Šaranovičeva 21c Vir,
1230 Domžale, Slovenija

Pon in Pet: 9.00 – 12.00
Sreda: 13.00 – 17.00

Za obisk SPOT točke obvezno predhodno naročilo.

Search

Spletno izobraževanje: Učinkovito reševanje reklamacij

📅 Datum in čas: 16. april 2025 ob 9:30
📍 Lokacija: Spletno izobraževanje (ZOOM)

Kaj boste pridobili?

🔹 Poznavanje pravic in obveznosti podjetja in kupcev pri reklamacijah
🔹 Razumevanje razlik med garancijo, stvarno napako in jamčevalnimi zahtevki
🔹 Konkretne smernice za ravnanje pri reklamacijah fizičnih in pravnih oseb
🔹 Praktične primere za hitro in zakonito reševanje sporov

Predavanje je namenjeno podjetnikom in pravnim osebam, ki se pri poslovanju srečujejo z različnimi vrstami reklamacijskih zahtevkov – tako v B2C (potrošniško pravo) kot v B2B (pravna napaka, jamstva v poslovnih odnosih).

Vsebina predavanja:

✔ Kakšne zakonske obveznosti ima podjetje pri reklamacijah?
✔ Kako pravilno voditi reklamacijski postopek in komunicirati s strankami?
Kateri zahtevki so obvezni in kako jih prepoznati?
Pregled konkretnih primerov in učinkoviti načini reševanja sporov

Kotizacija:

Člani OOZ Grosuplje: 50 EUR + DDV
Obrtniki iz občine Grosuplje in Dobrepolje: 70 EUR + DDV
Ostali udeleženci: 90 EUR + DDV

O izvajalki:

Ana Antunićević, mag. prava, je pravna strokovnjakinja s specializacijo za varstvo osebnih podatkov, pogodbeno pravo, poslovno ureditev in kadrovske zadeve. Ima izkušnje iz odvetništva in pravnega svetovanja, trenutno pa vodi lastno pravno pisarno. Njeno delo temelji na strokovnosti, transparentnosti in razumevanju potreb strank.

Prijava

Na dogodek se prijavite preko spletnega obrazca spodaj.


Vir: OZS

Foto: Image by Freepik

Ostala obvestila

Skip to content