Območna obrtno-podjetniška zbornica Domžale

Šaranovičeva 21cVir, 1230 Domžale, Slovenija
Pon in Pet: 9.00 – 12.00 Sreda: 13.00 – 17.00
Obvezno predhodno naročilo

2. MODUL ŠTARTAJ DOMŽALE z dr. Rokom Stritarjem

 

V četrtek 16. maja, se je na Obrtni zbornici Domžale, odvijal 2. modul podjetniških delavnic z dr. Rokom Stritarjem.

Naučili smo se, da vsaka firma, ki uspe gre čez 7 faz:

 

  1. Ideja 💡
  2. Navdušenje drugih 🎉
  3. Aktivno “investiranje” 💸
  4. Prva prodaja 🛍️
  5. Točka preloma 1 📈
  6. Točka preloma 2 🚀
  7. Stroj 🏭

 

Ne pozabite, ideje 💡 so v našem okolju izrazito precenjene, ker ideje so kot avtobusi🚍, vedno bo prišel naslednji😉😀

 

Super je, če imate idejo, a vaša glavna naloga je, da jo čimprej komunicirate in jo začnete testirati. Navdušiti morate druge za svojo idejo, kar pomeni že 2. fazo.

 

Se še spomnimo, kaj je  3. faza aktivno investiranje? To je, ko zavestno vlagamo svoj čas, svoj denar, svojo energijo, delamo na svoji ideji in nekaj razvijamo naprej. 🧠💡💪

 

Kaj je cilj faze aktivnega investiranja? Denar💸💰

 

Ko je kupec pripravljen plačati za našo rešitev, to pomeni, da so bile naše hipoteze pravilne.Če smo eni stranki rešili problem, je zelo verjetno, da obstajajo še druge, ki imajo podoben problem. Prav zato je 4. faza prva prodaja tako pomembna in je tudi največkrat moment, kjer podjetniki padejo, saj namesto na prodaji in razumevanju strank, delajo na razvoju produkta in odlašajo s prodajo in razumevanjem strank.

 

5. faza je točka preloma 1, kjer toliko denarja kot priteče noter, odteče tudi ven. Tukaj prvič nimamo izgube, čeprav ponavadi pomeni, da nimamo še urejenih zadev (delamo v garaži, nimamo softwerja, smo premalo plačani).

 

6. faza je točka preloma 2, je najbolj boleča, saj pravilo pravi, da po točki preloma 1, ko začnemo povečevati prodajo in s tem prihodke, se enako ali hitreje pričnejo povečevati tudi stroški.

 

7. faza je stroj, ki pomeni, da nam ni potrebno intenzivno skrbeti za naše podjetje in lahko delujemo le kot lastnik, ostale operativne stvari delajo drugi.

 

Dokazano je, da firma ne more uspeti brez podjetniške ekipe, ker nihče ne more v firmi delovati v vseh štirih vlogah. Se še spomnite, katere so?

1. razvojnik

2. prodajalec

3. finančnik

4. direktor

 

 

Dosedaj smo se naučili, da je ključno, da znamo definirati, s čim ustvarjamo vrednost in s čim rešujemo našim strankam problem. Sedaj pa se bomo naučili, kako in na kakšen način segmentiramo stranke.

 

Že veste, katere segmente kupcev nagovarja vaša ideja, produkt ali storitev😉😎

 

Ta odgovor morate poznati vsi, še posebej tisti, ki že imate delujoče produkte in storitve ali celo podjetja😉

Ko smo identificirali problem,  gremo v fazo razumevanja stranke. To pa lahko naredimo le s pomočjo pridobivanja podatkov.

 

Kot celotna serija Štartaj Domžale, je tudi 2. modul potekal pod pokroviteljstvom Občine Domžale, ki s finančnimi sredstvi podpira razvoj podjetnosti v zibelki podjetništva.