»Če nikomur ne rešuješ problema, potem tvoja storitev ali produkt nima vrednosti.«
Domžale, 23. maja – »Če nikomur ne rešuješ problema, potem tvoja storitev ali produkt nima vrednosti.«, je na tretjem modulu polni predavalnici povedal Enej Gradišek. Mentor več kot 80 startupom in kot član komisije startup ekipe za razpise Slovenskega podjetniškega sklada ima na tem področju cel kup izkušenj. Nekatere izmed teh je podelil z udeleženci, ter pomagar razrešiti dileme, s katerimi se srečujejo bodoči podjetniki.
Kako torej preverimo idejo, da bo zares reševala probleme uporabnikov?
Idejo preverimo tako da:
1. preverimo, ali rešuje problem, potrebo ali želje naših uporabnikov
2. ali jo lahko dejansko izvedemo
3. ali je naša ideja rentabilna
Enej je poudaril: Ne predvidevajte, raje preverite ????????????
Raziskovanje problema in spoznavanje strank je nujno potrebno, a ni dovolj za uspeh. Za uspeh potrebujemo tudi plan POSLOVNI NAČRT.
Izogibati se moramo neživljenjskim in neizvedljivim poslovnim načrtom, ki ne bodo prispevali k razvoju naše podjetniške ideje, temveč se raje na začetku poslužimo enostavnega poslovnega načrta – SIMPLE BUSINESS MODEL CANVAS.
Podjetniki vse prehitro preskočijo najpomembnejše in to je, da resnično raziščejo problem in to tako, da spoznajo njihove stranke in na podlagi tega ustrezno prilgodijo njihovo rešitev.
Kot celotna serija Štartaj Domžale, je tudi 3. modul potekal pod pokroviteljstvom Občine Domžale, ki s finančnimi sredstvi podpira razvoj podjetnosti v zibelki podjetništva.