Območna obrtno-podjetniška zbornica Domžale

Šaranovičeva 21cVir, 1230 Domžale, Slovenija
Pon in Pet: 9.00 – 12.00 Sreda: 13.00 – 17.00
Obvezno predhodno naročilo

Vabilo na Strokovni forum grafičarjev – »Drupa po Drupi«

Image by freepik

STROKOVNI FORUM GRAFIČARJEV – »Drupa po Drupi«

14. in 15.6.2024, Ankaran

Vabimo vas na Tradicionalni strokovni dvodnevni forum članov Sekcije grafičarjev pri OZS, ki ga pripravljamo 14. in 15. junija 2024 v hotelu Adria v Ankaranu, Modri salon.

Spoštovani!

Svet grafičarjev in tiskarske industrije prinaša izjemno veliko hitrih sprememb, zato je potrebno nenehno slediti trendom. Zagotovite si mesto na predavanjih o najaktualnejših temah. Poleg aktualnih predavanj bodo na forumu predstavljene tudi teme, ki pomembno vplivajo na vsakdanji delovni proces ter obilo priloženosti za druženje ter izmenjavo mnenj in izkušenj z ostalimi udeleženci in sponzorji.

Datum foruma – srečanja: 14. in 15. 6. 2024

Ura foruma: 14.6.2024 od 10.00 ure do 15.6.2024 do 13.00 ure

Lokacija foruma: Hotel & resort Adria Ankaran, Jadranska cesta 25, Ankaran. Prijava je obvezna do 13.6.2024 prijavite se TUKAJ ali na e-pošto: adrijana.poljansek@ozs.si

Sponzorji Foruma:

Diamantni sponzor:

Xerox

Zlati sponzor:

Konica Minolta

Srebrni sponzorji:

Xenon Forte

Europapier

Copia biro d.o.o.

Grafo Lit

AGENDA

Strokovni forum članov Sekcije grafičarjev pri OZS, 14. in 15. junija 2024 v Hotelu & Resort Adria Ankran, dvorana Modri salon.

Petek, 14. junij 2024

  • 10.00 Registracija in jutranja kavica
  • 10.15 Pozdravni nagovor predsednika Sekcije grafičarjev pri OZS
    Bernard Bucik, predsednik Sekcije grafičarjev pri OZS
  • 10.30 Pozdravni nagovor direktorja OZS
    Danijel Lamperger, direktor Obrtno – podjetniške zbornice Slovenije
  • 10.45 Pozdravni nagovor predsednika OZS
    Blaž Cvar, predsednik Obrtno podjetniške zbornice Slovenije
  • 11.00 Umetna inteligenca (UI) kot so ChatGPT, Copilot in drugi za boljšo učinkovitost pri delu, pisanje dopisov, odgovorov na reklamacije, priprave marketinških vsebin ipd.

Predavanje bo vodil mag. Boštjan Kožuh, ki ima prek 20 let izkušenj na področju umetne inteligence, analitike in upravljanja s podatki. Delil bo znanje, ki temelji na dolgoletnih praktičnih izkušnjah v Sloveniji in tujini ter formalnem izobraževanju v institucijah, kot so Massachusetts Institute of Technology (MIT), Harvard, Ekonomska fakulteta Ljubljana in druge. Je tudi nagrajeni predavatelj na številnih domačih in mednarodnih konferencah ter mentor na področju analitike in umetne inteligence.

  • 12.30 – 14.00 Odmor za kosilo
  • 14.00 – 15.30 Izzivi grafične – tiskarske dejavnosti v prihodnosti
  • Ob 15.30 uri Odmor
  • Ob 16.00 uri Zbor udeležencev pred hotelom
  • Ob 16.15 uri Odhod do pomola na ladjico Zlatoperko
  • Od 16.30 uri do 20.30 ure Piknik in kopanje na ladjici Zlatoperka

Sobota, 15. junij 2024

  • Od 9.00 do 10.30 ure Drupa po drupi (Drupa po Drupi), dr. Gorazd Golob.

Kam gre svet, kje smo mi in s kom se je vredno pogovarjati o prihodnosti?

