Vzpostavljen klicni center 114: za pomoč pri obvladovanju posledic avgustovske ujme
V luči nedavnih naravnih nesreč, ki so prizadele Slovenijo, je vlada vzpostavila klicni center 114, namenjen pomoči vsem, ki so bili prizadeti v avgustovski ujmi. Center, ki ga vodi Andrej Šter, ponuja ažurne in verodostojne informacije o obnovi po katastrofalni ujmi.
Po besedah predsednika vlade Roberta Goloba klicni center pokriva vsa področja državne uprave, zato je izrazil upanje, da bo številka 114 postala sinonim za pomoč ob naravnih nesrečah. “Verjamem, da imata država in javna uprava neizmerno veliko vrednost za ljudi takrat, ko sta ljudem dostopni,” je dodal.
Delovni čas in ekipa
Klicni center bo deloval vsak delovni dan med 8. in 16. uro ter ob sobotah med 8. in 13. uro, z možnostjo prilagoditve delovnega časa glede na okoliščine. Ekipa, ki trenutno šteje 20 ljudi, se bo menjavala na tedenski ravni.
Pomembno za klicatelje
Šter je opozoril, da ne morejo na vsa vprašanja odgovoriti takoj, še posebej, če je potrebno pridobiti soglasje osebe za posredovanje osebnih ali varovanih podatkov. V takih primerih se povežejo z drugimi službami, kot so finančna uprava, zavod za šolstvo ali ministrstvo za gospodarstvo, da bi zagotovili točne in usklajene odgovore.
Premier Golob je pozval vse prizadete, naj čim prej izkoristijo možnost, da se z vprašanji obrnejo na številko 114.