Časovnica kot ključ do uspeha
[qodef_separator class_name=”” type=”normal” position=”center” color=”” border_style=”” width=”” thickness=”” top_margin=”” bottom_margin=””]
Skorajda ni podjetnika, ki ne b iskal »čarobne« formule za uspeh. Mag. Aleš Lisac, guru marketinga in prodaje na Slovenskem, nam je na nedavnem 7. Vrhu malega gospodarstva odstrl nekaj tančic s skrivnosti za poslovni uspeh. Kot najpomembnejšo je izpostavil časovni cilj oziroma rok. Samo 3 odstotke ciljev realiziramo, če nimajo časovnice.
[qodef_separator class_name=”” type=”normal” position=”center” color=”” border_style=”” width=”” thickness=”” top_margin=”” bottom_margin=””]Lisac je v slikovitem predavanju poudaril odnos s stranko. Ljudje nenazadnje kupujemo od ljudi, kot smo mi sami – takim tudi prodajamo. Torej osebam, ki jim zaupamo in ki jih poznamo. Zato sta pomembni kvaliteta in intenzivnost stika, torej skupen čas. S stranko se ni dobro srečevati samo takrat, ko bi kaj radi, ampak jo obiskujemo tudi zunaj teh intervalov, je zbranim podjetnikom položil na srce Aleš Lisac. Ob širitvi poslovanja na nove stranke ne zanemarimo starih.
[qodef_separator class_name=”” type=”normal” position=”center” color=”” border_style=”” width=”” thickness=”” top_margin=”” bottom_margin=””]Kljub sodobnim komunikacijskim potem ne bosta dovolj elektronsko ali tekstovno sporočilo; važen je osebni obisk.
[qodef_separator class_name=”” type=”normal” position=”center” color=”” border_style=”” width=”” thickness=”” top_margin=”” bottom_margin=””]Drugi postulat podjetnika naj bo jasnost zadanih ciljev. Natančno moramo vedeti, kaj želimo, biti moramo usmerjeni v prihodnost in opredeliti cilje.
[qodef_separator class_name=”” type=”normal” position=”center” color=”” border_style=”” width=”” thickness=”” top_margin=”” bottom_margin=””]Potreba je ravno tako vredna podjetnikove pozornosti. Še posebej potreba po denarju. Govorec meni, da denar ne bo prišel, če ga človek nujno potrebuje. Obnaša se namreč kot najstnik; obišče tiste, ki jasno vedo, kaj želijo in ki razmišljajo vnaprej.
[qodef_separator class_name=”” type=”normal” position=”center” color=”” border_style=”” width=”” thickness=”” top_margin=”” bottom_margin=””]Skladnost: Stranke takoj opazijo, če naša ravnanja niso skladna z našimi besedami ali sporočili.
[qodef_separator class_name=”” type=”normal” position=”center” color=”” border_style=”” width=”” thickness=”” top_margin=”” bottom_margin=””]Organiziranost je še ena od prednosti uspešnih; denar ima rad organiziranost – in organizatorja.
[qodef_separator class_name=”” type=”normal” position=”center” color=”” border_style=”” width=”” thickness=”” top_margin=”” bottom_margin=””]Kdor v poslu nima resnosti, krade sam sebi. Zato si podjetnik ne sme zatiskati oči, sam sebi mora nastaviti ogledalo in biti realen. Strategija upanja je povod v propad.
[qodef_separator class_name=”” type=”normal” position=”center” color=”” border_style=”” width=”” thickness=”” top_margin=”” bottom_margin=””]Nikakor ne bo škodovalo, če boste »VIP oseba«. Kdor hoče uspeti, naj se potrudi, da bo najbolj znan v svoji panogi. Treba seje izpostavljati in se »podati na oder«, saj se denar lepi na pomembne osebe, je še zabičal Aleš Lisac zbranim slušateljem.
[qodef_separator class_name=”” type=”normal” position=”center” color=”” border_style=”” width=”” thickness=”” top_margin=”” bottom_margin=””]Pomembna pa se mu zdi tudi hitrost, treba je vedeti, da ne rečemo zaman, da je čas denar.
[qodef_separator class_name=”” type=”normal” position=”center” color=”” border_style=”” width=”” thickness=”” top_margin=”” bottom_margin=””]Karolina Vrtačnik
podjetniška svetovalka
SPOT Svetovanje Osrednjeslovenska
Podjetniško svetovanje in regionalno povezovanje
[qodef_separator class_name=”” type=”normal” position=”center” color=”” border_style=”” width=”” thickness=”” top_margin=”” bottom_margin=””]
Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija