Ali veste, da mora delodajalec v skladu s Pravilnikom o organizaciji, materialu in opremi za prvo pomoč na delovnem mestu med drugim zagotoviti ustrezno število delavcev, usposobljenih za izvajanje prve pomoči?

 

Vabljeni na 8- urni program prve pomoči za podjetja. Tečaj bo potekal v prostorih naše zbornice v torek, 19. marca 2019 med 8:30 in 14:30 uro.

 

Tečaju sledi izpit ki velja 5 let. Cena tečaja za člane naše zbornice znaša 79,00 € na kandidata, za vse ostale je cena 87,50 € na kandidata. Na opravljanje tečaja se lahko prijavite na info@domzale-ooz.si.

Podroben program tečaja vam je na voljo tu.

 

Brezplačna odjava od tečaja je možna do 15. marca. Po tem datumu bomo vsem, ki se pravočasno ne odjavijo in se tečaja ne udeležijo, zaračunali 50 €.

Slovenski podjetniški sklad (SPS) objavlja štiri nove vavčerje za pomoč pri internacionalizaciji.

 

Podjetja bodo v okviru vavčerjev za internacionalizacijo lahko pridobila:

  • Vavčer za tržne raziskave tujih trgov,
  • Vavčer za udeležbe na mednarodnih forumih,
  • Vavčer za udeležbo v gospodarskih delegacijah v tujino,
  • Vavčer za skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva na sejmih v tujini. 

 

Skupno objavljenih je že 6 vavčerskih pozivov. SPS je prva dva vavčerska poziva objavil 25. 1. 2019, in sicer Vavčer za certifikate kakovosti in Vavčer za zaščito intelektualne lastnine, k tem pa danes dodaja še vse štiri vavčerske pozive za internacionalizacijo. V pripravi pa so tudi že naslednji vavčerji z različnimi vsebinami (vavčerji za digitalizacijo, vavčerji za prototipiranje, vavčerji za prenos lastništva, vavčerji za krožno/zeleno gospodarstvo), katere bo SPS objavljal postopoma.

 

JAVNE POZIVE NAJDETE TUKAJ› https://bit.ly/2T0pEJc.

 

Vavčerji so enostavne spodbude malih vrednosti, ki jih lahko koristijo MSP-ji. Naj opomnimo, da podjetja lahko preko vavčerjev hitro in enostavno pridobijo nepovratna sredstva v višini 60 % upravičenih stroškov za različne vsebine oz. od min. 1.000 EUR do največ 9.999 EUR za posamezen vavčer. Skupna višina vavčerjev, ki jih lahko podjetje koristi je 30.000 EUR/letno. Vavčerji so za podjetja na voljo skozi vso leto za upravičene stroške nastale od 1. 1. 2019 dalje, rokov za prijave.

 

V nadaljevanju predstavljamo objavljene štiri nove vavčerje za INTERNACIONALIZACIJO:

https://m.gr-cdn-3.com/getresponse-zGGWP/photos/756567602.jpg?img1550845441103

https://m.gr-cdn-3.com/getresponse-zGGWP/photos/756567802.jpg?img1550845441103

Na že objavljene javne pozive vavčerjev lahko podjetje odda vlogo, ki smo se jo potrudili kar najbolj poenostaviti. SPS bo preveril ali MSP izpolnjujejo pogoje javnega poziva, in na podlagi preveritve podjetjem sporočil odločitev o odobritvi ali zavrnitvi vloge.

 

Na pozive se lahko prijavijo mikro, mala in srednje velika podjetja in zadruge, ki:

  • imajo sedež v Republiki Sloveniji,
  • se kot pravne ali fizične osebe ukvarjajo z gospodarsko dejavnostjo
  • so organizirana kot gospodarske družbe, samostojni podjetniki ali zadruge
  • imajo na dan oddaje vloge vsaj 1 zaposlenega
  • niso v težavah (imajo poravnane finančne obveznosti, niso v postopkih prisilne poravnave, stečajnih postopkih itd.)

Spoštovani,

 

Sekcija skupaj s turistično agencijo in z nekaterimi proizvajalci slikopleskarskih materialov in orodij organizira strokovni ogled sejma FARBE v Kolnu v Nemčiji. Ogled sejma bo 22. in 23. marca 2019, na pot pa se bomo odpravili 21.3..

 

Sekcija bo za člane OZS, pri vas zaposlene in družinske člane krila del stroškov – višina pa je odvisna od števila prijav! Cena za člane OZS predvidoma ne bo presegala 230 EUR, za nečlane pa ne 400 EUR. V ceno je vključen tako prevoz kot vstopnina na sejem in tudi  2x nočitev s polpenzionom (zajtrk, večerja!!!) ter namestitev v dvoposteljnih sobah – enoposteljne sobe pa so na voljo z doplačilom.

