📅 Datum in čas: 16. april 2025 ob 9:30
📍 Lokacija: Spletno izobraževanje (ZOOM)
Kaj boste pridobili?
🔹 Poznavanje pravic in obveznosti podjetja in kupcev pri reklamacijah
🔹 Razumevanje razlik med garancijo, stvarno napako in jamčevalnimi zahtevki
🔹 Konkretne smernice za ravnanje pri reklamacijah fizičnih in pravnih oseb
🔹 Praktične primere za hitro in zakonito reševanje sporov
Predavanje je namenjeno podjetnikom in pravnim osebam, ki se pri poslovanju srečujejo z različnimi vrstami reklamacijskih zahtevkov – tako v B2C (potrošniško pravo) kot v B2B (pravna napaka, jamstva v poslovnih odnosih).
Vsebina predavanja:
✔ Kakšne zakonske obveznosti ima podjetje pri reklamacijah?
✔ Kako pravilno voditi reklamacijski postopek in komunicirati s strankami?
✔ Kateri zahtevki so obvezni in kako jih prepoznati?
✔ Pregled konkretnih primerov in učinkoviti načini reševanja sporov
Kotizacija:
Člani OOZ Grosuplje: 50 EUR + DDV
Obrtniki iz občine Grosuplje in Dobrepolje: 70 EUR + DDV
Ostali udeleženci: 90 EUR + DDV
O izvajalki:
Ana Antunićević, mag. prava, je pravna strokovnjakinja s specializacijo za varstvo osebnih podatkov, pogodbeno pravo, poslovno ureditev in kadrovske zadeve. Ima izkušnje iz odvetništva in pravnega svetovanja, trenutno pa vodi lastno pravno pisarno. Njeno delo temelji na strokovnosti, transparentnosti in razumevanju potreb strank.
Prijava
Na dogodek se prijavite preko spletnega obrazca spodaj.
Vir: OZS
Foto: Image by Freepik