»Ne predvidevajte, sprašujte.«
Domžale, 25. maja – »Ne predvidevajte, sprašujte!«, je slušateljem na četrtem modulu poudaril Jernej Narat.
Sliši se tako enostavno, mar ne? Pa temu ni tako, dostikrat pozabimo na to, da so ljudje pripravljeni dosti več povedati kot pa smo jih mi pripravljeni vprašati. Znebite se zadržkov in se urite v spraševanju, polstrukturiranih intervjujih.
To vam ne bo samo pomagalo pri definiciji problema in razumevanju stranke, temveč bo vplivalo tudi na vaš uspeh. Namesto, da se podjetniki trudimo siliti stranke, da kupijo naš produkt z vsemi možnimi marketinškimi strategijami, raje spoznajmo naše stranke in preverimo, ali s svojim produktom storitvijo nagovarjamo njihove težave, potrebe, pričakovanja.
Storytelling ni samo način pripovedovanja zgodb, temveč je močno orodje, ki se uporablja v marketingu in komunikaciji.
Gre za umetnost, ki prenaša sporočila, navdušuje občinstvo ter vzpostavlja povezavo med blagovno znamko in potrošniki. Več o storytellingu si preberite v našem članku TUKAJ.
Kateri so 3 koraki za načrtovanje zgodbe?
1. najprej moramo vedeti, kaj je naš cilj – katero sporočilo želimo predati
2. komu želimo predati – kdo je naša ciljna publika in tej prilagodimo način pripovedi
3. zakaj – kaj si v resnici stranke želijo, pričakujejo
Kot celotna serija Štartaj Domžale, bo tudi 4. modul potekal pod pokroviteljstvom Občine Domžale, ki s finančnimi sredstvi podpira razvoj podjetnosti v zibelki podjetništva.