Serija brezplačnih podjetniških delavnic ŠTARTAJ DOMŽALE 2022: Dizajnerski pristop, zgodba in brand = tvoja konkurenčna prednost
Kako lahko Tesla v treh urah naredi nekaj, za kar ostali proizvajalci avtomobilov potrebujejo od dve do sedem let?
Zakaj nekateri uspešno razvijejo svojo podjetniško idej, produkte/storitve in ustvarijo uspešen posel?
Zakaj se nekatera podjetja in podjetniki uspešno prilagajajo hitrim spremembam?
Zanima tudi vas? Udeležite se serije podjetniških delavnic Štartaj Domžale in izkusite kako lahko z dizajnerskim pristopom k reševanju problemov pospešite in poenostavite oblikovanje produkta, strategije in ideje, zmanjšate tveganja za neuspeh in se izognite vlaganju denarja v projekte, ki ne uspejo. Izkusite kako hitro razvijete delujoče prototipe, kako testirate in izboljšate svoje ideje, produkte ali storitve in tako ustvarjate rešitve, nad katerimi bodo navdušeni tudi uporabniki. Spoznali boste zakaj in kako zgodbe prodajajo in kako zgraditi lastno blagovno znamko in tudi odgovor na vprašanje Kako lahko Tesla v treh urah zgradi nekaj, za kar ostali potrebujejo od dve do sedem let Serija delavnic je primerna za vse, ki želijo razviti svojo podjetniško idejo, produkt/storitev. Za vse, ki bi radi dvignili vrednost svojih produktov in podjetja in svojih kompetenc. Za vse, ki imajo idejo, produkt ali storitev in za vse tiste, ki jih nimajo in se zavedajo pomena podjetniških veščin in kompetenc za nadaljnji karierni in osebni razvoj. Prav tako je primerna za vse, ki iščejo potencialne stranke in si želijo ustvariti lastno blagovno znamko. KREATIVNOST in FLEKSIBILNOST sta eni izmed najpomembnejših lastnosti uspešnih ljudi – zato za vas organiziramo serijo BREZPLAČNIH delavnic ŠTARTAJ DOMŽALE.
KDAJ:
1. modul: 17. maja od 17. do 20.00
2. modul: 19. maja od 17. do 20.00
3. modul: 24. maja od 17. do 20.00
4. modul: 26. maja od 17. do 20.00
5. modul: 31. maja od 17. do 20.00
6. modul: 2. junija od 17. do 20.00
KJE: V živo na Obrtni zbornici Domžale, Šaranovičeva 21c, Vir
1. modul: KAKO OPREDELITI PROBLEM IN REŠITEV, S KATERO POMAGATE STRANKAM
Torek, 17. maja od 17h do 20h
Dr. Blaž Zupan je docent na Katedri za podjetništvo Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani, podjetniški trener, serijski podjetnik, mentor in investitor. Je ustanovitelj in solastnik več podjetij v Sloveniji in tujini, iz nekaterih je tudi uspešno izstopil s prodajo deleža. Glavna Blaževa strast je predavanje o različnih podjetniških tematikah (inovativnost, analiza trga, razvoj poslovnih priložnosti, prodaja, financiranje, iskanje novih idej pri razvoju izdelkov in storitev s pomočjo t.i. »Design thinking-a« in Lean (vitkih) metod) in svetovanje mladim, ki se odpravljajo na svojo podjetniško pot. Vodil je preko 200 delavnic in svetovanj podjetnikom in podjetjem.
Design thinking metoda reševanja kompletnih težav v ospredje postavlja uporabnika. Razvijajte svojo idejo, produkt/storitev, posel na podlagi potreb vaših uporabnikov in z jasnimi konkurenčnimi prednostmi.
Na prvem modulu bomo definirali problem, ki ga naša ideja rešuje. Na delavnici se bomo ukvarjali z iskanjem ujemanja problema in vaše rešitve (izdelka, storitve), ki je osnova za razvoj uspešne podjetniške zgodbe. Le če dobro definiramo problem lahko razvijemo rešitev, za katero nam bodo uporabniki plačali dovolj, da bomo kot podjetje dolgoročno preživeli. Raziskava trga, kamor spada predvsem analiza in ocena obsega povpraševanja, pa tudi analiza konkurence, je zato nujen in ključen korak v razvoju katerekoli ideje. Pogledali bomo načine raziskave trga in pridobivanja hitrih in kvalitetnih povratnih informacij, na podlagi katerih lahko nadgradite svoje ideje. Svoja spoznanja glede definiranja problema /rešitve boste vključili tudi v svoj vzorec pitcha. Delavnico bo vodil dr. Blaž Zupan.
2. modul: KAKO DEFINIRATI STRANKO IN DOLOČITI VREDNOST SVOJEGA PRODUKTA/STORITVE
Četrtek, 19. maja od 17h do 20h
Kaj imajo skupnega vodilna mednarodna in domača podjetja in podjetniki ter ostale uspešne organizacije? Seveda je odgovorov lahko več, a le eden je pomemben. Vsa ta podjetja, podjetniki in organizacije vso svojo energijo usmerjajo v rešitve, ki njihovim ciljnim skupinam zagotavljajo odlično uporabniško izkušnjo.
Na drugem modulu bomo definirali kdo je naš glavni kupec -iskanje in spoznavanje ciljnega kupca – kaj si kupec želi in kaj resnično potrebuje, po katerih kanalih ga doseči. Spoznavali bomo kako in na kakšen način ugotoviti potrebe kupca in kako definirati vrednost svojega produkta/storitve – edinstvena ponujena vrednost. S pomočjo segmentacije kupcev bomo določali sprejemljivo ceno za kupca skozi delo na praktičnih primerih in predstavitvijo dobirh praks in uporabo metode Design thinking iz Univerze Stanford. Svoja spoznanja glede definiranja svoje idealne stranke in vrednosti svojega produkta/storitve boste vključili tudi v svoj vzorec pitcha. Delavnico bo vodil dr. Rok Stritar.
Dr. Rok Stritar je predavatelj, mentor in podjetnik. Je močno vpet v svetovanje podjetnikom in podjetjem na področju zgodnjega podjetništva, podjetniške rasti in razvoja novih izdelkov in storitev. Sodeluje v skupini, ki je leta 2007 v Slovenijo pripeljala dizajnerski pristop za reševanje kompleksnih nestrukturiranih poslovnih izzivov. Je ustanovitelj podjetja Kibuba d.o.o., ki je v zadnjih 10 letih zraslo v drugega največjega ponudnika specializirane opreme za gorništvo in prosti čas v Sloveniji, vpleten pa je še v številne druge podjetniške projekte.
3. modul: KAKO ENOSTAVNO RAZVITI PRODUKT/STORITEV S POMOČJO DESIGN SPRINTA
Torek, 24. maja od 17h do 20h
S pomočjo DesignSprint pristopa k reševanju problemov lahko pospešite in poenostavite oblikovanje produkta, strategije in ideje, zmanjšajte tveganje za neuspeh, si prihranite vlaganje denarja v ideje in projekte, ki ne delujejo, hitro in enostavno razvijte prototipe in testirajte ter izboljšajte svojo idejo ali produkt/storitev. Z usmeritvijo na uporabnike boste ustvarili rešitve, ki bodo navduševali vaše stranke.
Na 3. modulu boste spoznali pomen prototipiranja in testiranja na podlagi dobrih praks in orodij. Identificirali boste ključne predpostavke, ki bi jih prototipirali in testirali. S pomočjo Design Sprint pristopa boste izdelali scenarij za pripravo prototipa ter pripravili akcijski načrt. Svoja spoznanja glede oblikovanja produkta/ storitve/rešitve boste vključili tudi v svoj vzorec pitcha. Delavnico bo vodil Enej Gradišek.
Enej Gradišek, magister mednarodnega poslovanja v podjetju CorpoHub dela kot Acceleration Manager in skrbi za pospeševanje poslovnih modelov, strategij, procesov in transformacij v organizacijah. Podjetjem, zunanjim in notranjim Startup ekipam pomaga, da delajo prave/vredne stvari na pravi način in jim pomaga pospešiti njihov poslovni razvoj. Mentoriral je več kot 80 startup oz. razvojnih ekip, sodeloval na večih “innovation” vikendih in kot član komisije ocenjeval startup ekipe za razpise Slovenskega podjetniškega sklada. Pri delu kombinira Design Thinking in Lean startup ter Agilne metode dela.
4. modul: KAKO PRODAJATI SKOZI ZGODBO- STORYTELLING
Četrtek, 26. maja od 17h do 20h
Geslo “Zgodbe prodajajo” smo slišali že neštetokrat! Vemo, da ljudi najlažje spodbudimo k nakupu z zgodbami, ki se dotaknejo čustev kupcev.
Na 4. modulu boste spoznali kako kako oblikovati zgodbo, ki bo pritegnila kupce. Kako skozi zgodbo ustvariti prednost pred svojimi konkurenti in kako se z zgodbo povezati s svojimi strankami. Skozi pregled tipičnih napak boste spoznali, katere so tipične napake pri ustvarjanju lastnih zgodb in kako se le teh izogniti. Naučili se boste kako s pomočjo storyjev povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke in se predstaviti sledilcem na pravilen način. Naučili se boste kako s pomočjo storyjev zgraditi zaupanja vreden odnos s svojimi sledilci, kako postavljati vprašanja in narediti sledilce bolj odzivne. Naučili se boste kako s pomočjo storyjev prodajati svojo ponudbo in kako povečati zanimanje za svojo ponudbo. Naučili se boste kako postaviti strategijo in kaj je dobro objavljati, za uspešnost vaše blagovne znamke.
