Javna agencija SPIRIT Slovenija vabi na dogodek Dobre prakse poslovanja in vstopanja na trg slovenskih podjetij z lesenimi izdelki

Javna agencija SPIRIT Slovenija vabi na dogodek Dobre prakse poslovanja in vstopanja na trg slovenskih podjetij z lesenimi izdelki

Dogodek bo potekal v četrtek, 17. 9. 2020 na lokaciji Celjskega sejma.

Na dogodku boste:

  • spoznali katere so  finančne spodbude za podjetja v lesno-predelovalni panogi
  • izvedeli boste lahko vse o trajnostni poslovni strateški transformaciji podjetij.
  • spoznali  primere dobrih praks podjetij s trajnostnimi poslovnimi strategijami in modeli.
  • spoznali  podporno okolje SIO – vstopna točka v svet inovativnega podjetništva
  • spoznali primere dobrih praks zagonskih podjetij z lesenimi produkti

Več o programu si lahko preberete TUKAJ.

Prijava na dogodek je  preko el. obrazca, ki je dostopen TUKAJ.

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

 

Gostartup šola in Gostartup vikend Primorskega tehnološkega parka v mesecu septembru

Primorski tehnološki park organizira dva intenzivna izobraževalna programa, ki se bosta odvijala v mesecu septembru.

Vabljena vsa zainteresirana podjetja in posamezniki.

Kaj dobiš?

Dvomesečni program – Intenziven dvomesečni program, namenjen podjetnikom za širjenje znanja in veščin.

Masterclass delavnice – Delavnice pod vodstvom podjetnikov, ki zajemajo znanje o vitkih metodologijah, growth hackingu in startup podjetništvu.

Ena-na ena mentorstvo – Skrbno izbrani mentorji, ki nudijo praktično podporo in dragocene izkušnje.

Coworking prostor – Brezplačne mize za celotno ekipo v dinamičnem delovnem prostoru za obdobje enega leta.

Program rasti – Nadaljnja podpora z naprednimi programi za rast in razvoj podjetja.

Zaključna predstavitev – Dan za predstavitev vaših dosežkov med programom s podjetniki, mentorji in novinarji.

  • GoStartup Weekend pa je mednarodni intenzivni sklop delavnic, tekom katerega ambiciozni posamezniki spoznajo, kako iz ideje razviti produkt ali storitev po meri kupca. (11.-13.9.2020) https://www.primorski-tp.si/gostartup-vikend/

Dobrodošli so podjetniki na vseh stopnjah, raziskovalci, študentje ter posamezniki ali ekipe s poslovnimi idejami. ali pa tudi tisti, ki jih zanima svet podjetništva, vendar svoje ideje še nimajo.

GoStartup vikend vključuje:

Štiri podjetniške delavnice o štirih ključnih korakih razvoja podjetniške ideje

Posvetovanja 1:1 z izkušenimi podjetniškimi mentorji

Novo mrežo podjetnikov, raziskovalcev, razvijalcev, oblikovalcev, ki bi radi, tako kot ti, spremenili svet na bolje

Obroke v petek zvečer, soboto in nedeljo

Kava v poljubnih količinah 😉

 Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

 

Bootcamp (1).png

Inkubator Sežana organizira NASA virtualen International Space Apps Challenge 2020 od 2. do 4.10.2020

 Inkubator Sežana, tokrat tudi v okviru Svetovnega tedna vesolja OZN,  kot Local lead  organizirali NASA International Space Apps Challenge 2020.  Gre za največji 48-urni mednarodni razvojni tehnološki maraton – hekaton –  za inovativno, kreativno, predvsem pa sodelovalno reševanje globalnih izzivov na podlagi javno dostopnih podatkov vesoljske agencije NASA, ki bo množično in hkrati potekal v več kot 200 mestih po celem svetu.

Namen in cilj hekatona je sodelovalno oblikovanje in razvoj inovativnih tehnoloških rešitev za interdisciplinarne globalne izzive, izvedba obetavnih prototipov za izboljšanje kakovosti življenja na Zemlji in v vesolju, ustvariti globalno skupnost za sodelovanje in širitev meja vesolja, znanosti ter tehnologije.

Letos bo, zaradi epidemije COVID 19, potekal virtualno, in sicer  od 2.-4.10.2020.  

Ciljne skupine so širša zainteresirana javnost, prostovoljci, posamezniki in ekipe,  razvijalci, inženirji, tehnologi, oblikovalci, skratka vsi z želijo razvijati nove ideje in rešitve, ne glede na starost in izobrazbo. Pričakovano število udeležencev je 30.

 

Posamezniki in ekipe se lahko prijavijo na tej povezavi.

Več podatkov dobite tudi na naslednjih povezavah Space Apps Sežana: Facebook, LinkedIn in Twitter. Tu še povezava do videa iz lanskoletnega hekatona v Sežani.

