»Umetna inteligenca lahko usodno vpliva na vaš posel«
»Umetna inteligenca lahko usodno vpliva na vaš posel«, je na včerajšnji uvodnidelavnici 7. sezone Štartaj Domžale poudaril doc. dr. Blaž Zupan, tudi uspešen serijski podjetnik. Priznani predavatelj je skozi lastne bogate izkušnje in praktične vaje nabito polni predavalnici spregovoril o pomenu identifikacije problema na podjetniški poti in kako nam lahko pri tem
pomagajo orodja umetne inteligence.
Delavnice se je udeležilo kar petdeset obstoječih, bodočih ali potencialnih podjetnikov. Nad izvedbo in pridobljenim praktičnim znanjem so bili več kot navdušeni: »Hvala za zanimivo predavanje, všeč mi je bila vsebina in izvedba. Veselim se naslednjih modulov,« je komentirala udeleženka.
Katera je bila najpomembnejša lekcija, ki smo se jo naučili na 1. modulu z dr. Blažem Zupanom?
Naloga podjetnika je, da tre orehe.????
Ali vaša rešitev tre orehe? ????⛏
Ali s svojimi produktom/storitvijo (tudi če je še v obliki podjetniške ideje) rešujete probleme in kateri so ti problemi ter komu rešujete probleme?
Ljudje smo prehitro zadovoljni s količino podatkov, ki jih imamo in se ponavadi zanašamo na lastno percepcijo, ki je običajno napačna. V predvidevanju smo namreč res slabi.????????
Ne pozabite, brez podatkov smo le še ena oseba z mnenjem!
Na torkovi delavnici z dr. Blažem Zupanom smo izvedeli, da je ključno razumevanje problema – potreb, ki jih imajo naše stranke.
Naučili smo se, kako in na kakšen način zbiramo podatke, da definiramo izzive, s katerimi se srečujejo naše stranke. Šele na podlagi teh spoznanj lahko iščemo rešitve, ki jh nato potestiramo z našim prototipom.
Za domačo nalogo so udeleženci morali narediti načrt, kako priti do podatkov, katere so tiste resnične potrebe, še posebej, tiste neizražene, kateri so problemi in na kakšen način bodo prišli do teh ugotovitev.
Držitati se morajo načela triangulacija, triangulacija, triangulacija. ????????????
Zbrati so morali podatke s pomočjo vsaj 3 metod, da dobijo relevantne podatke, na podlagi katerih bodo lahko ugotovili, kdo so njihove stranke, kakšne so njihove težave in potrebe.
Pa ponovimo, na kakšen način lahko zbiramo podatke:
????POGOVORI
????ANKETE
????FOKUSNE SKUPINE
????NETNOGRAFIJA
????FOTO-VIDEO DNEVNIKI
????ANALIZA SEKUNDARNIH PODATKOV
S pomočjo CHATGPT orodja so udeleženci morali sestaviti primer intervjuja ali ankete ali načrt oz. strategijo pridobivanja ključnih strank, ali samo testirati in se uriti v postavljanju vprašanj.
Tudi za AI velja: ni neumnih odgovorov, so samo neumna vprašanja. ????????
Bolje se bomo urili v postavljanju vprašanj oz. promptov, boljše odgovore bomo dobili!
Kot celotna serija Štartaj Domžale, je tudi 1. modul potekal pod pokroviteljstvom Občine Domžale, ki s finančnimi sredstvi podpira razvoj podjetnosti v zibelki podjetništva.