Svoja spoznanja glede prodaje izdelka/rešitve skozi zgodbo boste vključili tudi v svoj vzorec pitcha. Delavnico bo vodil Jernej Narat.
5. modul: KAKO NA SPLETU ZGRADITI OSEBNO ZNAMKO- BRANDING
Torek, 31. maja od 17h do 20h
Ne glede na to, ali ste zaposleni ali podjetnik, Gradnja osebne blagovne znamke je postala zelo pomemben del marketinške strategije, ki vam bo pomagala, da si postavite ceno, ki si jo zaslužite. Ne glede na to, ali ste na začetku svoje podjetniške poti, kariere, zaposleni ali podjetnik. Po raziskavah kar 78% uporabnikov raje kupuje od oseb, ki jim zaupajo in so jim všeč, ker jih razumejo. Ali ste preverili, kaj o vas lahko stranke in uporabniki najdejo na Googlu? Vzemite stvari v svoje roke in sami ustvarite zgodbo, ki bo pokazala kako edinstveni in unikatni ste.
Na 5. modulu boste poiskali vaše vrednote in jih povedali skozi zgodbo, definirali boste rešitve, s katerimi lahko pomagate ljudem, in svojo idealno stranko ter kako s pomočjo marketinga privlačiti prave stranke. Našli boste svojo unikatno lastnost, po kateri se razlikujete od konkurence. Spoznali boste glavne sestavine osebne blagovne znamke in da je vaša zgodba kot unikatni produkt. Naučili se boste kako napisati marketinško vsebino za različne prodajne kanale in kako je pomembna fotografija in video vsebine. Naučili se boste kako pripraviti strategijo za graditev osebne blagovne znamke in katere so največje napake, ki jih podjetniki delajo pri grajenju osebne blagovne znamke.
Svoja spoznanja glede grajenja osebne blagovne znamke boste vključili tudi v svoj vzorec pitcha. Delavnico bo vodil Jernej Narat.
Jernej Narat je podjetnik, mentor in predavatelj. Je ustanovitelj podjetja DrumLife Production in odgovorni producent, ki s svojimi bogatimi izkušnjami v podjetništvu povezuje in združuje ambiciozne ustvarjalce foto in video vsebin. Profesionalnost in strast do dela ga odlikujeta na področjih razumevanja trendov in sodobnih načinov ustvarjanja zgodb. Strankam poskuša pomagati razvijati blagovne znamke izven okvirjev in graditi temelje podjetij s pomočjo medijskih vsebin na dolgi rok. S svojo ekipo ustvarja zgodbe narejene po meri (tailor made stories) skozi video/fotorafije in vodeno pripoved na socialnih omrežjih.
6. modul: PREDSTAVITEV PODJETNIŠKIH IDEJ
Četrtek, 2. junija od 17h do 20h
6. modul bo namenjen vašim predstavitam podjetniških idej na podlagi vzorcev pitchev, ki ste jih dopolnjevali tekom vseh modulov Štartaj Domžale. Dober pitch zahteva, da razumete svojo edinstveno ponujeno vrednost. Vedeti morate, zakaj je pomembna za vaše kupce ali potencialne investitorje. Vsak posameznik ali podjetje bi moral imeti sestavljeno kratko predstavitev ali opis dejavnosti podjetja, ki bi jo delili s kupci, dobavitelji in tudi investitorji. Za uspešno sodelovanje z dotičnimi poslovnimi deležniki, je pomembno kako predstavimo poslovno idejo, zato se podajte na to dogodivščino in se preizkusite v predstavitvi svojih idej.
3. RAZLOGI, zakaj se morate prijaviti:
- pridobili boste znanja in veščine s pomočjo katerih je Tesla v treh urah naredil nekaj, za kar drugi potrebujejo leta
- družil se boš z vrhunskimi strokovnjaki, mentorji in podjetniki v ene paketu
- in ali smo omenili že nagrade
Prijavite se in ne odlašajte!
Zaštartajmo skupaj, čaka vas neverjetna izkušnja s 4 vrhunskimi strokovnjaki, mentorji in podjetniki!
“It’s not about ideas.
It’s about making ideas happen.”
(Scott Belsky)
Poleg vsega tega znanja pa se boste lahko potegovali na predstavitvi idej za NAGRADE:
1. nagrada: mesto v inkubatorju – 1 na 1 mentoriranje v obsegu 30 ur
2. nagrada: mesto v inkubatorju – 1 na 1 mentoriranje v obsegu 15 ur
3. nagrada: mesto v inkubatorju – 1 na 1 mentoriranje v obsegu 7 ur