloka o omejitvah ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji.

Od 21. septembra dalje je začel veljati Odlok vlade, na podlagi lahko gostinski obrati obratujejo  le do 22.30 ure. V diskotekah in nočnih klubih pa je ponujanje storitev neposredno potrošnikom prepovedano.

Vlada Republike Slovenije je izdala Odlok o spremembi Odloka o omejitvah ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji, s omejuje obratovanje gostinskih in nastanitvenih obratov tako, da je opravljanje gostinske dejavnosti v gostinskih in nastanitvenih obratih dovoljeno od 6. do 22.30 ure.

To velja tudi za gostinske in nastanitvene obrate, ki pripravljajo oziroma strežejo samo pijačo ali samo hrano.

Nastanitveni obrati so lahko odprti izven zgoraj omenjenega časa, vendar lahko pripravljajo oziroma strežejo hrano in pijačo le od 6. do 22.30 ure.

Več o Odloku si lahko preberete TUKAJ.

Vlada RS izdala Odlok o začasnih ukrepih za zmanjševanje tveganja okužbe in širjenja okužbe z virusom SARS-CoV-2

Od 19. septembra dalje je začel veljati Odlok vlade, na podlagi katerega je obvezna uporaba  zaščitne maske ali druge ustrezne oblike zaščite ustnega in nosnega predela obraza na javnih krajih oziroma prostorih ter obvezno razkuževanje rok.

 

Uporaba zaščitne maske  je obvezna pri gibanju in zadrževanju v vseh zaprtih javnih krajih oziroma prostorih in tudi na vseh tistih odprtih javnih krajih oziroma prostorih, kjer ni mogoče zagotoviti medosebne razdalje najmanj 2 metra.

Ob vstopu v zaprt javni prostor je obvezno razkuževanje rok z razkužilom, ki vsebuje najmanj 60 odstotkov alkohola. Razkužila mora zagotoviti upravljavec oziroma izvajalec dejavnosti v zaprtem javnem prostoru na vhodu v tak prostor.

Kaj se šteje za zaprt javni prostor oziroma kraj

Zaprt javni kraj oziroma prostor je javni prostor, ki ga pokriva streha in ima zaprto več kot polovico površine pripadajočih sten oziroma stranic (ne glede na vrsto uporabljenega materiala) ne glede na to, ali je objekt stalen ali začasen, pri tem pa okna in vrata štejejo kot del zaprte površine. Kot zaprt javni kraj oziroma prostor se štejejo tudi vse oblike javnega potniškega prometa in žičniške naprave za prevoz oseb v zaprtih kabinah.

Več o Odloku si lahko preberete TUKAJ.

Oddaja zahtevkov za izplačilo subvencije možna tudi za avgust

Od danes,  22. septembra lahko delodajalci oddate  zahtevek za izplačilo subvencije za skrajšani polni delovni čas oddate tudi za avgust.

Delodajalci, ki vam je bila s sklepom priznana pravica do subvencioniranja skrajšanja polnega delovnega časa in ste z Zavodom za zaposlovanje RS  že podpisali pogodbo o dodelitvi subvencije, lahko oddate zahtevke za izplačilo za junij, julij in avgust.

► Zahtevke predložite na Portalu za delodajalce.

Na Zavodu bodo pred potrditvijo vašega zahtevka za izplačilo  preverili, ali ste pri FURS-u oddali obrazce iREK za posamezen mesec za vse tiste zaposlene, za katere želite uveljavljati subvencijo.

Vir: ZRSZ

FURS opozarja: Preverite, če vam kmalu poteče 5-letno namensko digitalno potrdilo za uporabo davčnih blagajn!

 

Preverite, ali sodite med tiste uporabnike davčnih blagajn, ki bodo morali  obnoviti svoja namenska digitalna potrdila, ki jim bo po petih letih potekla veljavnost. Če ste bili med prvimi, ki ste pridobili svoja digitalna potrdila v novembru 2015, potem sodite med tistih šest tisoč uporabnikov, ki se jim izteče digitalno potrdilo za uporabo davčnih blagajn v novembru letošnjega leta. 

 

Če ne veste točno, kdaj vam poteče digitalno potrdilo, se obrnite na  svojega ponudnika davčne blagajne. POZOR! Po poteku namenskega digitalnega potrdila, davčne blagajne ne boste morali več uporabljati, saj  davčno potrjevati računov ne bo več mogoče.


