Šola priprave poslovnega modela: Segmentacija trga
Vsebina:
- Zakaj nam naša segmentacija določa poslovni model?
- Kako definiramo najosnovnejši sprejemljiv segment (MVS – Minimum viable segment) ali publiko?
- Kako naš poslovni model vpliva na strošek pridobivanja strank (CAC – Customer Aquisition Cost)?
- Kakšne segmentacije poznamo in kako so med seboj povezane?
Predavateljica:
Janja Klemenc Puntar se več kot 25 let ukvarja s prihodom na trg. Na globalni ali lokalni trg je lansirala več kot 20 povsem novih produktov v več kot 7 različnih industrijah tako v B2C kot v B2B, vključno z B2B2B. Izvedla je 1.000+ planov prihoda na trg od storitev, rešitev do fizičnih produktov. Njen članek Zakaj je izjemna strategija prihoda na trg boljša od odličnega produkta je eden izmed najbolj označenih na Mediumu. Facilitira tako brand kot dizajn sprinte in coacha ustanovitelje in kreatorje za prihod na trg. Zase pravi, da je dizajner za prihod na trg. Odlično poznavanje tako produktnega vodenja kot celotnega marketinga in delo tako v korporacijah kot startupih, ji je omogočilo, da je izoblikovala ponovljiv pristop, kako se hitro in z najmanj truda lahko infiltriraš na katerikoli trg lokalno ali globalno. Zato je razvila Obvladaj E-mreženje spletni tečaj, ki ga poučuje na platformi Maven.
Prijavite se lahko do vključno petka, 17. februarja 2023 oz. do zasedbe omejenega števila udeležencev. Udeležba je brezplačna.
Prijava: Kliknite TUKAJ