Za nami je prvi del individualnih mentoriranj, na katerih smo z 8 podjetniškimi ekipami razvijali njihove podjetniške ideje. Preko aplikacije Doodle so si lahko udeleženci podjetniških delavnic Štartaj Domžale 2021 rezervirali svoj termin, za mentoriranje ena na ena, kjer se je ekipa Štartaj Domžale posvetila specifikam podjetniške ideje glede na stopnjo razvoja produkta oziroma storitve. Skupaj z mentoriranci smo uspešno določili usmeritve razvoja produkta, iskanja strank in nadaljnje korake na njihovi podjetniški poti, ki jih bodo lahko vodili do podjetja.
Več o tem, kaj konkretno smo počeli na mentoriranjih si lahko preberete v nadaljevanju.
Love2Bake
Špela Pibernik in Klemen Habat
Špela in Klemen sta razvila 3 produkte: zamrznjeno testa za pico z drožmi, kvasom in brezglutensko moko. Njuni izdelki so namenjeni vsem, ki cenijo okusno in zdravo prehrano. Prav tako so primerni za vegane, alergike in ljudi s preobčutljivostjo na gluten.
V sklopu mentoriranja smo jima pomagali identificirati njun idealni tip strank, kar je bil kar velik zalogaj, sej je bil produkt zasnovan na temeljih ideje, da je produkt primeren za vse. Skozi korake iskanja idealne stranke, smo prišli do ugotovitve, da je potrebno se je potrebno na začetku, zaradi testiranja produkta in iskanja potenciala, fokusirati na jasno definiran tip stranke. Poigravali smo se z načini, kako z najmanjšim denarnim vložkom in trudom prepričati potrošnika, da kupi izdelek. Razdelali smo prodajno strategijo in razvoj ideje dodatno pospešili z usmeritvami za oblikovanje B2B prodajnega pisma.
D’CEKAR
Urška Dovč
Urška, je s svojim možem, ustvarila znamko D’cekar. D’cekar so unikatne ročno izdelane torbice iz lesa in usnja. Produkti so namenjeni vsaki ženski, ki želi biti drugačna, moderna in unikatna.
Na mentoriranju smo definirali idealno stranko ter podrobno opisali njene lastnosti ter iskali odgovor na vprašanje v kater tržni segment modnih dodatkov bi se produkt lahko umestil. Pogovarjali smo se o možnosti tržne strategije direktnega nagovarjanja drugih oblikovalk in stilistk, saj bi le-te lahko predstavljale dodaten kanal za dostop do strank. Odprli smo tudi vprašanje o razvoju dodatnih produktov, ki bi predstavljali komplement že obstoječi ponudbi. Cilj podjetnice je zagotoviti dolgoročni pritok strank in idejo razviti do te mere, da bi podjetniška ideja lahko predstavljala t.i. »full time job«.
PF epoksi
Pia Fistrovič
Pia se ukvarja z izdelavo ročno izdelanih dekorativnih izdelkov iz epoksi smole, ki bi jih rada predstavila širšemu občinstvu in na ta način ugotovila ali bi iz ideje lahko ustvarila podjetje.
Na mentorskem srečanju smo takoj odprli debato o tem kdo sploh je idealna stranka za Pijin produkt. Skupaj smo opredelili karakteristike idealne stranke, oblikovali ciljne skupine potencialnih strank ter se pogovorili o različnih načinih prodaje izdelkov. Ključno pri tem pa je, da mlada podjetnica razmisli kaj bo njen fokus – ali je namen izdelkov iz epoksi smole ustvarjanje ali prodaja dodatkov za gospodinjstvo. Pogovorili smo se kako se glede na določen fokus spremeni pristop do stranke in kako bi razvrstitev produktov v različne cenovne razrede lahko vplivala na ciljno populacijo kupcev.
Funkcionalna plezalna deska
Jure Ličen
Jure, plezalni entuziast, razvija fleksibilno plezalno desko in aplikacijo, ki predstavljata izjemno možnost za treninge plezanja kjer koli po svetu. Hkrati aplikacija omogoča vodenje skozi trening, ki je prilagojeno na posameznikov plezalni nivo.
Ker produkt še ni razvit, smo v ospredje mentoriranja postavili testiranje trga – potrebno je preveriti, če je na trgu sploh prisotno povpraševanje za tak izdelek. Skupaj smo oblikovali plan izvedbe testiranja produkta, ki zajema tudi čimprejšnjo izdelavo prototipa. Izdelava prototipa bo Juretu omogočila vpogled v okvirne stroške izdelave njegovega produkta, na podlagi katerih bomo naredili finančno projekcijo podjetniške ideje.
Merilni trak
Veronika Burger
Veronika je mlada podjetnica, ilustratorka in grafična oblikovalka, z vizijo na trgu, poleg svojih digitalnih produktov, ponuditi tudi fizičen produkt. Njena ideja je razviti inovativen meter za zapisovanje višine, s katerim bi se otroci hkrati spoznavali tudi z naravoslovjem.
Na mentoriranju smo iskali odgovor na vprašanje, kako bi pozicionirali izdelek napram konkurenci. Opredelil smo glavne lastnosti produkta, ki bi pritegnile starše in opredelili karakteristike izdelka, ki bi nagovarjale majhne otroke. S tem smo opredelili glavni dve skupini kupcev ter natančno opredelili prodajne kanale, preko katerih se bo izdelek tržil in prodajal.
Šiviljski planer
Brigita Ložar
Brigita, podjetnica katere moto je »Ne delaj znova istih napak – Zapiši si!«, je začela z razvojem šiviljskega dnevnika s katerim postane šivanje bolj organizirano.
Ker je Brigitin produkt že v zadnji fazi razvoja, smo na mentoriranju smo skušali definirati t.i. »skrite stroške« ter jih kar se da dobro razdelati, da smo lahko naredili čim bolj realno finančno projekcijo. Pogovarjali smo se tudi o možnosti digitalizacije dnevnika ter o specifičnih problemih s katerimi se soočajo šivilje.
Terapevtska nalepka
Ana Jagodic
Ana je umetnica in slikarka, ki želi trgu predstaviti produkt z lastnostmi umetnosti in uporabnosti. Do ideje za terapevtsko nalepko za ogledalo je prišla v času trajanja podjetniški delavnic Štartaj Domžale 2021.
Anin produkt je v začetnih fazah razvoja, zato smo se najprej pogovorili o namenu, ki ga želi doseči s svojim produktom. Skupaj smo ugotovili, da uporabna vrednost nalepke naslavlja dve ključni skupini strank ter je lahko pripomoček za reševanje raznoraznih psiholoških težav. Da bo Ana lahko začela s testiranjem svojega produkta mora v naslednjem koraku narediti prototip izdelka, ki ga bo predstavila potencialnim uporabnikom in pridobila dragocene informacije za nadaljnji razvoj svoje podjetniške ideje.
Mikrokapsulirano razkužilo
Boštjan Šumiga
Boštjana žene želja po nadgradnji svojega znanja v podjetniškem smislu. V času epidemije, je tako prišel na idejo o razvoju mikrokapsuliranega odišavljenega razkužila za roke.
Glavni cilj mentorskega srečanja je bil opredelitev nadaljnjih korakov pri razvoju produkta in preverjanju ponudbe in povpraševanje po takšnih izdelkih na trgu.
Ekipa Štartaj Domžale