Od ideje do kupca
V sredo, 12. maja, je potekal 2. modul letošnje serije brezplačnih online podjetniških delavnic ŠTARTAJ DOMŽALE z naslovom Uspešen recept, kako od navdiha do zaslužka – misija (ne)mogoče?.
Srečanje smo začeli s pregledom odgovorov na 3 ključna vprašanja za poslovno idejo, ki smo jih udeležencem zastavili na prejšnjem modulu. Naučili smo se kako se poslovna ideja v začetnih fazah spreminja, saj jo moramo prilagajati glede na potrebe naših ciljnih kupcev. Celoten proces je bistveno lažji če imamo jasno definirane ključne kupce proizvoda oziroma storitve, ki jo razvijamo v posel.
Okoliščine in kontekst v katerega postavimo produkt/storitev so temelj, da pridemo do prodaje.
Udeleženci so se naučili enostavne formule, ki podjetnika vodijo do uspešne poslovne ideje. Predavatelj pa je poudaril, da kljub temu, da je formula na prvi pogled enostavna, s v njej skriva veliko dela, saj moramo dobro razmisliti o izbiri prodajnega kanala in pristopa, ki ga bomo uporabili za vzpostavitev kontakta s kupcem. Na konkretnem primeru smo si pogledali kako izgledata optimistični in detektivski pristop do kupca.
V zadnjem delu srečanja so udeleženci dobili praktične napotke katerim korakom je potrebno slediti, ko se lotimo testiranja podjetniške ideje ter iskanja prvih kupcev. Udeleženci so na podlagi naučenega prejeli 2. domačo nalogo – priprava prodajne brošure na podlagi dveh korakov:
1. korak stopiti v stik z desetimi potencialnimi kupci
2. korak čim bolj natančno definiraj idealno stranko
Do naslednjega srečanja, ki bo potekalo v ponedeljek, 17. maja, bomo udeležencem pomagali reševati podjetniške izzive in dileme. Vse udeležence smo povabili, da izkoristijo priložnost in nam pišejo na naš elektronski naslov info@mat3.homeip.net/ooz-stara.
Se vidimo kmalu! Ekipa Štartaj Domžale