VSEM uporabnikom davčnih blagajn svetujemo, da pridobite   novo namensko digitalno potrdilo in izvedite zamenjavo potrdila v davčni blagajni ŠE PRED IZTEKOM VELJAVNOSTI potrdila.

 

Kako lahko pridobite novo namensko digitalno potrdilo?

 

Po izteku petletnega roka namenskega digitalnega potrdila, morate pridobiti NOVO DOGITALNO POTRDILO.

Postopek pridobitve je enak, kot če bi ga dobili prvič:

  1. Prek portala eDavki  zavezanec vloži Zahtevek za pridobitev namenskega digitalnega potrdila za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov, ki se imenuje DPR-PridobitevDP.
  2. Po vložitvi zahtevka zavezanec  ali njegov pooblaščenec prejme na osebni del portala eDavki  referenčno številko in geslo za prevzem namenskega certifikata.
  3. Prejeto referenčno številko in geslo  mora zavezanec ali njegov pooblaščenec  vnesti v poseben portal za prevzem namenskega digitalnega potrdila na spletni strani MJU.
  4. Po vnosu svoje referenčne številke in gesla na portal MJU lahko zavezanec ali njegov pooblaščenec  na istem portalu prevzame namensko digitalno potrdilo v obliki ».p12« datoteke.
  5. Prevzeto potrdilo (».p12« datoteko)  zavezanec (lahko tudi ponudnik storitve davčne blagajne) namesti v program davčne blagajne ali v mini blagajno.
 

Na spletni strani Miniblagajna si lahko za lažje razumevanje postopka pridobitve  zgoraj navedenega namenskega digitalnega potrdila  ogledate dva  videa z navodili za pridobitev in prevzem potrdila. Na voljo so tudi navodila v pdf formatu.

Navodila so opisana tudi v tehnični dokumentaciji za razvijalce blagajna, poglavje 2.1.


POZOR!  Pridobite namenskega digitalnega potrdila je mogoča le preko sistema eDavki, zato se morate vsi uporabniki davčnih blagajn registrirati kot uporabniki portala eDavki  ali pa pooblastite za pridobitev digitalnega potrdila vaš računovodski servis ali ponudnika davčne blagajne.


Kakšni so postopki pooblaščanja, si lahko preberete  na portalu eDavki.


Tehnična pomoč vam je na voljo  na telefonski številki (05) 29 76 800,  od ponedeljka do petka od 8. do 15. ure oz. na el. naslovu  


sd.fu@gov.si.

Vir: https://www.gov.si/novice/2020-09-07-uporabniki-davcnih-blagajn-pozor-preverite-ce-vam-kmalu-potece-5-letno-namensko-digitalno-potrdilo/

 

Vlada je 10.9.2020 sprejela Odlok, s katerim se trajanje karanetne skrajšuje iz 14 na 10 dni. Odlok začne veljati 13.septembra ob polnoči

Vlada  je sprejela Odlok o spremembah in dopolnitvi Odloka o odrejanju in izvajanju ukrepov za preprečitev širjenja nalezljive bolezni COVID-19 na mejnih prehodih na zunanji meji, na kontrolnih točkah na notranjih mejah in v notranjosti Republike Slovenije, s katerim je skrajšala trajanje karantene iz 14 dni na 10 dni. Veljati bo pričel 13. septembra ob polnoči.

Toda pozor! Vse karantene, ki so bile odrejene pred 13. septembrom, velja še vedno 14 dnevni rok.

To velja tudi za karantenske odločbe, ki so bile izdane v Sloveniji zaradi visoko rizičnega stika.

Karantenske odločbe, izdane po uveljavitvi spremembe Odloka (po 13. septembru 2020), pa bodo trajale 10 dni.

 

Javna agencija SPIRIT Slovenija vabi na dogodek Dobre prakse poslovanja in vstopanja na trg slovenskih podjetij z lesenimi izdelki

Javna agencija SPIRIT Slovenija vabi na dogodek Dobre prakse poslovanja in vstopanja na trg slovenskih podjetij z lesenimi izdelki

Dogodek bo potekal v četrtek, 17. 9. 2020 na lokaciji Celjskega sejma.

