Šaranovičeva 21c Vir,
1230 Domžale, Slovenija

Pon in Pet: 9.00 – 12.00
Sreda: 13.00 – 17.00

Za obisk SPOT točke obvezno predhodno naročilo.

Search
Loading Dogodki

Od A do Ž za digitalizacijo poslovanja na enem mestu – KONFERENCA DIGI DAN 17.4.2024

Brezplačen dogodek Od A do Ž za digitalizacijo poslovanja na enem mestu – KONFERENCA DIGI DAN 17.4.2024

Konferenca DIGIDAN je predstavitev kompletnega procesa digitalizacije poslovnih procesov, od načrtovanja do izvedbe.

Izvedeli boste, kakšna so primerna digitalna orodja, kakšno programsko opremo in kakšno znanje (strokovnjakov) je potrebno, da se ta proces uspešno izvede. Ob vseh potrebnih korakih, pa boste tudi dobili informacije, kako lahko digitalizacijo poslovanja finančno zaprete.

DIGIDAN konferenca je prva in edina tovrstna konferenca, kjer so pod eno streho združeni certificirani ponudniki/izvajalci opreme in storitev, ki so potrebni v celotnem procesu digitaliziranja.

V kolikor ste javni zavod ali gospodarska družba, ki je dolžna zagotavljati revizijsko skladnost poslovanja, zakonsko skladnost poslovanja in verodostojnost, potem je to dogodek, ki ga ne smete zamuditi.

S pravim pristopom lahko prenovo poslovnih procesov in uvedbo sodobnih poslovnih modelov uspešno izpeljemo. Digitalizacija namreč podjetjem omogoča, da povečajo učinkovitost poslovanja in razvijejo svoj potencial, pri tem pa posledično prihranijo veliko denarja.  

Digitalizacija podjetjem prinese optimizacijo celotnega poslovanja, kar konkretno pomeni nižje stroške, višjo učinkovitost, večjo zvestobo kupcev, zmanjšanje tveganj in napak, višjo produktivnost zaposlenih, boljšo uporabniško izkušnjo in še mnogo več.

Zato ne odlašajte in se prijavite na brezplačen dogodek v živo:

Od A do Ž za digitalizacijo poslovanja na enem mestu – DIGI DAN 17.4.2024

📆 Kdaj:  v  sredo,17. aprila 2024 od 9. do 14. ure  

📌 Kje: v živo na Obrtni zbornici Domžale, Šaranovičeva 21c, Vir, 1230 Domžale, ki se ga boste lahko udeležili vsi,  ki se boste prijavili na spodnjo online prijavo.

Če je v preteklosti še veljalo, da se digitalizacije lahko lotijo samo velika podjetja, saj srednja in majhna podjetja nimajo ne sredstev in ne kadra, potem sedaj temu zagotovo ni več tako. 

Vabljeni na dogodek v živo, kjer boste lahko na praktičen način spoznali, kako se lotiti kompletnega procesa digitalizacije poslovnih procesov, od načrtovanja do izvedbe, katera so  primerna digitalna orodja, kakšno programsko opremo in kakšno znanje (strokovnjakov) je potrebno, da se ta proces uspešno izvede ter kako lahko financirate digitalizacijo poslovanja.

Ne odlašajte in se prijavite na brezplačno konferenco DIGI DAN v živo in poskrbite za povečanje konkurenčnosti in zmanjšanje stroškov vašega podjetja.

Vsebina:

PCREFURB

Uporaba obnovljene opreme je preudarna rešitev

Trije razlogi, zakaj so obnovljeni računalniki res preudaren in cenovno ugoden nakup:

Računalniki so zgolj od priznanih znamk (Dell, HP, Fujitsu, Lenovo), višji nivo kvalitete, namenjeni za poslovno rabo.

Okolju prijazen nakup, saj vsak elektronski odpad škodljiv za naravo. Bodimo trajnostni in uporabimo opremo, ki ima 3x daljšo življenjsko dobo in 10x manjšo možnost okvar.

Poleg enoletne garancije so že opremljeni z operacijskim sistemom in pregledani. Za isti znesek tako kupite veliko boljši (profesionalni) računalnik kot v primeru novega (osnovnega modela).

 

Več o obnovljeni računalniški opremi in trenutni ponudbi pa dobite tudi na refurb.si, ki je tudi partner mreženja na konferenci DIGIDAN.

Kristijan Zaponšek, vodja prodaje, PCRefurb.si.

BIROSISTEMI

Predpriprava dokumentov, popis in skeniranje

Praktični napotki za pripravo dokumentov, opreme za skeniranje in samega dokumentnega sistema. Prikazali vam bomo tudi dejanski zajem dokumentov s profesionalno opremo za skeniranje Canon, ki nudi zanesljivo in hitro delovanje pri pripravi skeniranega arhiva.


Maja Štefanec, Chief product officer, 365digital.si in Birosistemi d.o.o.

SOLUMA D.O.O.

AI v Akciji: 5 primerov vključevanja AI v vsakodnevne poslovne procese

 Odkrijte, kako umetna inteligenca (AI) revolucionira poslovne procese skozi pet konkretnih primerov. S fokusom na platformah za projektno vodenje monday.com in dokumentnega sistema M-Files ter njihovo integracijo z AI tehnologijo, boste spoznali inovativne pristope k upravljanju projektov, dokumentov in nalog. Pripravite se na učinkovitejše delovanje organizacij in povečanje produktivnosti zaposlenih.

Dušan Špajzar, CEO, Soluma d.o.o.

ZZI D.O.O.

eRačuni in eHramba: Skladnost in varnost v svetu digitalizacije

Kaj je eRačun in dokumenti v ePoslovanju? Od eRačuna do eHrambe – vse kar morate vedeti o digitalizaciji poslovanja. Kako lahko s sodobnimi tehnološkimi rešitvami transformirate poslovanje, dosežete večjo učinkovitost ter zagotovite varnost in skladnost s predpisi? Udeleženci bodo dobili vpogled v napredne rešitve in storitve, ki omogočajo pripravo, izdajo, hrambo in izmenjavo e-računov. Predstavljeni bodo tudi primeri uporabe ter prihajajoče obveznosti izmenjave e-računov v skladu z zakonodajo.
Peter Zorko, direktor, ZZI d.o.o.

 

ARHIVSERVIS

Potrebna znanja (Know How) in možnosti financiranja procesa digitalizacije

Z našim predavanjem želimo slušatelje opolnomočiti, da bodo na koncu razumeli, kaj vse vključuje in zajema proces digitalizacije za katerega se odločijo, kakšna je njihova dejanska vloga v tem procesu (ne le da kupijo orodja za to), kaj (in koga) za to zares potrebujejo ter, kako lahko z mehanizmom uporabe  invalidskih kvot ugodneje zapirajo finančno konstrukcijo načrtovane digitalizacije njihovih procesov.

Tanja Čajavec, direktorica, Arhivservis d.o.o.

Ne odlašajte in se prijavite na brezplačno konferenco DIGI DAN, kjer boste vste izvedeli od A do Ž za digitalizacijo poslovanja na enem mestu. 

Ostala obvestila

Skip to content