Območna obrtno-podjetniška zbornica Domžale

Šaranovičeva 21cVir, 1230 Domžale, Slovenija
Pon in Pet: 9.00 – 12.00 Sreda: 13.00 – 17.00
Obvezno predhodno naročilo
Loading Events

PRVI DOMŽALSKI HEKATON – Od izzivov do rešitev 

Ste že slišali za besedo HEKATON (angl. HACKATHON)? Ne to ni skupina srednješolcev, ki vdira v računalniške sisteme 😉😎 Hekatoni danes omogočajo izražanje vizije in kreativnosti posameznikov, bodisi s pomočjo tehnologije ali preprosto s pomočjo svinčnika, lista papirja in prave ideje. Omogočajo rešitev nerešljivih izzivov na enostaven in učinkovit način.

Uspešni posamezniki, podjetja, uspešne ideje imajo vsi eno skupno značilnost. Vedo, kaj je njihova edinstvena vrednost, komu jo ponujajo in znajo jo prodati.

Sliši se enostavno, mar ne?

Uspeh posameznikov, podjetij in  poslovnih idej  je odvisen od tega, kako dobro poznamo svoje kupce, kako dobro poznamo, kaj je naša prednost in kako dobro znamo dostopati do naših potencialnih partnerjev in strank ter natančno vemo, katere so tiste aktivnosti, ki jih moramo izvajati.

Si kdaj pomislil, da lahko hekaš  poslovne rešitve? Da se lahko naučiš, kako odgovoriti na vprašanja, od katerih je odvisen uspeh tvojega podjetja, tvoje kariere ali podjetniške ideje?

Vprašanja, ki se jih zastavlja vsak, ki se sreča s podjetniškim svetom:

✅Kdo so  naši potencialni partnerji – customer segment?
✅Kaj je  glavna ponudbena vrednost podjetja  za potencialne partnerje?

✅Kateri so ključni kanali preko katerih bi dostopali do B2B strank/partnerjev?

✅Katere so ključne aktivnosti, ki jih mora podjetje izvajati?


 Na prvem domžalskem hekatonu – Od izzivov do rešitev bomo počeli ravno to. 😉👍😎Obrtna zbornica Domžale  v sodelovanju z ekipo Corphub  in Občino Domžale organizira prvi domžalski hekaton, kjer se boste urili v hekanju rešitev. Reševali boste 3  konkretne izzive 3 podjetij in se v praksi naučili, kako priti do rešitev.

Hekaton bo potekal  dva dneva v ponedeljek, 12. septembra in torek, 13. septembra  med 17. in 20. uro na Obrtni zbornici Domžale (Šaranovičeva 21c, Vir pri Domžalah, 1. nadstropje).

🚀😎👍Kaj lahko pričakujete?

Zabaven, inovativen dan poln energije, svežih idej, drugačnih pogledov, timskega dela, novih poznanstev, smeha in konkretnih rešitev  za  vsakdanje izzive ter pridobitev novih kompetenc za reševanje vaših  izzivov. To je Hackathon!

👩‍🏫👨‍🏫 Kdo se lahko prijavi?

Prvi domžalski hekaton bo dvodnevni izziv, na  katerega se lahko prijavijo vsi, ki  znajo razmišljati širše, izven okvirjev in so pripravljeni s  skupnimi močmi iskati inovativne rešitve in kreativne odgovore na postavljene izzive ter se želijo naučiti hekanja rešitev po Corpohub hackathon metodologiji. 

🏆🏆Kaj pa nagrade?

Zmagovalne  ekipe bodo prejele nagrade podjetij, katerih izzivov bodo reševale. Prav vse ekipe  bodo prejele nagrado tudi organizatorja Obrtne zbornice Domžale, zmagovalne ekipa pa še posebno nagrado  – NAJ HEKER PODJETNIŠKIH IDEJ.

Si upaš preizkusiti v hekanju podjetniških idej in pridobiti neprecenljive izkušnje, ki ti bodo koristile  v zasebnem in poslovnem življenju?

Si želiš pridobiti dragocene veščine in kompetence, ki bodo izstrelile tvoj posel in tvojo kariero v nebo, potem ne odlašaj in se prijavi!