Na dogodku boste:

  • spoznali katere so  finančne spodbude za podjetja v lesno-predelovalni panogi
  • izvedeli boste lahko vse o trajnostni poslovni strateški transformaciji podjetij.
  • spoznali  primere dobrih praks podjetij s trajnostnimi poslovnimi strategijami in modeli.
  • spoznali  podporno okolje SIO – vstopna točka v svet inovativnega podjetništva
  • spoznali primere dobrih praks zagonskih podjetij z lesenimi produkti

Več o programu si lahko preberete TUKAJ.

Prijava na dogodek je  preko el. obrazca, ki je dostopen TUKAJ.

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

 

Gostartup šola in Gostartup vikend Primorskega tehnološkega parka v mesecu septembru

Primorski tehnološki park organizira dva intenzivna izobraževalna programa, ki se bosta odvijala v mesecu septembru.

Vabljena vsa zainteresirana podjetja in posamezniki.

Kaj dobiš?

Dvomesečni program – Intenziven dvomesečni program, namenjen podjetnikom za širjenje znanja in veščin.

Masterclass delavnice – Delavnice pod vodstvom podjetnikov, ki zajemajo znanje o vitkih metodologijah, growth hackingu in startup podjetništvu.

Ena-na ena mentorstvo – Skrbno izbrani mentorji, ki nudijo praktično podporo in dragocene izkušnje.

Coworking prostor – Brezplačne mize za celotno ekipo v dinamičnem delovnem prostoru za obdobje enega leta.

Program rasti – Nadaljnja podpora z naprednimi programi za rast in razvoj podjetja.

Zaključna predstavitev – Dan za predstavitev vaših dosežkov med programom s podjetniki, mentorji in novinarji.

  • GoStartup Weekend pa je mednarodni intenzivni sklop delavnic, tekom katerega ambiciozni posamezniki spoznajo, kako iz ideje razviti produkt ali storitev po meri kupca. (11.-13.9.2020) https://www.primorski-tp.si/gostartup-vikend/

Dobrodošli so podjetniki na vseh stopnjah, raziskovalci, študentje ter posamezniki ali ekipe s poslovnimi idejami. ali pa tudi tisti, ki jih zanima svet podjetništva, vendar svoje ideje še nimajo.

GoStartup vikend vključuje:

Štiri podjetniške delavnice o štirih ključnih korakih razvoja podjetniške ideje

Posvetovanja 1:1 z izkušenimi podjetniškimi mentorji

Novo mrežo podjetnikov, raziskovalcev, razvijalcev, oblikovalcev, ki bi radi, tako kot ti, spremenili svet na bolje

Obroke v petek zvečer, soboto in nedeljo

Kava v poljubnih količinah 😉

 Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

 

Bootcamp (1).png

Inkubator Sežana organizira NASA virtualen International Space Apps Challenge 2020 od 2. do 4.10.2020

 Inkubator Sežana, tokrat tudi v okviru Svetovnega tedna vesolja OZN,  kot Local lead  organizirali NASA International Space Apps Challenge 2020.  Gre za največji 48-urni mednarodni razvojni tehnološki maraton – hekaton –  za inovativno, kreativno, predvsem pa sodelovalno reševanje globalnih izzivov na podlagi javno dostopnih podatkov vesoljske agencije NASA, ki bo množično in hkrati potekal v več kot 200 mestih po celem svetu.

Namen in cilj hekatona je sodelovalno oblikovanje in razvoj inovativnih tehnoloških rešitev za interdisciplinarne globalne izzive, izvedba obetavnih prototipov za izboljšanje kakovosti življenja na Zemlji in v vesolju, ustvariti globalno skupnost za sodelovanje in širitev meja vesolja, znanosti ter tehnologije.

Letos bo, zaradi epidemije COVID 19, potekal virtualno, in sicer  od 2.-4.10.2020.  

Ciljne skupine so širša zainteresirana javnost, prostovoljci, posamezniki in ekipe,  razvijalci, inženirji, tehnologi, oblikovalci, skratka vsi z želijo razvijati nove ideje in rešitve, ne glede na starost in izobrazbo. Pričakovano število udeležencev je 30.

 

Posamezniki in ekipe se lahko prijavijo na tej povezavi.

Več podatkov dobite tudi na naslednjih povezavah Space Apps Sežana: Facebook, LinkedIn in Twitter. Tu še povezava do videa iz lanskoletnega hekatona v Sežani.