Obenem vas vabimo k sodelovanju kot mentorje in strokovnjake, ki bodo ekipam, poleg Nasinih ekspertov, v pomoč med hekatonom. Za tovrstno sodelovanje pišite na naslov dorijan.marsic@inkubator.si .

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Javni poziv za sofinanciranje stroškov digitalizacije prodajnih poti ter predstavitvenih in trženjskih gradiv za promocijo na tujih trgih (JPTT2020-COVID19)

 

Javi poziv JPTT2020-COVID19 ponovno odprt

Od  danes, 03. 9. 2020 od 9. ure dalje, je ponovno omogočeno izpolnjevanje in oddaja vlog.

  • Vloge, ki so jih prijavitelji oddali pred začasno ustavitvijo prejemanja vlog, bo agencija obravnavala skladno z določili javnega poziva.
  • Prijavitelji, katerih vloge v postopku obravnave vlog ne bodo odobrene za sofinanciranje, bodo lahko do roka za oddajo vlog pripravili in oddali novo vlogo na javni poziv.
  

Prijava

Javni poziv bo odprt do porabe sredstev. Informacija o morebitni predčasni porabi sredstev bo objavljena na spletni strani SPIRIT Slovenija.

Skrajni rok za oddajo vlog je 15. 9. 2020.

Vlogo je potrebno oddati elektronsko prek uporabniškega računa »Moj SPIRIT«. V uporabniški račun »Moj SPIRIT« se je potrebno registrirati. Vlogo je potrebno podpisati z digitalnim potrdilom.

Upravičeni stroški

Upravičeni stroški so stroški zunanjih izvajalcev za naslednje aktivnosti:

 

Aktivnost Znesek pomoči
a Vzpostavitev prodaje preko globalnih mednarodnih platform za spletno prodajo (kot npr. za Amazon, Wayfair,…) do vključno 5.000,00 €
b Izdelava video vsebin za nivo podjetja ali za nivo izdelkov/storitev podjetja v vsaj enem tujem jeziku, vključno s prevajanjem do vključno 5.000,00 €
c Izdelava digitalnih orodij za konfiguracijo rešitve izbranih izdelkov s strani potencialnega kupca (kot npr. oprema prostora, sestava naprave) v vsaj enem tujem jeziku, vključno s prevajanjem do vključno 9.999,00 €
d Uvrstitev podjetja in njegovih izdelkov/storitev na spletne strani mednarodnih virtualnih showroomov oziroma podjetniških imenikov z virtualnimi/digitalnimi vsebinami (kot npr.: Europages, VirtualExpo ) (stroški paketov) do vključno 8.000,00 €
e Optimizacija spletnih strani in digitalnih prodajnih kanalov, vzpostavitev sistemov merjenja učinkov digitalnih komunikacij in sistemov sledenja potencialnim strankam v okviru digitalnih prodajnih kanalov, vse namenjeno tujim kupcem/tuji poslovni javnosti do vključno 5.000,00 €
f Izdelava predstavitvenih e-katalogov v vsaj treh tujih jezikih, vključno s prevajanjem do vključno 3.000,00 €
g Generiranje tujih leadov, to je visoko kakovostnih kontaktov potencialnih tujih kupcev in poslovnih partnerjev, preko udeležbe na virtualnem mednarodnem dogodku do vključno 7.000,00 €
Najnižji možni znesek pomoči (skupaj) 3.000,00 €
Najvišji možni znesek pomoči (skupaj) 9.999,00 €

Intenzivnost pomoči je do vključno 70 % upravičenih stroškov.

DDV ni upravičen strošek.

Prijavitelj lahko v vlogi navede eno ali več aktivnosti iz zgornje tabele. Pri tem mora prijavitelj upoštevati omejitve iz zgornje tabele za zneske in intenzivnosti pomoči na ravni posamezne aktivnosti in na ravni vseh izbranih aktivnosti skupaj.

Upravičenci neporabljenih sredstev ene aktivnosti ne bodo mogli prenesti na drugo aktivnost.

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

PRIJAVA ŠKODE PO NEURJU- ROK ZA PRIJAVO ogleda škode do 14.8.2020

Spoštovani člani,

Vsi, ki se utrpeli škodo ob neurju, ki je v Domžalah divjalo dne 29.07.2020, lahko oddate vlogo za prijavo škode.

Obrazec za prijavo škode je objavljen TUKAJ.
vaša Obrtna zbornica Domžale

Javni razpis Slovenskega regionalnega razvojnega sklada – Javni razpis za dodeljevanje likvidnostnih posojil na problemskih in obmejnih problemskih območjih – B1

 


Slovenski regionalni razvojni sklad je dne 31. 7. 2020 v Uradnem listu št. 107/2020 in na svoji spletni strani objavil nov Javni razpis za dodeljevanje likvidnostnih posojil na problemskih in obmejnih problemskih območjih – B1.

