Šaranovičeva 21c Vir,
1230 Domžale, Slovenija

Pon in Pet: 9.00 – 12.00
Sreda: 13.00 – 17.00

Za obisk SPOT točke obvezno predhodno naročilo.

Search

1. MODUL ŠTARTAJ DOMŽALE – Predpostavke so mati vseh napak in najdražja napaka, ki jo lahko v biznisu delate

1. MODUL ŠTARTAJ DOMŽALE z dr. Blažem Zupanom

V torek, 13. maja, se je na Obrtni zbornici Domžale odvil 1. modul podjetniških delavnic v sklopu serije Štartaj Domžale – pod vodstvom dr. Blaža Zupana.

Osrednja tema delavnice je bila, kako ustvariti produkt ali storitev, ki stranki prinaša največjo možno vrednost 😊, hkrati pa jo znamo razviti z minimalnimi stroški 💰.

Udeleženci smo se naučili, da ključno vprašanje za vsak podjetniški začetek ni kaj želim narediti, temveč kateri problem rešujem in komu ga rešujem 💪. Le z razumevanjem resničnih težav strank lahko razvijamo rešitve, ki bodo na trgu tudi dejansko zaživele.

Pomembna lekcija: ljudje smo pogosto prehitro zadovoljni s količino informacij, ki jih imamo. Pogosto se zanašamo na lastne občutke in domneve – a prav predpostavke so mati vseh napak! 👀❌

Dr. Zupan nas je vodil skozi proces, kako zbiramo podatke in identificiramo potrebe naših strank. Šele ko imamo jasno sliko, katere težave stranke dejansko imajo, lahko začnemo razvijati prototipe rešitev.

Pomembna misel delavnice:
“Uspešen produkt ne nastane iz dobre ideje, temveč iz natančnega razumevanja problema, ki ga ima vaša stranka.”

Zato smo se naučili, da je ključno, da se ne zanašamo na intuicijo, občutke ali domneve. Te so pogosto zavajajoče in nas lahko vodijo v napačne (in drage) odločitve. 🧠❌

Zato: ne predvidevajte – raziskujte! Da bi lahko resnično razumeli potrebe svojih strank, moramo zbirati podatke – veliko in iz različnih virov. Dr. Zupan nas je opozoril, da je vsaka domneva lahko potencialno napačna, zato je potrebno raziskovati s pomočjo vsaj treh različnih metod. Le tako lahko oblikujemo celostno sliko.

Poglejmo, katere metode smo spoznali za zbiranje podatkov:

🔹 Pogovori s strankami – najboljši način za globlje razumevanje težav in konteksta.
🔹 Ankete – za kvantitativne podatke in preverjanje hipotez na večjem vzorcu.

🔹 Fokusne skupine – za testiranje odzivov in zbiranje različnih perspektiv.
🔹 Netnografija – opazovanje vedenja ljudi v spletnih skupnostih, forumih, družbenih omrežjih.
🔹 Foto-video dnevniki – inovativna metoda za vpogled v vsakdan strank.
🔹 Analiza sekundarnih podatkov – uporaba obstoječih raziskav, poročil, statistik.

Zato smo s prve delavnice odšli z zelo jasnim sporočilom: ustvarjajte produkte, ki prinašajo visoko vrednost, in to ne kar tako, ampak na podlagi resničnih podatkov. Le tako lahko zgradite nekaj, kar si trg dejansko želi – in potrebuje.






Ostala obvestila

Skip to content