KDAJ

12. in 13. septembra od 17h do 20h.

 

PRIJAVE

Prijavi se še danes, na najbolj zabaven hekaton ta hip!

KAKO?

V preprostih korakih:

✅Prijavi se na hekaton

✅Udeleži se hekatona 12. in 13. septembra

✅Pomagaj rešiti izziv  in zmagaj🏆

PROGRAM :

Prvi dan:

👉Uvod, predstavitev izzivov 

👉Sestava ekip, navodila za delo

👉Delo v ekipah po CorpoHub Hackathon metodologiji

👉Vključevanje strokovnjakov in mentorjev v delo ekip 

👉Zaključek prvega dne

Drugi dan:

👉Nadaljevanje dela ekip po CorpoHub Hackathon metodologiji

👉Generalka kratkih pitchev

👉Finalni pitchi pred komisijo

👉Izbor 1-3 najboljših, razglasitev, nagrade

👉Zaključek in mreženje

3 PODJETJA - 3 IZZIVI:

Fortisspa d.o.o je podjetje, ki se ukvarja z nego telesa. V našem spa centru vam nudimo storitve, ki so v celoti prilagojene vam in vašim potrebam.  Privoščite si ekskluziven  obisk savna centra, ki je na voljo samo za vas ali za vašo zaključeno skupino (do 6 oseb), razvajajte se s terapijami v solnih sobah in spa manikiro z masažo rok in oblogami za roke. Pri nas boste občutili prijetno in intimno okolje, kamor se lahko zatečete po napornem in stresnem delavniku ali ko si želite vzeti nekaj časa zase in za razvajanje vašega telesa in duha.

Izziv podjetja Fortisspa se glasi »Inovativno do B2B strank in partnerjev«

Podjetje Fortisspa svoje storitve/izdelke prvenstveno nudi za B2C segment. Podjetje želi razširiti  svoje storitve tudi na B2B segment ter pridobiti nove poslovne partnerje in s tem ustvariti nove prodajne kanale do končnih kupcev. Podjetja, ki ponujajo svojim strankam komplementarne storitve/izdelke z medsebojnim povezovanjem širijo bazo svojih strank.

👉Kako bi se podjetje lahko na inovativen način lotilo pridobivanja B2B strank in katere so to?

👉Kako bi lahko navdihnili nove poslovne partnerje, da pripoznajo vrednost v povezovanju svojih storitev s storitvami podjetja Fortisspa.

👉Kateri so tisti partnerji in kako jih lahko dosežemo in prepričamo v sodelovanje?

👉Kateri so tisti prodajni kanali, ki bi bili za segment B2B najboljši?

Podjetje Koželj d.o.o. Dob odlikuje več kot 60 letna tradicija izdelovanja tinktur, krem in mazil iz zdravilnih rastlin, bogato paleto izdelkov pa so razširili še na FIZIO izdelke ter negovalno kozmetiko in razkužilo pod imenom KREMCA. Tinktura za nego ustne votline PARAGIN je bila kot zdravilo registrirana že davnega leta 1958, leto kasneje pa ji je sledilo aromatično mazilo za masažo RASTIN.

Izziv podjetja Koželj se glasi »Kako na inovativen način pospešiti prodajo  naravne tinkture Paragin in mazila Rastin z več kot 60 letno tradicijo?« 

Mikro podjetje Koželj želi pospešiti prodajo svojih najstarejših izdelkov, tinkturo za nego ustne votline PARAGIN in  aromatičnega mazila za masažo RASTIN, ki blagodejno vpliva na zmanjšanje bolečin v mišicah in sklepih. Podjetje svoje izdelke prodaja preko spletne prodaje in v svoji fizični trgovini, najpomembnejši prodajni kanal pa je prodaja v lekarnah in specializiranih prodajalnah preko uveljavljenih distributerjev.  Podjetje želi pospešiti prodajo pri svojih ciljnih kupcih (50+), ki večinoma kupujejo v lekarnah po vsej Sloveniji in v njihovi fizični trgovini. Podjetje želi spodbuditi lekarne, da bodo končnim kupcem svetovale uporabo Paragina in Rastina ter spomniti  končne kupce, da obstajata naravna izdelka z bogato tradicijo, ki jim lahko lajšata in odpravita težave, da bodo pogosteje posegali po njihovih izdelkih.