 

Z nami na poti bo tudi turistični vodič in za tiste, ki jih ogled sejma ne bo zanimal, bo v primeru interesa mogoče organizirati voden ogled mesta Koln ali Düsseldorf! Zato povabite tudi svoje boljše polovice.

 

Prijave s priloženo prijavnico zbirajo na e-naslovu: info@abctour.si  ali na naslov Abctour d.o.o., Celovška c. 69, 1000, Ljubljana – ampak le/NAJKASNEJE DO 15. 2. 2019.

 

 

Število prijav je omejeno, prednost bodo imeli tisti, ki se prijavijo prej.

Podroben program je v prilogi.

PRILOGA – Program

 

VABLJENI!

Spoštovani,

 

ker je v zadnjem času kar precej zanimanja tudi za delovodske izpite – gradbeni delovodja, vam posredujemo informacijo o možnosti vpisa na delovodski izpit, rok je 4. marec.

 

Gradbeni delovodja je precej primerljiv z našimi mojstri, s tem, da ima širše določena strokovna področja (glejte prilogo 3), medtem ko so mojstri bolj ozko specializirani. Vpis v imenik vodij del je na enakem nivoju kot za mojstre (vodenje posameznih del), vpiše se na GZS.

 

Gradbeni delovodja je zanimiv tudi pri tistih področjih, ki jih mojstrski izpiti ne pokrivajo (npr. nizka gradnja)

 

Več informacij na CPU – podatki so v prilogah:

03_Priloga 3 PODROČJE Dela gradbeni delovodja

Brošura gradbeni delovodja

informacije Gradbeni delovodja

Sekcija živilskih dejavnosti organizira izobraževanje na temo:

spremembe Uredbe o ravnanju z embalažo in odpadno embalažo

 

Izobraževanje bo potekalo:

Ø  v ponedeljek 28.01.2019 ob 13. uri v prostorih OZS Ljubljana, Celovška 69, 1000 Ljubljana, velika sejna

 

Za člane OZS in njihove zaposlene je izobraževanje brezplačno!

 

Najhitreje se prijavite, da izpolnite (klikni) na Spletno prijavo na dogodek

 

Vsebina:
Lanskoletne  spremembe Uredbe o ravnanju z embalažo in odpadno embalažo so prinesle kar nekaj sprememb tudi za podjetja, ki na slovenski trg dajejo do 15 ton embalaže letno skupaj z embaliranim blagom. Ker spodnjih količinskih izjem ni, to velja za vso embalažo, tudi zelo nizke količine. Tako za zavezance, ki dajo na trg male količine embalaže ni več odpustkov glede vodenja evidenc.  Vabimo vas na izobraževanje namenjen podjetjem, ki opravljajo živilsko dejavnost, kjer vam bomo odgovorili na številna vprašanja, ki se pojavljajo o tej temi; od tega ali sodite med embalerje (naredite izdelek in ga na mestu proizvodnje zapakirate v embalažo), uporabljate servisno embalažo (embalaža, ki se uporablja na prodajnih mestih), kako je v primeru proizvodnje živil z drugo blagovno znamko (čigave so v tem primeru obveznosti vezane na embalažo) kako je z uporabo plastičnih nosilnih vrečk po 1.1.2019, zahteve za pridobitelje embaliranega blaga (primer: uvozimo surovine iz tujine in jih uporabimo v proizvodnji), kako vodimo evidence in napišemo poročilo.

 

Vaša vprašanja lahko posredujete preko e-pošte že pred samim izobraževanjem.

 

Program strokovnega izobraževanja:
Pričetek ob 13. uri

Ø  Obveznosti  embalerjev izdelkov (pakiranje na mestu proizvodnje)

Ø  Obveznosti pri uporabi servisne embalaže (prodajna mesta)

Ø  Obveznosti pri uporabi plastičnih nosilnih vrečk na prodajnih mestih

Ø  Praktični primeri iz dejavnosti (kaj je servisna embalaža, kaj je embalaža …)

Ø  Obveznost registracije na Agenciji RS za okolje

Ø  Vodenje evidenc (tehtanje, kdaj nastane obveznost)

Ø  Priprava poročila o embalaži

Ø  Vprašanja udeležencev, ki jih lahko posredujete po e-pošti še pred izobraževanjem

Predavala bo mag. Katarina Železnik Logar, IVD Maribor.

 

Predviden zaključek ob 16.30 uri.

 

Kotizacija:          za člane OZS in njihove zaposlene je brezplačno

za ostale udeležence (ne člane OZS) 55,00 € (DDV vključen)

Prijavite se lahko tudi tako, da izpolnite prijavnico v prilogi in pošljite e-naslov: iris.brkovic@ozs.si ali po faxu: 01 50 54 373 najpozneje do petka 25.01.2019.

 

Plačilo kotizacije (za ne člane OZS): prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom izobraževanja na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije transakcijski račun 02013-0253606416 račun NLB d.d., sklic 200024.


