Od prve prodaje do podjetja
V sredo , 19. maja, je potekal 4. modul letošnje serije brezplačnih online podjetniških delavnic ŠTARTAJ DOMŽALE z naslovom Uspešen recept, kako od navdiha do zaslužka – misija (ne)mogoče?.
Na začetku srečanja smo pregledali prodajna pisma in prodajne brošure, ki so jih udeleženci izdelali na podlagi naučenega na 3. modulu. Predavatelj je na konkretnem primeru prodajnega pisma, ki ga je pripravila udeleženka poudaril ključne napake, do katerih prihaja pri pisanju prodajnega pisma.
Udeleženci so izvedeli kaj vse je potrebno, da od prve prodaje pridemo do podjetja. Najprej smo stopili korak nazaj in se spomnili, kaj vse smo se na naučili v preteklih srečanjih in ugotovili, da smo se do tega trenutka pogovarjali predvsem o taktiki. V poslu pa je bistveno bolj pomembno, da imamo dobro zastavljeno strategijo, ki nam omogoča uspešnost na daljši časovni rok.
Predavatelj je udeležence opozoril, da se strategije lotimo šele takrat, ko je za nami prva uspešna prodaja. Udeleženci so dobili izjemno pomembno lekcijo kakšni so koraki od trenutka, ko kupec sploh še ne ve, da naš produkt obstaja, do trenutka, ko je na našem računu denar. To je podlaga za pripravo strategije.
Strategija pa je seveda uporabna samo takrat, ko ji sledijo dejanja, zato so udeleženci za domačo nalogo prejeli navodila za pripravo akcijskega načrta in vzorec finančnega načrta. Akcijski načrt v obliki enostavne časovnice je pripomoček, ki nas spodbuja k večji discipliniranosti in proaktivnosti.
Vse udeležence smo povabili, da izkoristijo priložnost in se prijavijo na termin mentoriranja 1 na 1, kjer se bomo lahko prilagodili stopnji razdelanosti podjetniške ideje in potrebam vsakega udeleženca posebej.
Ekipa Štartaj Domžale