Obenem vas vabimo k sodelovanju kot mentorje in strokovnjake, ki bodo ekipam, poleg Nasinih ekspertov, v pomoč med hekatonom. Za tovrstno sodelovanje pišite na naslov dorijan.marsic@inkubator.si .

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Javni poziv za sofinanciranje stroškov digitalizacije prodajnih poti ter predstavitvenih in trženjskih gradiv za promocijo na tujih trgih (JPTT2020-COVID19)

 

Javi poziv JPTT2020-COVID19 ponovno odprt

Od  danes, 03. 9. 2020 od 9. ure dalje, je ponovno omogočeno izpolnjevanje in oddaja vlog.

  • Vloge, ki so jih prijavitelji oddali pred začasno ustavitvijo prejemanja vlog, bo agencija obravnavala skladno z določili javnega poziva.
  • Prijavitelji, katerih vloge v postopku obravnave vlog ne bodo odobrene za sofinanciranje, bodo lahko do roka za oddajo vlog pripravili in oddali novo vlogo na javni poziv.
  

Prijava

Javni poziv bo odprt do porabe sredstev. Informacija o morebitni predčasni porabi sredstev bo objavljena na spletni strani SPIRIT Slovenija.

Skrajni rok za oddajo vlog je 15. 9. 2020.

Vlogo je potrebno oddati elektronsko prek uporabniškega računa »Moj SPIRIT«. V uporabniški račun »Moj SPIRIT« se je potrebno registrirati. Vlogo je potrebno podpisati z digitalnim potrdilom.

Upravičeni stroški

Upravičeni stroški so stroški zunanjih izvajalcev za naslednje aktivnosti:

 

Aktivnost Znesek pomoči
a Vzpostavitev prodaje preko globalnih mednarodnih platform za spletno prodajo (kot npr. za Amazon, Wayfair,…) do vključno 5.000,00 €
b Izdelava video vsebin za nivo podjetja ali za nivo izdelkov/storitev podjetja v vsaj enem tujem jeziku, vključno s prevajanjem do vključno 5.000,00 €
c Izdelava digitalnih orodij za konfiguracijo rešitve izbranih izdelkov s strani potencialnega kupca (kot npr. oprema prostora, sestava naprave) v vsaj enem tujem jeziku, vključno s prevajanjem do vključno 9.999,00 €
d Uvrstitev podjetja in njegovih izdelkov/storitev na spletne strani mednarodnih virtualnih showroomov oziroma podjetniških imenikov z virtualnimi/digitalnimi vsebinami (kot npr.: Europages, VirtualExpo ) (stroški paketov) do vključno 8.000,00 €
e Optimizacija spletnih strani in digitalnih prodajnih kanalov, vzpostavitev sistemov merjenja učinkov digitalnih komunikacij in sistemov sledenja potencialnim strankam v okviru digitalnih prodajnih kanalov, vse namenjeno tujim kupcem/tuji poslovni javnosti do vključno 5.000,00 €
f Izdelava predstavitvenih e-katalogov v vsaj treh tujih jezikih, vključno s prevajanjem do vključno 3.000,00 €
g Generiranje tujih leadov, to je visoko kakovostnih kontaktov potencialnih tujih kupcev in poslovnih partnerjev, preko udeležbe na virtualnem mednarodnem dogodku do vključno 7.000,00 €
Najnižji možni znesek pomoči (skupaj) 3.000,00 €
Najvišji možni znesek pomoči (skupaj) 9.999,00 €

Intenzivnost pomoči je do vključno 70 % upravičenih stroškov.

DDV ni upravičen strošek.

Prijavitelj lahko v vlogi navede eno ali več aktivnosti iz zgornje tabele. Pri tem mora prijavitelj upoštevati omejitve iz zgornje tabele za zneske in intenzivnosti pomoči na ravni posamezne aktivnosti in na ravni vseh izbranih aktivnosti skupaj.

Upravičenci neporabljenih sredstev ene aktivnosti ne bodo mogli prenesti na drugo aktivnost.

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

PRIJAVA ŠKODE PO NEURJU- ROK ZA PRIJAVO ogleda škode do 14.8.2020

Spoštovani člani,

Vsi, ki se utrpeli škodo ob neurju, ki je v Domžalah divjalo dne 29.07.2020, lahko oddate vlogo za prijavo škode.

Obrazec za prijavo škode je objavljen TUKAJ.
vaša Obrtna zbornica Domžale