Gorazd Golob, rojen 1955, sem preživel pol delovne dobe v tiskarnah, drugo polovico na NTF, Univerza v Ljubljani, ob tem pa učil tudi na sedanji Srednji medijski in grafični šoli, ter na ALUO. Po upokojitvi, do konca lanskega leta sem opravljal delo glavnega urednika revije Print and Media Technology Research. Pa še kaj bi se našlo. Še vedno sem nekoliko aktiven kot predsednik Tehničnega odbora GRT (grafika in fotografija) pri SIST, trenutno zaposlen tudi z zbiranjem in urejanjem gradiva za pisanje dveh publikacij: učbenik/priročnikTehnologija ofsetnega tiska in učbenik Digitalna umetniška grafika. Občasno sodelujem tudi na dogodkih, ki jih organizira OZS, Sekcija grafičarjev.

  • Od 10.30 do 11.00 ure odmor za kavico
  • Od 11.00 do 12:30 ure Marketing za tiskarje, Mitja Košak

Mitja Košak vodi svojo marketinško agencijo Solos že od leta 1997, ima hkrati svojo tiskarno in je predavatelj na več fakultetah. Več kot 15 let poleg predmeta Tehnologije grafičnih procesov predava na Fakulteti za dizajn še predmete kot so Digitalni marketing, Upravljanje družbenih omrežij in druge marketing vsebine. Diplomiral podjetništvo, magistriral pa iz vedenja potrošnikov pod vplivom interneta in družbenih omrežij in z delom na tem področju nadaljuje. Projekte, kjer sodeluje kot svetovalec, vodi celostno, saj še posebej pri spremembah na trgu, podjetja potrebujejo sveže poglede na dejavnosti, ki jih izvajajo za svojo rast in povečanje prometa, investicije v nove tehnologije in podobno. Na novomeškem znanstveno tehnološkem inštitutu {Rudolfovo je od ustanovitve svetovalec za PR in marketing. Je tudi član žirije za inovacije pri Gospodarski zbornici Dolenjske in Bele krajine.

Kotizacija za forum – srečanje: Za člane in nosilce kartice Mozaik podjetnih krije kotizacijo za forum sekcija in je forum brezplačen.
Za nečlane: 89,00 EUR (DDV ni vključen). Kotizacija za udeležbo na strokovnem forumu vključuje: Dvodnevna udeležba na predavanjih. Pogostitev med odmori oziroma osvežitev prvi dan kosilo in večerja na ladjici. Prijave za forum pošljite do 13.6.2024.

Kotizacija za člane sekcije poravna sekcija iz planiranih sredstev sekcije za leto 2024.

Zakaj se udeležiti strokovnega foruma: Ker je forum najpomembnejši dogodek v Sloveniji za vse, ki se ukvarjate s tiskom in embalažo.

AKTUALNE VSEBINE IN ŠTEVILNA DRUŽENJA

  • Na forumu bodo poleg strokovnih tem predstavljene tudi teme, ki pomembno vplivajo na vsakdanji delovni proces.
  • Veliko bo priložnosti za druženje ter izmenjavo mnenj in izkušenj, kar je ne nazadnje priložnost, da spoznate vaše kolege oziroma potencialne stranke.
  • Poleg aktualnih predavanj bodo na forumu predstavljene tudi teme, ki pomembno vplivajo na vsakdanji delovni proces ter obilo priložnosti za druženje ter izmenjavo mnenj in izkušenj z ostalimi udeleženci.
  • Zagotovite si mesto na predavanjih o najaktualnejših temah.

Rezervacije za nastavitve v Ankaranu sporočite na tel. številko: 05 66 37 444 ali preko e-pošte booking@adria-ankaran.si do 13.6.2024 s sklicem, da ste udeleženci strokovnega foruma grafičarjev. Za udeležence foruma so cene za nočitve ugodnejše.

Cena z zajtrkom
Vile Olive Suites
Dvoposteljna soba – Single use 120,00 EUR 140,00 EUR
Dvoposteljna soba 78,00 EUR 90,00 EUR

Vključuje: Namestitev v izbranem objektu 4* po osebi/dan. Zajtrk v restavraciji resorta Adria., Wifi v sobi in skupnih prostorih., Vstop v notranji bazenski kompleks.

Doplačilo: Turistična taksa/osebo/dan: 2,50 EUR in prijavnina 2,00 EUR po osebi/bivanje

Prisrčno vabljeni!