👉 Kako bi se mikro podjetje lahko na inovativen način lotilo pridobivanja novih B2C strank (50+) ?

👉Na kakšen način bi lahko spodbudili lekarne, da končnim kupcem priporočajo naravne izdelke iz zdravilnih rastlin z več kot 60 letno tradicijo?

👉Kateri so še ostali mogoči partnerji in kako jih lahko dosežemo in prepričamo v sodelovanje?

👉Kateri so tisti prodajni kanali, ki bi bili za segment B2C (50+) najboljši?

 

Pevska šola, kjer si upamo sanjati in kjer vas spodbujamo, da si skupaj z nami upate sanjati tudi vi in zaživite v vsej svoji lepoti. Odkrijte svoj edinstven čudoviti glas skozi trening pevske tehnike, osvobodite se strahu in se naučite nastopati, podajte se v svet zabave in notranjega zdravja skozi petje v skupini, petje harmonij, odklenite svojo samozavest in okrepite komunikacijo skozi igro in mnogo več. Pomagamo vam uresničiti vaše sanje,  pa naj bo to pevski poklic, ali zabava, sproščanje stresa, krepitev komunikacijskih tehnik ter samozavesti.

Izziv podjetja Akademije za glas se glasi »Kako na inovativen način do novih B2C strank«

Akademija za glas ni navadna akademija, saj tradicionalno učenje solo petja in petja v skupini kombinira s prav posebnimi tehnikami učenja, ki vsakemu posamezniku pomagajo odkriti čudoviti glas v sebi, hkrati pa daje velik poudarek na krepitev samozavesti in notranjega zdravja skozi skupinsko petje, igro. Glavna prodajna kanala akademije sta socialna omrežja (Facebook in Instagram) ter priporočila obstoječih strank (od ust do ust). Akademija želi pospešiti prodajo skupinskega petja in išče poti, nove partnerje in prodajne kanale, ki bi ji pomagali razširiti bazo svojih kupcev. 

👉Kako bi se podjetje lahko na inovativen način lotilo pridobivanja B2C strank in katere so to?

👉Kako bi lahko navdihnili nove poslovne partnerje, da pripoznajo vrednost v povezovanju svojih storitev z akademijo.

👉Kateri so tisti partnerji in kako jih lahko dosežemo in prepričamo v sodelovanje?

👉Kako s pomočjo obstoječih prodajnih kanalov doseči večjo prodajo in več kupcev?

Prijavite se in ne odlašajte!

Zaštartajmo skupaj, čaka vas neverjetna izkušnja, preizkus vaše sposobnosti reševanja izzivov, polno zabave in druženja!

“It’s not about ideas.
It’s about making ideas happen.”
(Scott Belsky)

Vse ekipe se boste lahko potegovale za  NAGRADE, ki jih bodo podelila podjetja zmagovalnim ekipam:

Nagrada zmagovalne ekipe 1. izziva: podjetje Fortisspa bo zmagovalni ekipi podarilo neverjetno izkušnjo in razvajanje.

Nagrada zmagovalne ekipe 2. izziva: podjetje Koželj bo celotni zmagovalni ekipi podarilo vrhunske izdelke za nego in zdravje. 

Nagrada zmagovalne ekipe 3. izziva: Akademija za glas bo celotni zmagovalni ekipi podarila izkušnjo igre/petja/nege glasilk.

Vsaka zmagovalna ekipa bo prejela tudi nagrado organizatorja – NAJ HEKER PODJETNIŠKIH IDEJ. Nagrade bodo prejeli tudi vsi udeleženci, ki se bodo udeležili obeh dni.

Hekaton poteka pod pokroviteljstvom Občine Domžale, ki s finančnimi sredstvi podpira razvoj podjetnosti v zibelki podjetništva. Dogodek  organizira Obrtna zbornica Domžale.