[qodef_custom_font content_custom_font=” Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo ter Spirit Slovenija, javna agencija” custom_font_tag=”h2″ font_family=”” font_size=”11″ line_height=”” font_style=”normal” text_align=”center” font_weight=”” color=”” text_decoration=”none” letter_spacing=””]
Cilj
Celovita podoba, izražena vizualna identiteta posameznika, usklajena z vizijo podjetja.
Zakaj
- ljudje se raje družijo z urejenimi osebami
- vsi se najprej pogledamo in nato spregovorimo
- vsi se vsako jutro oblečemo, zato je dobro, da o obleki nekaj vemo
- bolj urejeni samozavestneje komunicirajo
- ker s primerno, ugledno podobo in izbornim vedenjem dvigujemo ugled podjetja
Spoznali boste
- kako lahko vaša podoba govori o uspehu (govorica barv, oblačil in dodatkov)
- kako oblikovati sproščeno poslovno podobo za vaš način življenja in dela
- kako svojo podobo prilagajati različnim poslovnim priložnostim
- primerna in neprimerna oblačila za vaše poslovno okolje
- osnove osebne urejenosti
- osnove bontona in mimike telesa
Pričakovani rezultati
- podoba, ki je v skladu z vizijo podjetja
- poznavanje ravni oblačenja in izbira primerne podobe za vsako priložnost
- oblikovanje podobe, ki odraža pozitivne osebnostne lastnosti
- boljša komunikacija za dosego osebnih ciljev in ciljev podjetja
- primerno vedenje za odlične poslovne odnose
Priročnik
Po zaključku izobraževanja izdelamo priročnik, ki ga oblikujemo skupaj s slušatelji že na delavnici.
Dobro izdelan priročnik bo v korist tako vodilnim kot zaposlenim. Opisani so primerna oblačila za vaše poslovne priložnosti ter detajli o osebni urejenosti in osnovnih pravilih komuniciranja.