Cilj javnega razpisa je MSP-jem, ki so utrpela škodo zaradi virusa SARS-CoV-2, omogočiti hiter in enostaven dostop do brezobrestnega kredita z naslednjimi ugodnostmi:

· kredit v višini od 5.000 EUR do 50.000 EUR,

· ročnost 5 let, moratorij do 6 mesecev,

· zavarovanje kredita zgolj z menicami,

· brez stroškov odobritve,

· brezplačno vodenje kredita,

Prijava:

· elektronska, preko aplikacije www.r-sklad.si

· dva razpisna roka: 24. avgust 2020 in 9. oktober 2020.

Upravičeno območje: t.i. problemska in obmejna problemska območja  (93 občin v okvirno 20 kilometrskem obmejnem pasu Slovenije) in sicer: Ajdovščina, Apače, Bistrica ob Sotli, Bohinj, Bovec, Brda, Brežice, Cankova, Cerkno, Cirkulane, Črenšovci, Črna na Koroškem, Črnomelj, Divača, Dobrovnik, Dolenjske Toplice, Dornava, Dravograd, Gorje, Gornji Grad, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Hrpelje – Kozina, Ilirska Bistrica, Jezersko, Kanal, Kobarid, Kobilje, Kočevje, Komen, Kostanjevica na Krki, Kostel, Kozje, Kranjska Gora, Kungota, Kuzma, Lendava, Loška dolina, Loški Potok, Lovrenc na Pohorju, Luče, Majšperk, Makole, Metlika, Mežica, Miren – Kostanjevica, Moravske Toplice, Muta, Ormož, Osilnica, Pesnica, Pivka, Podčetrtek, Podlehnik, Podvelka, Poljčane, Postojna, Preddvor, Prevalje, Puconci, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Renče – Vogrsko, Ribnica na Pohorju, Rogaška Slatina, Rogašovci, Rogatec, Ruše, Selnica ob Dravi, Semič, Sežana, Slovenj Gradec, Solčava, Središče ob Dravi, Sveta Ana, Sveti Tomaž, Šalovci, Šentjernej, Šmarje pri Jelšah, Tišina, Tolmin, Tržič, Velika Polana, Videm, Vipava, Vuzenica, Zavrč, Žetale, Žirovnica, Radeče, Trbovlje, Hrastnik.

Vir: Novica SRRS in Uradni list št.107/2020

 

 

Javni razpis Slovenskega podjetniškega sklada – P7C 2020 COVID – Krediti za blažitev posledic epidemije SARS-CoV-2 na gospodarstvo

 


Slovenski podjetniški sklad  je v petek, 31.7.2020, v Uradnem listu RS št. 107/2020 in na svoji spletni strani objavil javni razpis z oznako P7C 2020 COVID – Krediti za blažitev posledic epidemije SARS-CoV-2 na gospodarstvo.

Slovenski podjetniški sklad namenja neposredne kredite  v višini od 5.000 EUR do 50.000 EUR na podjejte, ki so namenjeni zagotavljanju ugodnih likvidnostnih virov financiranja mikro, malim in srednje velikim podjetjem, ki so utrpela gospodarsko škodo zaradi virusa SARS-CoV-2. 

Cilj javnega razpisa P7C 2020 COVID je MSP-jem, ki so utrpela škodo zaradi virusa SARS-CoV-2, je  omogočiti hiter in enostaven dostop do brezobrestnega kredita, z naslednjimi ugodnostmi:

a) nižje zavarovalne zahteve,

b) ročnost kredita do 60 mesecev,

c) možnost koriščenja moratorija do 6 mesecev,

d) kredit lahko krije do 100 % vrednosti upravičenih stroškov projekta, a največ 50.000 EUR,

e) brez stroškov odobravanja in vodenja.

 

Kdo se lahko prijavi na  razpis  P7C COVID 2020 :

a) mikro, mala in srednje velika podjetja, ki imajo na zadnji dan meseca pred mesecem oddaje vloge od 5 do vključno 49 zaposlenih, organizirana kot gospodarske družbe, samostojni podjetniki posamezniki, zadruge in zavodi ter socialna podjetja (so.p), ki so se preoblikovala po Zakonu o socialnem podjetništvu,

in

b) ki imajo glavno dejavnost po SKD:

· I55.1 Dejavnosti hotelov in podobnih nastanitvenih obratov;

· I55.2 Dejavnosti počitniških domov in podobnih nastanitvenih obratov za kratkotrajno bivanje;

· I55.3 Dejavnost avtokampov, taborov;

· I56 Dejavnost strežbe jedi in pijač;

· N79 Dejavnost potovalnih agencij, organizatorjev potovanj in s potovanji povezane dejavnosti;

· N82.3. Organiziranje razstav, sejmov in srečanj,

· R90 Kulturne in razvedrilne dejavnosti ter

· N49.391, medkrajevni in drug cestni potniški promet (pod pogojem, da podjetje razpolaga z licenco za prevoz potnikov in je registrirano v registru licenc cestnih prevozov pri GZS ali registru licenc pri OZS).

