Oglaševalska kampanja – »Uporabimo les, izberimo slovenski les« za promocijo uporabe lesa in ozaveščanje o njegovih prednostih
Les je vsestransko uporaben trajnosten material prihodnosti, ki ga ima Slovenija kot tretja najbolj gozdnata država v Evropi na voljo po svojem celotnem ozemlju.
SPIRIT Slovenija, javna agencija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo že od leta 2013 izvajata vrsto aktivnosti za promocijo slovenskega lesa in lesenih izdelkov doma in v tujini. Od ustanovitve Direktorata za lesarstvo so se te aktivnosti še okrepile in bo letos že drugo leto zapored potekala tudi oglaševalska kampanja.
Namen kampanje je ozaveščanje splošne in strokovne javnosti o vseh prednostih lesa ter spodbujanje njegove uporabe s ciljem nadomeščanja ostalih materialov s tem darom narave. Slovenija ima lesa v izobilju, zato je namen kampanje spodbuditi čim večjo uporabo slovenskega lesa.
Oglaševalska kampanja v slovenskih medijih, ki se je začela v mesecu februarju 2022 in bo trajala vse do konca maja, vključuje oglaševanje na televiziji, spletu, radiu, zunanjih oglasnih površinah in v tisku.
Več o kampanji si lahko preberete TUKAJ.
Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija