Komuniciramo vedno in povsod. Tudi takrat, ko molčimo, nekaj sporočamo.
Dokler komunikacija teče, skoraj ne opazimo, na kakšen način komuniciramo, zaplete se, ko pride do težav v komunikaciji.
Kako smo učinkoviti v komunikaciji se dostikrat še predobro zavemo, ko nastopi konflikt. Konflikti v komunikaciji so nekaj, čemur se podjetniki in potencialni podjetniki ne moremo izogniti. V trenutku, ko se komunikacija vse bolj seli v digitalna okolja, pa je še posebej pomembno, da komuniciramo jasno in učinkovito, ter se s tem izognemo konfliktom in napačnemu razumevanju.
Si želite bolj učinkovito reševati konflikte v komunikaciji? Opažate, da pri vašem delu prihaja do nesporazumov in nerazumevanja? Se zalotite, da pod stresom v komunikaciji vzkipite? Se komunikaciji izogibate?
Komuniciranje je zapleten proces, ki ga lahko deloma obvladujemo s pravili, ki pa so lahko bolj ali manj učinkovita. Vedno pa v nas sproža čustva. Ko v komunikaciji pride do konflikta, so ta čustva lahko še bolj intenzivna in neobvladljiva. Če se naučite »obvladati« čustva, boste »obvladali« komunikacijo, konflikte pa reševali bolj učinkovito.
Na tak način boste bolj učinkovito in samozavestno komunicirali, se izognili nesporazumom in nerazumevanju v komunikaciji z nadrejenimi, podrejenimi, sodelavci in poslovnimi partnerji, se lažje prilagajali na nove razmere, pridobivali nove posle in sprejemali težke odločitve.