Na ta način želi država, preko SPS-a, MSP-jem omogočiti dostop do virov financiranja pod ugodnimi pogoji z omejitvijo izvajanja prekomernih postopkov odobritve kredita ter jim omogočiti »preživetje« oz. ohranitev poslovanja in ohranitev delovnih mest s tem pa pa delno omiliti gospodarske posledice virusa SARS-CoV-2. 

Vir: Novica SPS in Uradni list št.107/2020

 

 

 

 

 Po novem delodajalec ponovno upravičen do  povračila nadomestila plače delavcu za čas odrejene karantene,

 

a LE v primeru:

  • da delavcu ne more organizirati dela na domu in če ni odšel v državo, ki je bila v trenutku njegovega odhoda na rdečem seznamu.

Velikost nadomestila plače  je odvisna od tega, ali se je delavec odpravil v državo iz rumenega ali zelenega seznama in ali je prišel v stik z okuženo osebo na delovnem mestu ali drugje.

Upravičen delodajalec

 

Le tisti delodajalec je upravičen do povračila izplačanih nadomestil plače delavcem, ki izjavi, da delavcu, ki mu je odrejena karantena ne more organizirati dela na domu.

 

Delodajalec mora izjavo priložiti k vlogi, ki jo vloži na zavodu za zaposlovanje.

 

V primeru, da je bila delavcu odrejena karantena zaradi odhoda v državo, ki je bila  času njegovega odhoda na rdečem seznamu, delodajalec ni upravičen do povračila nadomestila plače.



Vir: gov.si

 

 

Vstop iz države na rdečem seznamu


Vsi, ki stopajo v Slovenijo iz držav na rdečem seznamu in imajo stalno ali začasno prebivališče v državah s poslabšano epidemiološko situacijo  ne glede na državljanstvo ali državo bivanja  se jim odredi 14-dnevna karantena , razen če sodijo med izjeme, ki jih določa Odlok

ZA KOGA VELJAJO IZJEME?

Izjeme veljajo le za:

  1. osebe v gospodarskem prometu oziroma dejavnostih, vendar se  ob prehodu meje morajo izkazati z dokazili o opravljanju prometa oziroma dejavnosti v Republiki Sloveniji ali tujini ( pogoji: potrdilo o opravljeni prijavi začetka izvajanja storitev in potrdilo A1 v) in se vračajo čez mejo v 24 urah po vstopu oziroma predložijo negativni izvid testa na prisotnost SARS-CoV-2 (COVID-19). Kadar gre za osebo, ki je zaposlena pri tujem podjetju, ki izvaja storitev v Republiki Sloveniji in pri tem biva v Republiki Sloveniji, mora ta oseba ob prehodu meje predložiti tudi naslov prebivališča v Republiki Sloveniji in negativni izvid testa na prisotnost SARS-CoV-2 (COVID-19)
  2. osebe, ki so napotene na ali z opravljanja nalog v sektorju mednarodnega prevoza in to ob prehodu meje izkazujejo s »Spričevalom za delavce v sektorju mednarodnega prevoza«
  3. osebe, ki izvajajo prevoz blaga v Republiko Slovenijo ali iz Republike Slovenije ter za tovorni promet v tranzitu, če  zapusti Republiko Slovenijo v 12 urah po vstopu
  4. osebe, ki potujejo v tranzitu čez Republiko Slovenijo v drugo državo, a pozor  v 12 urah po vstopu 
  5. osebe, ki imajo diplomatski potni list
  6. osebe, ki zagotavljajo  storitve, za katere ji je potrdilo izdalo pristojno ministrstvo, in bi lahko, zaradi neizvajanja teh storitev, zaradi odreditve karantene prišlo do večje družbene ali gospodarske škode

Na seznamu je že 36 držav:

Katar, Bahrajn,Čile,Kuvajt,Peru,Armenija,Džibuti,Oman,Brazilija,Panama,Belorusija,Andora,Singapur,Švedska,Maldivi,Sao Tome in Principe,Združeni arabski emirati,Združene države Amerike,Saudova Arabija,Rusija,Moldavija,Gibraltar,Bolivija,Portoriko,Gabon,Kajmanski otoki,Dominikanska republika,Republika Južna Afrika,Iran,Združeno kraljestvo Velike Britanije in Severne Irske,Severna Makedonija,Bosna in Hercegovina,Srbija,Kosovo,Portugalska,Albanija