Datum: 09.05.2025
Ura: 08:30 – 12:30 (spletna delavnica)
Na delavnici boste v petih korakih spoznali praktične tehnike za obvladovanje čustev in samozavesten pristop k težavnim pogovorom, kar vam bo prineslo več kredibilnosti in konkurenčno prednost pred drugimi.
Izzivi pri delu s strankami
Delo s strankami je pogosto naporno, kljub temu da je večina strank uvidevnih in potrpežljivih. Včasih pa se srečamo z nerazumevanjem, nezadovoljstvom, agresivnim tonom ali celo konfliktom. Za učinkovito komunikacijo ni dovolj zgolj poznavanje prodajnih tehnik – pomembno je razumeti, da si stranka želi biti slišana in videna. Ključ do uspeha v težavnih pogovorih je ohranjanje mirnosti in zbranosti, razumevanje strankinih potreb ter postavljanje jasnih prošenj in mej.
Kaj boste pridobili na delavnici?
- Kako se odzvati na neprijazne, zahtevne ali nezadovoljne stranke?
- Kako vzpostaviti profesionalni odnos in ohraniti mirnost ter samozavest?
- Upravljanje z lastnimi čustvi in uporaba empatije za zmanjšanje napetosti.
- Aktivno poslušanje – razumevanje sogovornika tudi v neprijetnih situacijah.
- Postavljanje jasnih prošenj, ki bodo bolje sprejete in vodile k sodelovanju.
- Obravnavanje težavnih situacij, kot so postavljanje meja, prekinjanje pogovora ali razumevanje strankinih zahtev.
Predavateljici
Mag. Vesna Klemenčič Kuder
Magistra politologije, mediatorka in predavateljica. Ustanoviteljica Društva za empatično komunikacijo, izvaja treninge za podjetja, vodstvene kadre in kolektive na temo mehkih veščin, zdrave organizacijske kulture in učinkovite komunikacije. Več informacij: www.empaticnakomunikacija.com.
Polona Klarič
Diplomirana ekonomistka, specialistka projektnega managementa in terapevtka z licenco metode TCT®. Pri svojem delu vključuje elemente kognitivne, humanistične in transpersonalne psihologije. Vodi Center Karuna objem, kjer ponuja meditacije za zaposlene, individualne in partnerske terapije ter izobraževanja za podjetja. Več: www.karuna.si.
Podrobnosti spletne delavnice
Trajanje: 4 ure (z vmesnimi odmori)
Prijava: Obvezna predhodna spletna prijava (najdete jo na dnu strani).
Dostop: Povezavo za spletno delavnico pošljemo dan pred izvedbo.
Kotizacija in plačilo
Člani / Nečlani:
Plačilo kotizacije na udeleženca: Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom seminarja na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije, Celovška 71, 1000 Ljubljana:
- TRR: 02013-0253606416 (NLB)
- Sklic: 00 200035 – davčna številka
- Namen plačila: OTHR
Potrdilo o plačilu pošljite na izobrazevanje@ozs.si.
Odjave in odpovedi
- Pisne odjave sprejemamo do 2 dni pred dnevom izobraževanja (izobrazevanje@ozs.si).
- V primeru odjave po tem roku ali neudeležbe kotizacijo zaračunamo v celoti.
- V primeru prenizkega števila prijav si pridržujemo pravico do odpovedi delavnice.
Spletna prijava
Dodatne informacije
📧 E-pošta: izobrazevanje@ozs.si
📞 Telefon: 01 5830 504 / 553
Vir: OZS
Foto: Image by Freepik