Potrdilo o plačilu pošljete skupaj z izpolnjeno prijavnico na e-naslov
iris.brkovic@ozs.si ali po faxu 01 50 54 373.



V primeru prenizkega števila prijav si pridržujemo pravico do odpovedi.

 

Dodatne informacije: Iris Ksenija Brkovič, sekretarka sekcij: iris.brkovic@ozs.si, 01 5830 566

 

Vljudno vabljeni!

 

Spoštovani,

 

vabimo vas na jezikovne tečaje v majhnih skupinah po ugodni ceni, ki potekajo v prostorih OOZ Domžale na Viru pri Domžalah (Šaranovičeva 21c, Vir pri Domžalah).
Posebej ugodna cena tečajev je za člane OOZ Domžale. 

 

Izbirate lahko med tečaji splošnega jezika in poslovnimi tečaji ter jeziki: ANGLEŠČINA, NEMŠČINA, ITALIJANŠČINA IN RUŠČINA.
Pri vseh tečajih pa je poudarek na praktični rabi in komunikaciji v tujem jeziku. 

 

Cene:

  • SPLOŠNI TEČAJI 40 UR: 342 eur + DDV za zunanje, 286 eur + DDV za člane OOZ Domžale
  • SPLOŠNI TEČAJI 30 UR: 258 eur + DDV za zunanje, 219 eur + DDV za člane OOZ Domžale
  • POSLOVNI TEČAJI S KONVERZACIJO 30 UR: 289 eur + DDV za zunanje, 239 eur + DDV za člane OOZ Domžale
  • PRIPRAVE NA MATURO – 26 UR: 3 × 75,00 eur + DDV/osebo

 

Priprave potekajo od konca januarja do konca aprila 2019.
Najmanj 4 osebe v skupini.
Vse cene so na osebo in ne vsebujejo DDV-ja.
Možnost plačila na 2 obroka. Ob prijavi na tečaj se poravna 1. obrok tečaja.

 

Začetek tečajev je sredi februarja 2019 oz. po zapolnitvi mest.

 

Dodatne informacije na (01) 7219375 in 040 459 845 ali po mailu: info@domzale-ooz.si ali info@sama-navitas.si.
V priponki spodaj sta urnik jezikovnih tečajev in prijavnica.

 

Prosimo, pošljite izpolnjeno prijavnico na info@domzale-ooz.si ali na info@sama-navitas.si.

Več o jezikovnih tečajih tudi na www.sama-navitas.si.

 

Veselimo se srečanja z vami in vas lepo pozdravljamo.

 

Prijavnica_JEZIKOVNI_TEČAJI_na_OOZ_Domžale-SAMA Navitas-POMLAD2019

 

URNIK jezikovnih tečajev na OOZ Domžale-SAMA-Navitas-POMLAD 2019

Spoštovani!

Vabimo vas na  brezplačno strokovno ekskurzijo  v Milano – v  Italijo ogled sejma v Italijo, kjer si bomo ogledali strokovna sejma LINEAPELLE in SIMAC.  To sta strokovna sejma za vso usnjarsko branžo, predvsem za čevljarje in vse, ki izdelujejo torbice in vso usnjeno galanterijo. To sta strokovna sejma, ki sta namenjena ogledu novosti ter naročanju materialov in strojev  v Milanu v Italiji, ki bosta potekala v času od 20. do 22. februarja  2018.  

Sejem poteka v času od 20. do 22. februarja 2018, sekcija bo organizirala ogled predvidoma 21.2.2018 iz Ljubljane.

https://www.lineapelle-fair.it/en  https://eventegg.com/simac-tanning-tech/

Termin ogleda je enodneven ogled sejma in sicer v času dne 21.2.2018 iz Celja (enodnevni izlet).

 
Na  sejem bomo predvidoma prispeli okoli 09.00 ure, tam se bomo zadržali do cca. 18.00 ure. Povratek domov v poznih večernih urah. Ne pozabite na poslovne vizitke.

Celotna kotizacija za člane OZS se za ogled sejma krije iz sredstev Sekcije predelovalcev kož pri OZS.

Prosim vas, da prijavnico izpišete, ker le izpolnjena prijavnica je dokončna prijava in označite vstopno mesto. Vljudno prosimo, da nam prijavnico izpišete in vrnete na naš e- mail naslov Adrijana.polajnsek@ozs.si ali na prevozi@flucher.si  Na podlagi vaših prijav bomo pripravili avtobusni prevoz ali pa s kombijem. Prijave zbiramo do 7.2.2019.

 

Na prijavnico obvezno napišite vstopna mesta  :

 

Celje, dvorana Zlatorog 00.30

Ljubljana, Atlantis 01.30

Nova Gorica, glavna avtobusna postaja 02.45

 

PRIJAVNICA na strokovno ekskurzijo LINEAPELLE IN SIMAC 2019

Prisrčno vabljeni!