Komunikacija je pomembna pri organizaciji dela, vodenju, motivaciji, prodaji, doseganju ciljev, vplivanju na druge itn. Dobra komunikacija je temelj kvalitetnih odnosov. Delovno okolje in medsebojni odnosi na delovnem mestu pa tudi vplivajo na zdravje zaposlenih. Če so zaposleni zdravi in zadovoljni, lahko naredijo več in boljše. Motena komunikacija (mobbing) znotraj podjetja pa pogosto povzroči negativne spremembe v duševnem zdravju zaposlenega. Zato je pomembno, da razmišljamo o učinkoviti komunikaciji. Le ta je učinkovita, ko doseže svoj cilj in namen ne le predajanje sporočil, ampak tudi prejemanje sporočil z zdravo mero dobronamernosti.
ZDRAVJE STAREJŠIH ZAPOSLENIH, PRIMERNA KOMUNIKACIJA IN PREPREČEVANJE MOBINGA
ki bo v petek, 03. decembra 2021 od 09:00 do 12:00 ure (trajanje posveta: 4 šolske ure)
Komunikacija je pomembna pri organizaciji dela, vodenju, motivaciji, prodaji, doseganju ciljev, vplivanju na druge itn. Dobra komunikacija je temelj kvalitetnih odnosov. Delovno okolje in medsebojni odnosi na delovnem mestu pa tudi vplivajo na zdravje zaposlenih. Če so zaposleni zdravi in zadovoljni, lahko naredijo več in boljše.
Motena komunikacija (mobbing) znotraj podjetja pa pogosto povzroči negativne spremembe v duševnem zdravju zaposlenega.
Zato je pomembno, da razmišljamo o učinkoviti komunikaciji. Le ta je učinkovita, ko doseže svoj cilj in namen ne le predajanje sporočil, ampak tudi prejemanje sporočil z zdravo mero dobronamernosti.
PSIHOLOŠKI DEL programa:
– Uvod
– Osnove komunikacije
– Spoštovanje kot temelj odnosa
– Predstavitev in demonstracija osnovnih tehnik komunikacije
Podajanje jasni navodil
Pohvale
Aktivno poslušanje
– Povezanost komunikacije in vpliv na zdravje zaposlenih
– Mobing
PRAVNI DEL programa:
– Opredelitev mobbinga in pojavne oblike
– Obveznosti delodajalca in načini preprečevanja
– Odgovornost delodajalca
– Novejša sodna in inšpekcijska praksa.
Tekom študija psihologije se je Tina Kstelic usmerjala v psihologijo dela in organizacije. Teoretično znanje sem nadgrajevala s praktičnimi izkušnjami in dodatnimi izobraževanji. Je specializantka organizacijske transakcijske analize, opravljen ima Trening trenerjev, osnovo medicinske hipnoze, NLP in psihodramo. Ima številne izkušnje s področja ocenjevanja potenciala in razvoja kadrov. V zadnjih letih se je specializirala za kompleksne kadrovske rešitve (kompetenčni modeli, sistemi nasledstev, mentorski sistemi, definiranje odgovornosti in vlog, ipd.). Izvaja tudi poglobljene treninge za razvoj mehkih veščin in coachinge. 2016 – 2018 je bila v vlogi HR partnerja za celotno orodjarstvo, od 2017 dalje pa je tudi HR partner za SRIP materiale, tovarne prihodnosti in krožno gospodarstvo. Z letom 2019 je postala tudi HR partner za IKT.
Odvetnica Alja Fakin ima bogate, več kot 15 letne izkušnje pri svetovanju lastnikom, direktorjem in upravam podjetji na področju delovnega prava in urejanju razmerij med delavci in delodajalcem, v okviru preprečevanja in reševanja mobinga na delovnem mestu pa se najbolj posveča predvsem vidikom delodajalca.
– – – – – – – – – – –
Kontakti:
(01) 58 30 561, Maja Godec, OZS: maja.godec@ozs.si
– – – – – – – – – – –
Zanimive in aktualne informacije s področja aktivnega in zdravega staranja najdete na spletni strani projekta: www.projekt-polet.si. Regijski posveti potekajo v okviru projekta »Razvoj celovitega poslovnega modela za delodajalce za aktivno in zdravo staranje zaposlenih (POLET)«, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
– – – – – – – – – – –